نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
رکورد بی نظیر در فوتبال ایران/ ۴ مربی استقلال کارت گرفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یک اتفاق بی نظیر ۴ مربی استقلال در بازی با مس رفسنجان کارت گرفتند!

ساپینتو در بازی با مس رفسنجان چهارمین کارت زرد خود را هم گرفت و محروم شد اما عجیب اینجا بود که سه دستیار او هم با کارتهای رنگارنگ عرب براقی جریمه شدند. غلامپور در بین دو نیمه اخراج شد و روی موتا و خسرو حیدری هم کارت زرد گرفتند تا کادر فنی استقلال به خاطر اعتراضات خود رکورد جدیدی را خلق کنند.

سرمربی پرتغالی آبی‌ها امسال بیشتر از هر مربی دیگری کارت گرفته و از اکثر بازیکنان تیمش هم بیشتر اخطار گرفته است!در بازی با مس ظاهرا فقط یکی دو دستیار او کار نگرفتند و بقیه حداقل کارت زرد را دریافت کردند. استقلالی‌ها عقیده داشتند داور یک پنالتی برای آنها نگرفته و البته مسی‌ها هم معتقد بودند در نیمه دوم خطای سیلوا روی مهاجم آنها پنالتی صد در صد بوده است.

استقلال پنجشنبه در حالی به مصاف تراکتور می‌رود که ساپینتو و غلامپور را ندارد اما بقیه دستیاران مرد پرتغالی مشکلی برای نشستن روی نیمکت ندارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • درس بگیریم IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    دهها بازی در همین جام جهانی برگزارشد میلیاردها نفر این بازیها را تماشاکردند و میلیونها نفر هم در ایران این بازیها را دیدند خدا وکیلی در چند بازی یا کدام بازی دیدید که داور چهارم دائما در حال سروکله زدن با نیمکتهای دوطرف بازی باشد و حتی برای لحظه ای داور وسط را بخواهد تا عوامل دو تیم را تنبیه کند و خاله زنک بازی در آورد ؟ ! یادمان باشد قاضی یا داور خوب بهتر از قانون خوب است این جام جهانی برای فوتبالیها بخصوص داوران بهترین کلاس درس بود اما همچون گذشته دریغا ......
  • ع ق قطر QA ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    غلامپور بار اولش نیست چرا یک برخورد لایق و شدید باهاش نشه تا عبرت بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی