برونو فرناندش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برونو فرناندش هافبک باشگاه منچستریونایتد پس از پیروزی در دربی شهر منچستر به رونالدو طعنه زد.

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به مصاف همشهری‌اش منچسترسیتی رفت و در انتها با حفظ روند موفقیت‌های خود این شاگردان تن هاخ بودند که به پیروزی 2-1 دست پیدا کردند.

برونو فرناندش، که در این بازی با گلزنی خود آغاز کننده کام‌بک تیمش بود در مصاحبه‌ای جنجالی که به نظر می‌رسد کنایه‌ای به کریستیانو رونالدو است گفت: «ما الان به مانند یک تیم بازی می‌کنیم. چند ماه پیش شاید برخی بازیکنان بودند که برای خودشان بازی می‌کردند. ماه‌های پیش شما شاید برخی اوقات ما را به مانند یک تیم می‌دیدید ولی الان ما تیمی هستیم که همه برای هم بازی می‌کنند و به همین خاطر نتیجه‌اش را می‌گیریم.»

با وجود سابقه کریستیانو رونالدو در انجام مصاحبه‌های تند و تیز باید دید فوق ستاره پرتغالی اینبار در این خصوص سکوت می‌کند یا خیر.

گل جنجالی برونو فرناندش را ببینید: گل جنجالی در دربی منچستر؛ آفساید بود یا نبود؟/ مشورت داور و کمک‌داور سرنوشت بازی را تغییر داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
    حقیقت رو گفته،تو تیم ملی هم مشخص بود رونالدو(غیر بازی اخر که حذف شدن) فقط دنبال رکوردهای خودش بود تو منچستر همCR700 و خودم گل بزنم و عه باختیم تقصیر بقیس پاس نمیدن من گل بزنم و اینا بود ... الان واقعا منچستر ترسناک شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی