مدافع تیم ملی هم تأیید کرد؛ زمان جدایی مربی لیگ برتری مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل زاده مدافع تیم ملی تایید کرد که ساکت الهامی مربی‌اش در تیم مس کرمان با پیشنهاد یکی از تیم‌های قطری مواجه شده است و در آینده ای نزدیک برای مربیگری به قطر خواهد رفت.

بعد از اعلام این خبر این ذهنیت پیش آمد این خبر تنها یک مانور رسانه‌ای برای سرمربی تیم هوادار است اما شجاع خلیل‌زاده که در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زند و پیش‌تر شاگرد ساکت الهامی بوده می‌گوید بله ساکت الهامی از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارد.

باشگاه هوادار هم این پیشنهاد را تایید کرد اما گفت این گفت‌وگو در ابتدای فصل صورت گرفته بود که باشگاه هوادار مخالفت خود را با جدایی ساکت الهامی اعلام کرد. ساکت الهامی تا پایان فصل با تیم هوادار قرارداد دارد و به نظر می‌رسد در ابتدای فصل آینده برای مربیگری راهی قطر خواهد شد.

سعید یونسی هم اکنون مربی ایرانی است که در تیمم الشحانیه مربیگری می‌کند. البته این تیم در لیگ یک قطر حضور دارند و گفته می‌شود ساکت الهامی با پیشنهاد از سوی یکی از تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر مواجه شده است.

ساکت الهامی با وجود اینکه تنها دو سه فصل است سرمربیگری در تیم های لیگ برتری را آغاز کرده است با تیم‌های تراکتور و نساجی قهرمان جام حذفی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نوید IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    مربی قحطی اومده ساکت الهامی بره قطر حتما برای مهدکودک خواستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی