لوئیس اسپید - همسر گری اسپید
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لوئیس، بیوه «گری اسپید» شوهر دومش را هم به دلیل تومور مغزی از دست داد.

بیوه گری اسپید پس از مرگ همسر دومش بر اثر سرطان مغز از درد تازه‌ای رنج می‌برد. لوئیس ۵۲ ساله پس از اینکه همسر فوتبالیستش را ۱۱ سال پیش از دست داد، با مشاور املاک «کوئینتون برد» ۵۳ ساله ازدواج کرد. پدر لوئیس به «میل‌آنلاین» گفت که کوئینتون به مدت دو سال با تومور مغزی دست به گریبان بود و خانواده در غم از دست دادن او به شدت غمگین و افسرده هستند. او همچنین افزود که کوئینتون پدر فوق‌العاده‌ای بود و خاطرات زیبا و شیرینی برای خانواده به یادگار گذاشت.

لوئیس و کوئینتون (که سه فرزند از همسر قبلی‌اش داشت) حدودا یک سال پیش با هم ازدواج کرده بودند. اما کوئینتون به طرز غم‌انگیزی شش ماه بعد تسلیم تومور مغزی تهاجمی شد. این زوج به مدت شش سال شریک تجاری یکدیگر در شرکت ساخت و ساز بودند. آلن شیرر که از دوستان صمیمی گری اسپید بود هم در عروسی آنها شرکت داشت.

لوئیس اسپید و همسر دومش

لوئیس پس از خودکشی گری با سوالات بی‌جواب زیادی روبه‌رو شده بود و خیلی تلاش کرد تا بتواند با حال بد خود کنار بیاید و کوئینتون به او در بهتر شدن وضعیت روحی‌اش کمک زیادی کرد. گری در ۴۲ سالگی در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ به زندگی خود پایان داد. لوئیس که از گری دو فرزند دارد، قبلا در مورد احساس خودش از مرگ گری صحبت کرده و گفته بود که در ابتدا پر از خشم بود و مطمئن نبود که بتواند او را به خاطر خودکشی ببخشد. او این تراژدی را «بدترین کابوس ممکن» می‌داند.

لوئیس گفت: «من گری را بخشیده‌ام؟ اغلب این سوال را از خودم می‌پرسم. می‌توانم؟ نمی‌دانم. من شاهد آسیبی بودم که او به اطرافیانش به ویژه دو پسرش، مادر و پدرش و من وارد کرد. خلاء بزرگی درون تمام ما ایجاد کرد. بنابراین نمی‌دانم. واقعا نمی‌دانم او را بخشیده‌ام یا نه. ولی مطمئناً می‌خواهم که او را ببخشم. خشمم به تازگی فروکش کرده است. مدتی طولانی از او عصبانی بودم اما این خشم من را قوی‌ نگه داشت. نمی‌دانم منظورم را متوجه می‌شوید یا نه، اما وقتی خشم را کنار گذاشتم احساس کردم کمی آسیب‌پذیرتر شدم.»

اسپید و لوئیس از نوجوانی عاشق هم بودند و رابطه خود را از ۱۵ سالگی آغاز کردند. آنها در دوران حضور او در لیدز، قبل از حضور در اورتون، نیوکاسل، بولتون و شفیلد یونایتد، با هم ازدواج کردند. او در سال ۲۰۱۰ در شفیلد یونایتد بازنشسته شد و قبل از اینکه هدایت تیم ملی ولز را برعهده بگیرد، به عنوان سرمربی برگزیده شد. او در زمان مرگش همچنان مربی ولز بود.

لوئیس صبح یکشنبه شوهرش را در گاراژ دید که خود را حلق‌آویز کرده. او روز قبل در برنامه تلویزیونی بی‌بی‌سی فوتبال فوکاس شرکت کرده و شام با دوستانش بیرون رفته بود. اسپید در نامه‌ای که در ۱۷ سالگی برای لوئیس نوشته بود از احساس افسردگی عمیق خود صحبت کرده بود.

این مطلب را هم بخوانید: کلاتنبرگ انتخاب می‌کند؛ ستاره‌هایی که برای‌شان داوری کرده‌ام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی