نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
همکاری مشترک عربستان و قطر؛ ایران شانس میزبانی را از دست می‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دوشنبه هفته آینده میزبان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ مشخص می‌شود.

کره جنوبی – قطر و اندونزی سه نامزد میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ هستند که به نظر می‌رسد این شانس به قطر برسد. به این خاطر که قطر در سال ۲۰۲۲ جام جهانی را برگزار می‌کند و طبیعتا از هر حیث آماده میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ است.

نکته جالب حمایت فدراسیون فوتبال عربستان از میزبانی قطر در سال ۲۰۲۳ است. به این خاطر که قطر برای برگزاری میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۷ هم کاندید شده است و در صورتی که در سال ۲۰۲۳ این بازی‌ها را برگزار کند، طبیعتا از لیست نامزدهای میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۷ خارج می‌شود و آنوقت عربستان کار راحت تری برای تصاحب امتیاز میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ خواهد داشت به این خاطر که ایران و هند دیگر نامزدهای میزبانی این مسابقات هستند.

عربستان از قطر حمایت می‌کند تا در سال ۲۰۲۷ شانس زیادی برای تصاحب امتیاز میزبانی داشته باشد و در این صورت شانس ایران برای میزبانی جام  ملت‌ها در سال ۲۰۲۷ کم می‌شود.

قرار بود جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ در چین برگزار شود اما چین به خاطر کرونا از برگزاری این بازی‌ها انصراف داد و گفته می‌شود اندونزی هم به خاطر فاجعه انسانی در یکی از مسابقات که به کشته شدن و مجروج شدن ۳۰۰ تماشاگر انجامید، از لیست نامزدهای میزبانی سال ۲۰۲۳ خارج شد و در این صورت تنها کره جنوبی و قطر برای میزبانی جام ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ باقی مانده اند که قرار است تا دوشنبه هفته جاری میزبان جام  ملت‌ها در سال ۲۰۲۳ رسما معرفی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی