نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عکس| عجیب اما واقعی؛ تشکر هواداران استقلال از آجرلو در حضور فتح‌الله‌زاده!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آمار و ارقام بازیکنان تیم استقلال در فصل جاری مشخص می کند دو بازیکن این تیم جزو بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال به شمار رفته اند.

کوین یامگا هافبک ۲۶ ساله تیم استقلال در تاریخ بیست و سوم مهرماه سال ۱۴۰۰(۲۱ روز پس از کنار رفتن احمد مددی و انتصاب آجرلو در تاریخ دوم مهرماه) در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست و تاکنون یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در دو فصل گذشته و جاری محسوب می شده و همچنان از بهترین نفرات استقلال به شمار می‌رود.

کوین یامگا فصل قبل با زدن ده گل زده، بیشترین سهم گلهای زده استقلال را به خودش اختصاص داد تا نقش مهمی در قهرمانی آبی‌پوشان داشته باشد. او با ۱۸۸ سانتیمتر قد پنالتی‌زن اول استقلالی‌ها هم به شمار می‌رود که در فصل جاری نیز توانسته با به ثمر رساندن چهار گل و ارسال ۴ پاس گل از این نظر هم یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال در فصل جاری باشد. فوتبالیستی که هم در دفاع و هم در حمله عصای دست ساپینتو شده و با ۱۷۰۰ دقیقه حضور در ترکیب استقلال در حال حاضر بیشترین سهم حضور در این تیم در فصل جاری را به خود اختصاص داده است.

کوین یامگا - مصطفی آجورلو

ضمن اینکه یامگا در بازی سوپرجام و جام حذفی نیز از جمله بازیکنان اصلی استقلال در ترکیب این تیم بود که یکی با برد استقلال مقابل نساجی و قهرمانی آبی‌پوشان همراه شد و دیگری با صعود استقلال مقابل تراکتور و دو پنالتی که یامگا به ثمر رساند و سند صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی را امضا کرد. این بازیکن پس از حضور مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال قراردادش را تا پایان لیگ برتر جاری به مدت دو سال امضا کرد و در این حد فاصل نیز با جلسه ای که توسط مدیر برنامه هایش با مصطفی آجرلو (مدیرعامل قبلی استقلال) داشت قرارداد مالی اش را تمدید کرد تا یک سال دیگر هم در اختیار استقلال باشد. این بازیکن تا نهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ بازیکن استقلال است و ظاهراً تاش مدیران فعلی برای تمدید دوباره قرارداد یامگا نیز آغاز شده است.

یکی دیگر از ستاره‌های خارجی استقلال رافائل سیلوا مدافع ۳۰ ساله برزیلی این تیم است. این بازیکن ۱۹۳ سانتی متری با ۸۴ کیلو وزن در فصل نقل و انتقالات زمستانی سال ۲۰۲۲ باز هم در دوران مدیرعاملی مصطفی آجرلو به جمع آبی پوشان اضافه شد تا در روزهای بحرانی خط دفاعی استقلال (که مرادمند و یزدانی به خدمت سربازی رفتند) عصای دست فرهاد مجیدی باشد.

رافابل سیلوا - مصطفی آجورلو

سیلوا در فصل جاری نیز تاکنون با ۱۵۹۲ دقیقه حضور در ۱۸ دیدار استقلال به میدان رفته و در سوپرجام و جام حذفی نیز مهره ثابت خط دفاعی استقلال بوده است. این بازیکن در تابستان سال جاری و پس از پایان قرارداد ۶ ماه قرضی اش با استقلال در توافق با مصطفی آجرلو یک قرارداد دو ساله تا نهم تیرماه ۱۴۰۳ (۳۰ جون ۲۰۲۳) یعنی پایان فصل لیگ برتر بیست و سوم امضا کرد تا از این بابت خیال هواداران بابت حضور این مدافع در جمع آبی پوشان راحت باشد.

اما اتفاق جالب در روزهای اخیر این بود، در شرایطی که خیلی از هواداران استقلال پس از صحبت های فتح الله زاده درباره بدهی های انبوه استقلال به آجرلو حمله می کردند همین طرفداران آبی دوست، با اشاره به تمدید بلند مدت قرارداد سیلوا و تمدید قرارداد مالی یامگا در دوران مدیرعاملی آجرلو به تقدیر و تشکر از مدیرعامل قبلی استقلال پرداختند.

استقلالی ها به همین بهانه از فتح الله زاده نیز می‌خواهند با تقلید از این اقدام مثبت مدیر قبلی باشگاه تلاش خودش را به کار بیندازد تا قرارداد یامگا نیز مانند سیلوا حداقل به مدت یک سال دیگر تمدید شود تا این دو بازیکن فصل آینده هم در خدمت استقلال باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس GB ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    واقعا خجالت نمی کشید که هذیان و توهمات ساده کیسه کش ها چه بازیکن چه هوادار باز نشر می دهید
  • کامران IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    فتح الله از وقتی مدیر عامل شده غیر مصاحبه هیچ کاری انجام نداده دوما تیم کار خاصی نکرده سه بازی تیم های آخر جدولی رو بردیم هر وقت با تیم های بالای جدول درست حسابی بازی کردیم دو سه تا زدیم اون وقت مشخص خواهد شد داستان از چه قرار
  • ع ق QA ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    مگر مردم حاجی را نمی شناسند که طرفداری از او بکنند یک رای گیری ثابت خواهد کرد که او منفور است یا محبوب
  • حجتی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    واقعاً رسانه زرد برازنده شماست ، تیتر با متن ارتباطی داشت فقط دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستید به این میگن خیانت و قلم فروشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی