نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟
واکنش گل‌محمدی به ماندن کی‌روش در تیم ملی/ برای فوتبال ایران متاسفم!/ به زودی با این بازیکن قرارداد می‌بندیم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ۹۵ درصد ترکیب استقلال را برای دربی می‌داند، از اقدام یورگن لوکادیا مهاجم تیمش برای ترک ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: لوکادیا پیگیر دربی بود

نشست خبری یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس امروز دوشنبه در سازمان لیگ برگزار شد و وی ضمن تشریح آخرین شرایط سرخپوشان، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی در ابتدا گفت: شاهد اتفاقات تلخ و دردناک بودیم. جا دارد به خانواده‌هایی که عزیزشان را از دست دادیم تسلیت بگویم و برایشان آرزوی صبر دارم. بازی مهمی در پیش داریم. دربی حساسیت خودش را دارد. می‌دانیم مردم نسبت به این بازی چقدر حساس و پیگیر هستند. با تمام قوا و آمادگی کامل وارد این بازی خواهیم شد. ان شاءالله مقابل یک رقیب دیرینه بازی خوبی انجام بدهیم. شخصاً احترام زیادی برایشان قائل هستم.

وی افزود: هرچند یکسری مشکلات عجیب و غریب رخ داد ولی نباید به آن فکر کنیم. مهم برای ما کسب سه امتیاز است. هر تیمی تمرکز خوبی داشته باشد و از فرصتهایش خوب استفاده کند، برنده می‌شود. امیدوارم درمجموع بازی جذابی شاهد باشیم و هوادارانی که مسابقه را می‌بینند از آن لذت ببرند.

سرمربی پرسپولیس درباره جدایی یکباره یورگن لوکادیا و اینکه گفته می‌شود در تمرینات اخیر پرسپولیس بی انگیزه بوده است، گفت: اتفاقاً آخرین تمرینی که انجام داد خیلی سرحال و پیگیر بازی بود. حتی فیلم بازی را از بچه‌های آنالیز ما گرفت. تمرکز خوبی برای بازی داشت. نمی‌دانم بعد از تمرین چه شد که تصمیم گرفت از ایران خارج بشود. هنوز خودم هنگ هستم. نمی‌دانم دلیل کارش چه بود. کاری که می‌توانم بکنم این است که مسئله را فراموش کنم و به بازیکنانم روحیه بدهم و از آنها بخواهم با جان و دل بازی کنند. جانشین‌ها هم با تمام وجودشان برابر استقلال قرار می‌گیرند.

گل محمدی در خصوص برگزاری دربی بدون تماشاگر اظهار کرد: فوتبال ما مشکل زیرساختی زیادی دارد. قطر جام جهانی را با کوچک‌ترین مشکلی برگزار کرد با استادیوم‌های مجهز. نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنم. از نظر ساختاری از کشورهای ژاپن، کره جنوبی و چین خیلی عقب هستیم. دربی استقلال و پرسپولیس یکی از ۱۰ دربی بزرگ دنیا است. چند روز قبل از آن نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا نه و یا تماشاگران حضور دارند یا نه. توقعی نمی‌شود داشت. استادیومی برای ۵۰ سال پیش است که استقلال و پرسپولیس تیم ملی در آن بازی می‌کنند. لنگ زمین تمرین هستیم. این چیزها در فوتبال ایران عادی و فراوان است.

وی درباره آلودگی هوا و انجام تمرین و مسابقه در این شرایط خاطرنشان کرد: مجبوریم در این آلودگی تمرین کنیم. شرایط بازی و تمرین متفاوت است. هیجان و ضربان قلب در بازی زیاد است. تمرین شرایط کنترل شده دارد و می‌توان کنترل کرد. بعضی‌ها با ماسک تمرین می‌کنند ولی در مسابقه نمی‌توان کاری کرد. روزهای زیادی خواهیم داشت که شرایط جوی این‌طور است. اینکه شرایط جوی چرا باید این‌طور باشد، بحث دیگری است و اگر حرفی بزنیم می‌گویند در حاشیه هستند.

سرمربی پرسپولیس همچنین داشتن صفحه توییتری را تکذیب کرد و افزود: حساب کاربری که به نام من جعل شده است فیک است! اینکه تیک آبی گرفته عجیب است و باید از ایلان ماسک بپرسید! در توییتر فعالیتی نداشتم و ندارم و اینستاگرامم هم بسته است. تعجب می‌کنم چطور تیک آبی گرفت!

گل محمدی با بیان اینکه شیخ دیاباته مصدوم است، گفت: دیاباته مشکل دیگری ندارد و به خاطر مصدومیت به بازی فردا نمی‌رسد. او دو، سه هفته دیگر کار دارد.

وی در بخش دیگری از این نشست خبری درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات وجود دارد. در اوج تمرینات، چند جلسه تمرین را از دست دادیم و اردو لغو شد. سعی می‌کنیم با آمادگی وارد بازی‌ها بشویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت قرارداد عیسی آل کثیر یادآور شد: با عیسی و باشگاه صحبت کردم. فقط بحث توافق عیسی و باشگاه است. امیدوارم با یکی دو جلسه مشکل رفع بشود. مشکل خاصی برای عقد قرارداد با این بازیکن وجود ندارد. فکر می‌کنم در این هفته یکی، دو جلسه داشته باشیم و کار را جمع کنیم.

گل محمدی درباره اینکه آیا ترجیح نمی‌داد با این شرایط، دربی پیش از شروع جام جهانی برگزار می‌شد؟ اظهار کرد: نمی‌توانستیم این روزها را پیش بینی کنیم ولی قطعاً قبل از حضور در جام جهانی، اگر دربی برگزار می‌شد تیم ما در ریتم مسابقات بود و ریتم خوبی داشتیم. در آن شرایط شاید برگزاری دربی برای ما بهتر بود. نمی‌توان به اتفاقات گذشته فکر کنیم و بگوییم کاش این‌طور یا آنطور می‌شد. بازی فردا برایمان مهم است. بازیکنان انگیزه خیلی خوبی از خود نشان داده‌اند. فکر می‌کنم با آمادگی خوبی وارد مسابقات بشویم.

وی درباره دلیل واقعی جدایی لوکادیا از پرسپولیس و زمان بازگشت او، گفت: اطلاع دقیقی ندارم که چرا رفت و چه زمانی بر می‌گردد.

گل محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت مصدومان پرسپولیس از جمله بیرانوند و امیری بعد از جام جهانی گفت: شرایط بیرانوند خوب است و با ماسک تمرین می‌کند. وحید امیری هم مشکلی نداشت.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه آیا نگران لو رفتن ترکیب تیمش قبل از بازی با استقلال نیست؟ یادآور شد: آنقدر ارتباطات خبرنگاران و فضای مجازی قوی شده است که نمی‌توانم کاری کنم ترکیب بیرون نیاید. حساسیتی در انتشار خبر ترکیب ندارم. تا جایی که بتوانیم نمی‌گذاریم این اتفاق رخ بدهد ولی واقعاً سخت است. زیاد خودم را درگیر این مسئله نمی‌کنم. ترکیب‌ها خیلی قابل پیش بینی است. مثلاً با تیمی که بازی داریم، شاید ۹۵ درصد ترکیبشان را می‌دانیم. ما هم اطلاعاتمان را از رقیب می‌گیریم. شاید یک بازیکن این‌طرف یا آن‌طرف بشود. کسی نمی‌تواند ترکیبش را مخفی نگه دارد.

گل محمدی درباره برنامه‌هایش برای خط حمله در غیاب دیاباته و لوکادیا برای دربی گفت: هر دو بازیکن اختصاصی در آن پست بودند و نبودشان بی تاثیر نیست. امیدوارم بتوانیم جای آنها را با دوندگی و تمرکز بیشتر پر کنیم. مهاجمان دیگر ما هم آماده هستند و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

وی گفت: شرایط شاید آنطور که می‌خواستیم پیش نرفته باشد ولی ما یک تیم هستیم. فقط ۱۱ نفر در زمین نیستیم. همه بازیکنانی که با ما تمرین می‌کنند، انگیزه‌های خاص خودشان را دارند. به تیمم اعتقاد دارم و مطمئنم با تمام وجودشان برای تیم بازی می‌کنند و این باعث دلگرمی است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بحث مصدومیت و محرومیت بعضی از بازیکنان بود. عملکردمان خوب بود ولی روی دو اتفاق و بی تجربگی بازی را واگذار کردیم. در حالی که جام دستمان بود.

گل محمدی در خصوص وضعیت مجوز حرفه‌ای باشگاه و حضور در آسیا تصریح کرد: اینها سئوالات مدیریتی است و باید از مدیران یا مسئولان فدراسیون پرسید.

وی درباره تاثیر نبود تماشاگر در بازی پرسپولیس و استقلال گفت: حضور تماشاگران در استادیوم حال و هوای ورزشگاه و شوق و اشتیاق بازیکنان را بیشتر می‌کند. متاسفانه این دربی هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود. تنها کلمه‌ای که می‌توانم راجع به این شرایط بگویم این است که «متاسفم» برای فوتبال ایران.

سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه به نظرش کارلوس کی روش باید در تیم ملی بماند یا نه، اظهار کرد: تمرکزم روی دربی است و صحبت درباره کی روش و تیم ملی حرفه‌ای نیست. در مجموع عملکرد یک مربی را بر اساس نتایجش می‌سنجند. کارشناسان و مسئولان فدراسیون هستند که اینها را در نظر می‌گیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • حاج علی محمد آیین IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    امثال گل محمدی... کریمی ....و دایی.... چه کار برای فوتبال و جوانان ما کرده‌اند ..بجز پر کردن جیب خودشان از سرمایه های کشور ...کی روش مشکلات مربی داخلی در تبعیض و رفیق بازی را ندارد و همچنین کی روش مشکلات مربیان خارجی امثال ویلموس و استراماچونی و شکایات فیفا را ندارد و از لحظه ایی که مربی می شود کار میکند ...مرد هست و از خیلی از بی وجود های فوتبالی خودمان انسان تر و ایرانی تر ..از دانش او برای صادرات فوتبالیست و تربیت مربیان جوان داخلی برای تیم های امید و بزرگسالان بهره برد و قید این موضوع که او بین المللی هست و مشکلات ما در عرصه بین المللی فوتبال را حل میکند ..باید واقع بین بود.... پس بااو دوست شوید که در دشمنی هیچ سودی بجز ضرر نیست ....والسلام علی عبادالله الصالحین
    • محسن IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      حاج علی واقعن جدی میگی یا شوخی میکنی ؟؟؟
    • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      عالی و دقیق
    • محمد IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      اولا کی‌روش اندازه ۱۰ مربی از ایران فقط پول گرفت و فقط گروه خاصی را به تیم ملی دعوت می کنه سوما کدوم دانش حتما همان فوتبال کثیف و بی کیفیت و ۶تا یی شدن در جام جهانی و آبروریزی و حذف از آسان ترین گروه
    • پدرام CA ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      کیروش شکایت نمیکنه؟ سرچ تو ایتنرنت که بلدی انشاالله تعالی؟ برو توگوگل بزن کیروش شکایت از ایران یا از مصر یا... این آقا کارلوس الجوهری بعد از گرفتن حقوق میلیونی برای 8 سال از ایران، برای پاداش یک بازی که برگزار نشده بود! و کمتر از حقوق دو روزش بود از ایران شکایت کرد! تومصر خواب موند نرفت مصاحبه قبل بازی، کنفدراسیون آفریقا جریمه اش کرد رفت از فدراسیون مصر به فیفا شکایت کرد چون زورش نمیرسید، هر روز مصاحبه میکرد که داغ حذف مصریها با دیدن قیافه اش تازه شه روئساشون پولش رو بدن! البته مارکار میگه همه رو میده به خیریه!
    • شین IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      حاج آقا کیروش جانت ده نفر دستیار تو قطر داشت بعد می فرمائید رفیق باز نیست؟ ایرانی کار میکنه پولش نمیدن یا بعدا میدن مالیات قرارداد پرداخت نشده را ازش میگیرن ولی خارجی با شکایت به فیفا حتی سود هم میگیره
    • Amir IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      حرف حق واسه بعضیا دردناکه حاج علی. کی روش همیشه از جیب خودشم خرج میکرده پول دستیاراشو زودتر خودش میداده الانم هیچ حقوق و پاداشی نگرفته هنوز. تاحالا هیچوقت از ایران شکایت نکرده هرکی میگه دروغ محضه. نتایج گل محمدی روهم اخر فصل میبینیم همونطور ک پارسال دیدیم
    • پروژه۲۰۳۰ IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      از باشگاه های سپاهان، فولاد، ملوان، تراکتور و استقلال و پرسپولیس با بودجه مناسب ( فقط برای رده های زیر۱۸)بخواهیم شروع به استعداد یابی ( واقعی نه پولی) در سطح کشور کرده و در سه رده زیر۱۴، ۱۶، ۱۸ شروع به کاربه این بچه هابا بکارگیری بهتریان مربیان پایه و علاقمندکنند. مطمئنا هرچقدر هزینه کنیم برد با تیم ملی است. و در جام۲۰۳۰ یک نسل فوق العاده خواهیم داشت. باشگاههای پایه مثل آکادمی کیا هم میتوانند در این طرح کمک کنند. نظر دهید
    • محمد.ه IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      حاج علی اقا اگه فوتبالیستها جیب خودشونو پر میکنن نتیجه زحمات زیاده حداقل تو ایران خرج میشه آقای کی‌روش میلیونها دلارو ازجیب این مردم میبره خارج بریش من وشما میخنده کشورهای دیگه بانصف قیمت قرارداد کی‌روش درایران اونو نخواستن تواین چند سال این اقاچه گلی بسر فوتبال مازده خوب مربی های ایرانی خیلی بهتر از آقای کی‌روش نتیجه میگرفتن ویا حداقل همینه که الان هستیم ۱۰ نفر بازیکنو بچینن جلوی دروازه که گل نخوریم هنر نشد ما بازیکنان خوبی داریم که اغلب تو تیمهای اروپایی بازی میکنن اگه مربی قدری درک وفهم داشت به بهترین وجه از آنها استفاده میکرد.نتیجه کار ایشون آبرو ریزی که ۶تا از انگلیس بخوره واز گروه آسون خودش هم بالا نیامد . جیب خودش و کمک‌ها ش و بعضی دیگه را پر کرد والان داره اونور دنیا عشق وحال میکنه وبریش ما میخنده.
    • مهدی ف IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      تو این هشت سال که کی‌روش سرمربی ایران بود، ندیدید چند تا مربی تربیت مرد و هر روز به تیمهای امید و جوانان مشاوره میداد!!!! خداییش شماها از کجا میاین. کی‌روش ده برابر همه پول گرفته و یک نتیجه که بتونیم بهش افتخار کنیم نداریم باهاش تو این هشت سال. تاج میگه ما به آرژانتین یک هیچ باختیم نتیجه عالی گرفتیم، اما عربستان که آرژانتین که قهرمان جهان شد رو برده نتیجه بدی گرفته. از دورویی امثال این آدمها، نمیدونم به کی پناه ببریم. بعد امثال این آقا هم میگه کی‌روش به به. تو رو خدا شماها با این طرز تفکرتون، اظهار فیض نکنید و نمک رو زخم مردم نپاشید. یک دلخوشی داشتیم به اسم فوتبال که اونم با امثال تاج و کیروش، الان فقط باعث اعصاب خوردی شده. اینجوری که بوش میاد کی‌روش حالا حالا ها هست رو نیمکت تیم ملی
    • رضا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
      حاجی جان یا این کیروش رو نمیشناسی یا اصلا نمیدونی فوتبال چیه؟
  • mohammad IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    اره در این هشت سال که مربی بوده دیدیم چقدر از مشکلات تیم کم کرده و چقدر افتخار آفرینی کرده پاچه خواری هم حدی داره بابا بسه دیگه تاج و کیروش بی لیاقت رو نمخواییم تمام
  • . IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    کیسه سوراخ .پرتغال با لگد رفت سیرک .این متن تلگرام بعداز دربی است.🤗🤗🤗
  • مصطفی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    مربی حتی خارجی خوب هم زیاد بکار ما نمیاد چون کیفیت امکانات سخت افزاری خیلی پایین هست مربیان خوب در سطح بین المللی خیلی کم شاید هم اصلن نداریم ببینید ما تو فوتبادمون تو کل لیگ ۵ تا بازی با کیفیت داریم دیدید سر مربی مربی سرپرست چقدر حاشیه تو نیمکت و با داور دارن همش تو حاشیه هستن ولی یه جوری انتقاد و حرف میزنن انگار که هر کدوم حداقل یه بار قهرمان جهان شدن ما باید پولی که میخواهیم بدیم به مربی خارجی خرج زیر ساخت و تربیت مربیان کنیم ما استعداد خوب داریم نیروی انسانی هم خوب داریم ولی متاسفانه از مدیر با لیاقت و غیر وابسته و دلسوز کم داریم بدون لیگ خوب و با کیفیت پایین مربیان غالبا معترض و گردشی و مدیران غیر ورزشی نمیشه پیشرفت داشت من هم بنوبه خودم متاسفم بابت این پولی که از بیت المال خرج این نوع فوتبال با بازدهی بسیار پایین ا این مربیان میشه بایدم متاسف بود
  • کیسه حموم حکومتی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    رفتن لوکادیا و حکم کمیته انضباطی برای هزارمین بار ثابت میکنه که تیم کیسه حکومتی هستش و با قدرت مافیا دارن به پرسپولیس ضربه میزنن
  • علیرضا IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    ماهم برای خودم متاسفم که طرفدار تیمی بودم که امثال تو بازیکن ومربیش بودن
  • یه بنده خدا: IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    هیچ اتفاق خاصی نیفتاده. رفتن لوکادیا رو باید به فال نیک گرفت چراکه اولا خیلی خیلی گرون بود و خیلی خیلی کند و بی‌تکنیک. او گلهای خوبی برامون زد ولی کسایی که فوتبالی باشن فرق بازیکن خوب و معمولی و موثر و غیرموثر رو میدونن. با توجه به گرون شدن دلار خوبه که لوکادیا خودش قطع همکاری کنه حالا به هر دلیلی. دیاباته هم طبق سنوات گذشته که قبل دربی مصدوم میشد باز مصدوم شد!! دربی‌ترسی توی خون دیاباته است. ما نباید به خارجیها دلخوش کنیم. این از لوکادیا و اون از دیاباته. پرسپولیس با ۱۳ بازیکن نایب قهرمان آسیا شد. یحیی باید بدونه که ما هیچی از استقلال کمتر نداریم. فقط باید توپ و میدونو مثل کیروش دست رقیب نده. تفکر دفاعی دیگه جایی تو فوتبال نداره. یحیی با تفکرات غلطش به اندازه کافی گند زده به دربیهای قبلی. باید نترس باشه و تیمو هجومی بفرسته تو زمین.
  • سید رحیم تاجی IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    فقط یه لنگی از کی روش بدش میاد لنگ سوراخ لنگی جرم نیست بیماریست لنگی فقط میخواد یه پیروزی چی باشه سرمربی تیم ملی وهمه بازیکنان خودشونو دعوت کنه
  • مهدی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    کیروش بدرد تیم محله هم نمی خوره . همون اسکوچیچ بهتر بود . پول یاموفتو بهش دادین و نایجه این شد که تیم آخر شد.
  • انديمشك ١٨٢٨ IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    متاسفانه درايران با مهندسي خيلي ها را به اوج شهرت ميرسونن ولي براي پرورش يك مربي تزاز اول هيچ وقت كاري انجام نميشه و عاقبتش هم همين ميشه كه فقط مربيهاي خارجي بيام و جيبشون پُر كنن و هيچ كاري هم برا فوتبال ايران نكنن و بعدش هم از ايران خارج شوند
  • Emi IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    هر چی نتیجه هس تو گرفتی . با این همه ستاره امسال همه دیدن چه گندی به این تیم زدی که ادم خوابش میگیره بازیاتو نگاه کنه. گند پارسالت که هنوز یاد همه هست امسالم مشخصه چکاره ای. تو دیگه کی باشی ک درمورد مربی بزرگی مثل کی روش نظر بدی. تیم خودتو بچسب هرچند که این چند وقته چیزای دیگه رو چسبیدی
  • سجاد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    بعنوان تراکتوری برات آرزوی موفقیت دارم آقا یحیی در تمام مراحل زندگی
  • Pap IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    همین ادم قبل از جام استوری گذاشت و به بازیکنا توهین کرد و باعث شد تیم از لحاظ روحی روانی بیشتر ازهم بپاشه اتفاقا خیلی از بازیکنا ناراحت شده بودن.. مقصر اصلی نتایج این دوره شما هستی جناب. حالا زبون دراوردی؟
  • پروژه۲۰۳۰ IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    از باشگاه های سپاهان، فولاد، ملوان، تراکتور و استقلال و پرسپولیس با بودجه مناسب ( فقط برای رده های زیر۱۸)بخواهیم شروع به استعداد یابی ( واقعی نه پولی) در سطح کشور کرده و در سه رده زیر۱۴، ۱۶، ۱۸ شروع به کاربه این بچه هابا بکارگیری بهتریان مربیان پایه و علاقمندکنند. مطمئنا هرچقدر هزینه کنیم برد با تیم ملی است. و در جام۲۰۳۰ یک نسل فوق العاده خواهیم داشت. باشگاههای پایه مثل آکادمی کیا هم میتوانند در این طرح کمک کنند. نظر دهید
  • پروژه۲۰۳۰ IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    از باشگاه های سپاهان، فولاد، ملوان، تراکتور و استقلال و پرسپولیس با بودجه مناسب ( فقط برای رده های زیر۱۸)بخواهیم شروع به استعداد یابی ( واقعی نه پولی) در سطح کشور کرده و در سه رده زیر۱۴، ۱۶، ۱۸ شروع به کاربه این بچه هابا بکارگیری بهتریان مربیان پایه و علاقمندکنند. مطمئنا هرچقدر هزینه کنیم برد با تیم ملی است. و در جام۲۰۳۰ یک نسل فوق العاده خواهیم داشت. باشگاههای پایه مثل آکادمی کیا هم میتوانند در این طرح کمک کنند. نظر دهید
  • حمید IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    واقعا یک عده عجب رویی دارن هنوز از کیروش دفاع میکنن. کیروش چند تا شکست و عدم نتیجه باید بیاره تا بیرون کنن!!!؟
  • ناصر IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    عجب انگار شکمتون سیره بابا با با شیکم گرسنه کی حال فوتبال دیدن داره .😆
  • میسا DE ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    کی روش باید اخراج شه
  • مهدی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    حالا درسته مشکل امکانات هست و خب باید امکانات بیشتر و ورزشگاه های مدرن داشته باشیم و این حرف کاملا درسته اما دیگه کشور ما همچین بی امکانات هم‌نیست حالا.ورزشگاه فولاد و مشهد و اصفهان و تراکتور و اینا هم هستن.درسته کمبود هست و باید ورزشگاه بسازیم ولی ورزشگاه عامل موفقیت نیست.کشور های آفریقایی مثل مراکش و سنال تو نیوکمپ بازی نمیکردن که.یا مثلا آیا چین با اون همه امکانات الان باید جزو ۴ تا میبود.پس زیرساخت جزیی از فوتباله نه خود فوتبال.از نظر امکانات انگلیس از همه بهتره اما آخرین قهرمانیش بر میگرده به زمان دایناسورها.
  • حامد IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    حاج علی با احترام به همه مواردی که گفتی از وجود کیروش خدایی خودت با خودت بشین همه موارد و بخون ببین کدومش با ۹ سال وجود این آقا واقعا انجام شد بیا به من بگو ' الانم که قبل جام جهانی خداشاهده به برادرم میگفتم که میشیم مدرسه پیرمردها ترکیبم که بجز یک و دونفر گفتم کیا هستن تاکتیکم که همونی شد که گفتم خوب عزیز منم میزاشتن که میتونستمکمثل این آقا همون کارای تکراریه ۸ سال گذشته رو انجام بدم برادر این وسط یه تاحی بود و یه کیروش و یه بخور بخور که مامریت بخوبی انجام شد مافیای تاج خخخ دیگه یه بچه ام فهمیده چکاره اس تاج و دارو دسته شو کیروش
  • محمدرضا US ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    آقای گل محمدی من یک استقلالی هستم خیلی بهت بد گفتم ... نمی‌دونستم اینقدر باشرف هستی !! فوتبال ایران به مردان شجاع و باشرافت مثل شما احتیاج داره امیدوارم حلالم کنی مرد باشرف...
  • مظفری IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    بازیکنان خوب وعزیز ایران باید تلاش کنند خودشان را درحد لوکادیا برسانند من پرسپولیسی هستم و از رفتن او وعدم حضور دردربی ناراحتم وقتی می بینم خیلی از بازیکنان نه کرنر خوب می فرستند نه سانتردقیق نه شوت خوب دریک فصل ۵۰ شوت بزنند ولی اصلا درچهارچوب نباشد خیلی بد است وبه نظر می رسد بعضا نمی دانند ازکدام سمت پا بایداستفاده و شوت بزنند حتی پنالتی بعضی بازیکنان خارجی درحال دویدن وعدم تعادل درحالی دفاع با آنها درحرکت است بهترین سانتر را انجام ومهاجمین تبدیل به گل می کنند
  • مظفری IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    بازیکنان خوب ودوست داشتنی دوتیم بزرگ پرسپولیس واستقلال ان شاا۰۰۰ شاهد بازی قشنگ وزیبایی باشیم یک نکته ای را خواستم بگویم رفتن لوکادیا اصلا به نفع هردوتیم نیست چون از حالا خط حمله ودفاع هردو برای جام باباشگاه های آسیا باید محک بخورند اگر واقعا لوکادیا مشکل خاصی داشته رفته که هیچ ولی خدای نکرده اگر دسیسه ای در کاربوده کمتر ازخیانت نیست بدلیلی که اشاره شد
  • سلطون خان IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    کی‌روش یعنی برگشت به فوتبال صد سال پیش ! تو این ۸ سال قبلی کدوم بازی ایران بهتر و فنی تر از بازی با مربیان دیگری بود؟
  • مهدی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    خدا از کارلوس کی‌روش نگذره خدا لعنت کنه کی‌روش را چرا بازیکنان امثال مهدی پور سرلک نورافکن محبی دانیال اسماعیل فر نبرد بازیکنان پیر مردهاروبرد مثل حاج صفی انصاری‌فرد چشمی
  • جی جی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    خداوکیلی بعد جام جهانی فکر نمیکردم کسی از کیروش حمایت کنه خودع کیروشم از این حجم از حمایت پشماش ریخته مقصر اون نیستا مقصر اصلی خودع ماییم یکی ک هعی میزنه تو سرمون از بالا با ما صحبت میکنرو میگیم عالیع باو ما اونو آوردیم ک از گروهمون صعود کنیم اگع جز این بود ک ما با اسکوچیچم میتونستیم حذف بشیم چ بسا با اون شاید دیگه 6 تا از انگلیس نمیخوردیم باو کیروش واسه سرمربی ما شدن باس یع پولیم ب ما میداد چون صدقه سری تیم ملی ما جام جهانیو دوبارع دید باو این آدم ب درد سرمربیگری خونه ب خونه بابلم نمیخورع چ برسع تیم ملی
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آره کیسه کشاها بایداین بگندچون کیسه کشند
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آره کیسه کشاها بایداین بگندچون کیسه کشند
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آره کیسه کشاها بایداین بگندچون کیسه کشند
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آره کیسه کشاها بایداین بگندچون کیسه کشند
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آره کیسه کشاها بایداین بگندچون کیسه کشند
  • ناشناس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    آره کیسه کشاها بایداین بگندچون کیسه کشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس در بازی های هفته هفتم چه نتایجی پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی