نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
اولین ضدحال به ساپینتو در آغاز سال ۲۰۲۳!/ سرمربی استقلال بامداد فردا در فرودگاه امام!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغالی تیم استقلال که یک هفته با خانواده اش در تهران زندگی می کرد از صبح فردا باز هم تنها می شود.

ریکاردو ساپینتو سرمربی ۵۰ ساله استقلال که حدود یک هفته پیش و درست روزی که به خاطر بازی با صنعت نفت در آبادان بود، همسر و فرزندانش به تهران آمدند فردا بار دیگر باید به تنهایی صبحانه بخورد!

ساپینتو که دو روز پیش، فرزندانش(دو دخترش) را سوار هواپیما کرد و آنها را به پرتغال فرستاد در اولین ساعات بامداد روز اول ژانویه ۲۰۲۳ هم با همسرش خداحافظی می کند و او را به مقصد پرتغال راهی اروپا خواهد کرد.

خانواده سرمربی استقلال طی روزهای گذشته در تهران کنار او بودند ولی با توجه به تعطیلات سال نو و برنامه هایی که در کشور پرتغال برای خودشان تدارک دیده اند باید مجدداً به وطنشان برمی گشتند.

قطعاً این اولین ضد حال ساپینتو در سال جدید خواهد بود که باید در اولین ساعات بامداد اولین روز سال نو میلادی در تهران، برای بدرقه همسرش به فرودگاه برود و از او جدا شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی مقدم IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    اره همه چی هم فیلتره و مجبوره برا دیدنشون بره یا بیان .... کاری ندارم حواستون هست اصلا به نتایج تیمای دیگ توجه نمیکنین؟ سپاهان نتیجه نگرفت فولاد بازم تو خونه مساوی کرد و نساجی برد ولی شما تا امروز صبح تیترا برا اس دق لال بود از بعد بازی پرسپولیسم همه برا پرسپولیس ،البته اینا پرطرفدارترینن ولی قشنگ نیست به حواشی فقط توجه میکنین و اصل داستانو ول کردین ،نیست؟...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی