نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
فتح‌الله‌زاده: مرا تنها در باشگاه رها کرده‌اند/ درخواست فوری مدیرعامل استقلال از هواداران
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال از تلاش برای پرداخت مطالبات آندره استراماچونی مربی سابق این تیم با کمک هواداران خبر داد!

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرونده بدهی این باشگاه به آندره استراماچونی گفت: پرداخت پول استراماچونی به تنهایی از عهده یک باشگاه بر نمی‌آید. ما از پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان بر نمی آییم. از کجا باید بدانیم دلار چند برابر می‌شود؟ این پول سنگینی است.

وی افزود: دولت خوب کاری کرد که به پرسپولیس برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون کمک کرد. الان هم به ما کمک کنند. دستشان را می بوسم! ما این همه پول نداریم.

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: باید ۳۰۰ میلیارد بدهم تا مجوز حرفه‌ای باشگاه را بگیرم. در مدت چهار ماه حضورم در استقلال ۱۳۰ میلیارد خرج کردم و هنوز عقب هستم. از کجا بیاورم؟ مرا تنها در باشگاه رها کرده‌اند.

فتح الله زاده همچنین از معاون رئیس جمهور خواست همانطور که به یک اپراتور تلفن همراه برای امضای قرارداد با پرسپولیس سفارش شده است، به یک اپراتور دیگر برای حمایت مالی از استقلال توصیه بشود.

وی گفت: اگر استقلال از آسیا حذف شود (به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه‌ای) ۴۰ میلیون هوادار ما ناامید می‌شوند. دوستان کمک کنند تا استقلال را از این گردنه عبور بدهیم.

مدیرعامل استقلال در پایان صحبت‌هایش با برنامه ورزش و مردم گفت: یکشنبه یا دوشنبه فراخوان می‌گذاریم و شماره حسابی را اعلام می‌کنیم که هواداران به ما کمک کنند تا این مشکل را حل کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ساوالان IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    چند روزه این حرف را به دهان مردم انداختی دولت به پرسپولیس کمک کرد. فلان.... کدام کمک . پول کالدرون 500هزار دلار بود. با وام کمک کردند. وام می خواهید بسم الله... شما با نام پرسپولیس می خواهید خشکه حساب شود... این غیر ممکن هست...انوقت باید به تمامی تیم ها اون پول داده شود... الان 700میلیارد امسال ریخت پاش کردید . اون هم باید دولت بدهد.... طرفدار استفلال 40 میلیون نفر هست!! اون هم از بخش مفرح جامعه.. اون پول برای استقلال چیزی نیست. دست به جیب شوند.. انی درست می شود..
    • Sorena IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      دروغ مگه تازه طلب کالدرون کوچیک کوچیکشه. بقیه کمکام دیگه آنقدر گفتن همه می‌دونن نیازی به بازگویی نیست.
    • کامیارفرزام IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      من صدقه این ماه خانواده امو رو میدم به شما شماره حساب بدید استقلال و بهزیستی نداره که هر دو معلولن
  • شاهین IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اقا پرسپولیس هم مثل استقلال می خواهد تمام پول دور میدان بگیرد هاپولی کند انوقت کی را باید ببیند... کل بودجه ورزش کشور خوردند باز سیر نمی شوند...تیم حکومتی..
  • حمیدخان IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    شماره بدهید کمک میکنیم
  • سلطانی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    درود خدمت تمامی هواداران سربلند استقلال.کافیه هر هوادار تنها ۵۰۰۰هزار تومان به حساب باشگاه واریز کنه تا تمام این مشکلات حل بشه.
  • پژهان IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    مگه تو فوتبالوبرتر با اطمینان نگفت ده روزه پرداخت میکنم،نگران نباشید،حالا یهویی پنچر شده چرا سعی میکنید با استفاده از نام پرسپولیس امتیاز بگیرید سه ماهه حساب باشگاه بخاطر یه کلاه برداری بسته شده،اینهمه شامورتی بازی درنیاوردیم کی گفته بود برید تیم هزار میلیاردی ببندید کی بود زود زود به آجرلو میگفت سردار دلها حالام به تیم دلها کمک کنید خرج استراماچونی جور شه
  • Sorena IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    حاجی جون شماره حساب بده بسم الله به حرف کسی گوش نده همه کمک میکنیم. چون در آخر این تیم استقلاله که برای ما هوادارا میمونه با احترام به حاجی و همه شما بالاخره یروز میرین ما هستیم که با بردن این تیم میخندیم با باختش یهفته ناراحتیم،پس دوست نداریم هیچ وقت زمین خوردنشو ببینیم. آخرم لعنت به اون کسی که استرارو فراری داد تا استقلال رویایی شکل نگیره هم باعث این شکایت بشه.لعنت لعنت لعنت.
  • سردار شعبده‌باز: IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    اولا که دولت طلب کالدرون رو نداد و پرسپولیس از صندوق بازنشستگان وام خدا درصد وام گرفت. ثانیا طلب کالدرون ۵۰۰ هزار دلار بود و طلب استراماپولی یک و نیم میلیون یورو. ثالثا اومدیم و دولت امروز این ۱۰۰ میلیارد رو داد، چه تضمینیه که فردا اون ۳۰۰ میلیارد رو مطالبه نکنی تا مجوز حرفه‌ای بگیری. ثالثا شما که ادعا میکنی ۴۰ میلیون هوادار ناامید داری خب کافیه هر کدومشون ۲۵۰۰ تومن بدن  تا بشه ۱۰۰ میلیارد. اگه نفری ۱۰ هزار تومن بدن میشه ۴۰۰ میلیاردی که کلا کم داری. رابعا شما مدیر حقوقی باشگاهتو به جای اینکه ول بگرده بفرست سراغ آجورلو که معلوم نیست پولا رو چطور غیب کرده.
  • پوریا IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    شماره حساب بدید تاجیها همیشه پشتیبان تیمشان هستند.
  • ناشناس MD ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    افرادی که استرا رو فراری دادن به استقلال خیانت کردن و اونایی که در این مدت این پرونده رو حل نکردن خدا فتح ا... زاده رو کمک کنه که این مشکلات رو پشت سر بزاره
  • علیرضا IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    فقط کافیه۵۰۰۰۰۰هوادار نفری۲۰۰۰۰۰تومان به تیم محبوبمان کمک کنیم تا داغ سقوط رابه دل بدخواهان تاج کبیر بذاریم، البته هر کس به وسعش،حتی هزارتومان، هوادار استقلال ثابت میکنه پشت تیمشه، الان وقت حمایته، مدیران گذشته هر غلطی کردن کذشته وباشگاه الان به حمایت فوری ما نیاز داره، از زندگیمون میزنیم تا مشکل استفلال انشاالله حل بشه، همه با هم یا علی، طزرجانی از یزد
  • شهریارمغان IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴
    آقای فتح الله زاده ، لطفا مغلطه بازی نکنید ، جنابعالی جوان بی تجربه ای نیستید این اینجورحرف ها را می زنید ، این بار چندم هست که مدیرعامل استقلال می شوید و از سیستم مدیریت ایرانی کاملا آگاهی دارید چونکه خودتون از جنس همین مدیران و مسئولان هستید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی