نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
لیونل مسی
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی، فوق ستاره ۳۵ ساله آرژانتینی، در مرحله نیمه‌نهایی یک گل زد و یک پاس گل داد و تیمش روز سه‌شنبه کرواسی را با نتیجه ۳-۰ شکست داد و راهی فینال شد.

لیونل مسی در دیدار مرحله نیمه‌نهایی دروازه کرواسی را از روی نقطه پنالتی باز کرد و با مجموع ۱۱ گل تبدیل به برترین گلزن تاریخ کشورش در رقابت‌های جام‌جهانی شد. او تا به اینجای کار در تورنمنت قطر ۵ گل به ثمر رسانده و آمارش با کیلیان امباپه فرانسوی برابر است. هردو بازیکن در رقابت برای به دست آوردن کفش طلای بهترین گلزن جام‌جهانی هستند.

در حالیکه مسی نمایشی جادویی از خود در زمین به نمایش گذاشته بود، همسرش که پیراهن شماره ۱۰ آرژانتین را بر تن داشت، با ذوق و هیجان او را از روی سکوها تماشا می‌کرد. روکوزوی ۳۴ ساله به همراه ۳ پسرشان تیاگو، متئو و چیرو در ورزشگاه حاضر شده بود و ایستاده مسی را تشویق می‌کرد.

مسی در اوایل این تورنمنت فاش کرد که فرزندانش الهام‌بخش او برای قهرمانی در جام‌جهانی هستند و همچنین عنوان کرد که پسرش تیاگو آنقدر بزرگ شده که متوجه جادوی پدرش بشود. او گفت: «از ابتدا تا پایان بازی به خانواده‌ام فکر می‌کردم. به خصوص فرزندانم که بزرگ شده‌اند و بیشتر درک می‌کنند. آنها مانند همه آرژانتینی‌ها هیجان‌زده هستند و به اشتراک گذاشتن این لحظات با آنها شگفت‌انگیز است.»

آرژانتین برای فینال روز یکشنبه آماده می‌شود و امشب متوجه خواهد شد که حریفش در فینال چه تیمی خواهد بود: فرانسه یا مراکش.

خانواده مسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی