نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
یک پرسپولیسی مهدی قایدی را به رخ شاگردان یحیی کشید/ نمی‌توانید مثل او باشید اما از پس یک کار که برمی‌آیید!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رحیم یوسفی بازیکن پرسپولیس در دهه ۶۰ از عملکرد ضعیف بازیکنان این تیم در هفته های اخیر انتقادکرد

شاگردان یحیی گل محمدی پس از شکست عجیب برابر تیم هوادار، حالا باید در اصفهان و مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف تیم سپاهان بروند.

در همین راستا رحیم یوسفی پیشکسوت تیم پرسپولیس می‌گوید: جام حذفی یک مقدار با لیگ متفاوت است. در جام حذفی با توجه به اینکه تک بازی است شما باید کمترین اشتباه را داشته باشید چرا که دیگر جایی برای جبران آن اشتباه وجود نخواهد داشت. این دیدار حذفی در اصفهان برگزار می‌شود وشاید این هم از شانس سپاهان بود که در قرعه کشی برنده شد.

او ادامه می‌دهد: هرچند قرعه پرسپولیس کمی سخت شد اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بتواند همه تیم‌ها را تحت هر شرایطی شکست دهد. پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است و باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه در اصفهان بازی کند. پرسپولیس می‌تواند حتی در اصفهان هم سپاهان را شکست دهد به شرط آن که همه همدل و فدارکارانه بازی کنند.

بازیکن پرسپولیس در دهه ۶۰ ضمن اشاره به عملکرد ضعیف برخی از بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر، یادآور می‌شود: بازیکنی که پیراهن پرسپولیس را می‌پوشد باید بزرگ باشد. تیم بزرگ ستاره می‌خواهد و ستاره هم کسی است که بتواند کار دربیاورد و سرنوشت یک مسابقه را با حرکات خود عوض کند. کاری که هم اکنون مهدی قایدی در استقلال انجام می‌دهد. من رحیم یوسفی سال‌ها پیراهن پرافتخار پرسپولیس را پوشیده و یک پرسپولیسی متعصب هستم اما نمی‌توانم چشمان خودم را روی واقعیت ببندم. من می‌بینم یک ستاره مثل مهدی قایدی چگونه استقلال را بالا کشید. اگر این تیم قایدی را نداشت چه بسا رتبه پایین تری در جدول رده بندی داشت.

یک پرسپولیسی مهدی قایدی را به رخ شاگردان یحیی کشید/ نمی‌توانید مثل او باشید اما از پس یک کار که برمی‌آیید!

او اضافه می‌کند: نکته ای که می‌توان به آن اشاره کرد بحث همدلی، فداکاری و دویدن است. یک مثالی می‌خواهم بزنم و به سال ۶۸ برگردیم و آذرماه آن سال که پرسپولیس در دیداری حساس از سری رقابت‌های جام باشگاه‌های تهران مقابل استقلال قرار گرفت و با حساب یک بر صفر به پیروزی دست یافت. به جرأت می‌توانم بگویم پر مهره ترین تیم استقلال پس از انقلاب را شکست دادیم. آن تیم استقلال کلی ستاره داشت اما ما خیلی‌ها را نداشتیم و آنچه تفاوت‌ها را رقم زد دوندگی بی امان بچه‌ها و تلاش برای پیروزی بود. آن روز همه بچه‌ها بیشتر از همیشه دویدند، تکل زدند و فداکاری کردند تا از تک گل رضا عابدیان محافظت کنیم. واقعا کسی باور نمی‌کرد ما آن دربی را ببریم اما بردیم. حالا هم از برخی بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم که اگر نمی‌توانید ستاره یا مهدی قایدی باشید حداقل بدوید. بیشتر از همیشه بدوید تا موفق شوید.

رحیم یوسفی در ادامه تأکید می‌کند: البته همین پرسپولیس هم بازیکنان خوش روحیه و خوبی دارد و باید این گروه به بقیه کمک کنند و آنها را بالا بکشند. برای پرسپولیس اصلا خوب نیست که در استادیوم آزادی تهران به تیم هوادار ببازد. با هر شیوه ای که بسنجیم این شکست توجیهی ندارد. پرسپولیس باید مقابل چنین حریفانی با دو گل در خانه جلو باشد اما متأسفانه خیلی راحت و روی یک سهل انگاری نتیجه را به این تیم می‌دهیم.

او همچنین در خصوص داوری‌ها نیز می‌گوید: در اینکه داوری‌ها علیه پرسپولیس بوده شکی نیست اما تیم بزرگ پرسپولیس نباید با یک اشتباه داوری به هم بریزد. پرسپولیس نیازی ندارد که داور به سود یا ضررش باشد چون بزرگ است و باید تحت هر شرایطی تیم هوادار را شکست دهد هرچند برای این تیم احترام زیادی قائل هستم. امیدوارم این شکست بچه‌ها را به خود آورده و باعث شود در ادامه راه بازیکنان پرسپولیس ششدانگ و با حواسی جمع تر بازی‌ها را ادامه دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • م IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    پرسپولیس قبل شروع لیگ ریخت وپاش کرد هرچی ستاره تولیگ بود رو گفت امابه یه چیز توجه نکرد همدلی همین ستاره هاهم شدن الان ایراد مثال سروش رفیعی یاسعیدصادقی تیم قبلی یه ستاره تمام عیارو در اختیارتیم بوداما الان چی؟! کلا محوشدن پرسپولیس بابرانکو بدون ستاره قهرمان شد چون تیم وهمدل بودن یاپارسال استقلال ستاره نداشت اما تیم وهمدل بود تیمی که فقط انتظار پنالتی یااخراج تیم مقابل رو داره جایی نمیرسه اینا اتفاقات بازی هست نه خودبازی
  • حسن IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    مسخره بیچاره ها مگه نمیدون ،،بدشانسی تیم مارا گرفته یحیی ذهن بچه هارا خراب کرده با حمله به داور وفدراسیون وهمه یه کم فنی ودور از حاشیه باشیم مثل سالهای قبل
  • شیش ۶ IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    تیمی مثل هوادار اگر صدتا بازی با پرسپولیس کند فقط یکی را میبرد . اونم دقیقا با همین روش که داور از قبل از بازی به شورت گلر گیر بده و بعد به کاپیشن مربی و الا اخر تا یه تیمی مثل هوادار بتونه یه گل شانسی و با خطا بزنه!دقیقا از روزی با پرسپولیس و یحیی دشمنی کردند که با یک استوری و گاها در مصاحبه هاش از مردم واقعی .حمایت کرد و از بعضیها که معروف به چیز خورن انتقاد کرد!چند سال دیگه هیچ کسی یادش نیست لیگ و فوتبال سال ۴۰۱ چی بوده و چگونه بوده .اما تا ابد این حمایت گل محمدی در تاریخ و البته حافظه ی ملت ایران ثبت خواهد بود.
  • سلام IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
    مشکل پرسپولیس بازیکنایی مثل صادقی دانیال فرجی شيخ حنانوف و خصوصا صادقی است تا زمانی که امثال اينا تو پرسپولیس باشن شرایط همینه آخه این صادقی که مفتش گرانه کجا پرسپولیس کجا اون دانیال هرچی پاس میده اشتباهی میده به حریف واقعا حیف که رامین فدای دانیال ضعیف و پس مانده نيمکت سپاهان شد این اگه خوب بود سپاهان انقد راحت ولش نمی‌کرد اصلا چرا وقتی عبدی را داریم بجای که بهش انگیزه و فرصت بدهن تا خودشو ثابت‌ کنه و ی مهاجم خوب بشه کلی هزینه چند ده میلیاردی می‌کنن بابت بی خاصیتی مثل شيخ والا عبدی هرچی باشه از شيخ خیلی خیلی سرتره مشکل یحیی انتخاب قلط برای جذب‌ بازیکنه اصلا هم به توصیه دیگران توجه نمی‌کنه بارها پیشکسوت ها گفتن شيخ بدر نميخوره نیارش بجاش رو عبدی کار کن که قبلا خودشو ثابت کرده اون از تمیروف این از شيخ و صادقی و دانیال خدا کنه هرچی زودتر ایما از پرسپولیس اخراج بشن چارتا بازیکن بی وجود پولکی دلال باز که اصلا نتیجه براشان مهم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی