نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شیشلیک قو/ باز هم برد ۶ گله پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جلد روزنامه خبرورزشی پنج شنبه ۳۰ آذر سال ۱۳۹۱می‌بینید.

برتری ۶ بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ملوان بندر انزلی در تهران تیتر اصلی روزنامه خبرورزشی بود و ما با این عنوان که باز هم برد ۶ گله و باز هم هت‌تریک کریم به استقبال نتیجه این بازی رفتیم. در این دیدار کریم انصاری‌فرد ۳ گل زد تا بهترین بازیکن میدان باشد و زنده‌یاد هادی نوروزی نیز از دیگر گلزنان این دیدار بود . او درباره این برد این‌گونه گفت: قبول ندارم بعضی‌ها دوست داشتند ژوزه برود. این قدرت واقعی پرسپولیس بود و در ادامه نیز با همین قدرت لیگ را ادامه می‌دهیم.

کریم انصاری‌فرد: دارم برایت آقای فردوسی‌پور
کریم انصاری‌فرد مهاجم پرسپولیس که سه گل به ملوان زده بود و هت‌تریک کرده بود با کنایه به صحبت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه تلویزیونی نود گفته بود دارم برایت آقای فردوسی پور! و این سه گل را به هواداران تقدیم می‌کنم.

قلعه‌نویی: اشتباه در درود یعنی شکست
دیگر تیتر روزنامه خبرورزشی در مورد پیش‌بازی استقلال و گل گهر درود بود. گهر درود در آن فصل تازه به لیگ برتر صعود کرده بود و با محمد مایلی‌کهن باید مقابل استقلال قلعه‌نویی قرار می‌گرفت. امیر قلعه‌نویی نیز با این وجود این تیم را دست کم نگرفت و گفته بود اشتباه درود یعنی شکست. به همین دلیل قصد داشت شاگردانش این تیم تازه‌وارد را دست کم نگیرند و با انگیزه به میدان بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی