علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در کشور ما مدام تاکید می‌شود که ورزشکاران بزرگ، سرمایه‌های همین مملکت هستند.

آرتین زهرابی؛ علی دایی فقط به عنوان علی دایی و نه با هیچ پشتوانه غیرسازنده دیگر، می‌تواند امروز به هر کجای دنیا که دلش خواست برود.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به محض اینکه متوجه شود علی دایی در یک نقطه فرصی دنیاست، از آقای گل جهان دعوت به همکاری می‌کند. فیفا مرکز تصمیم سازی در فوتبال جهان است. هر بار هم متخصصان و چهره‌های نام آور دنیای فوتبال به بهانه‌های مختلف وارد کمیته‌ها و آکادمی‌های وابسته به فوتبال می‌شوند؛ 

دایی بی گمان یکی از مفاخر فیفا خواهد بود و این کمترین کاری است که از علی دایی به وقت خارج شدن از کشور برمی‌آید. حتی اگر تمام دارایی‌های خود را در ایران جا بگذارد، او زندگی اش را در بالاترین سطح ممکن ادامه می‌دهد.

در کشور ما مدام تاکید می‌شود که ورزشکاران بزرگ، سرمایه‌های همین مملکت هستند. همه ایرانی هستیم، متحد و یکپارچه؛ همه از همین آب و خاک... 

دایی در ورزش برایمان حرف‌های خوب می‌زند. دلش به عنوان یک پدر برای یتم‌ها غش می‌رود. مقابل دوربین، بارها به خاطر وضعیت اسفبار برخی کودکان همین آب و خاک، گریه می‌کند و برای پدرانی که شرمنده زن و بچه می‌شوند اشک می‌ریزد. دایی برایمان در این مملکت مدرسه می‌سازد، به وقت زلزله و خانمان خرابی‌ها، سقف خانه عده ای از مصیبت زدگان ایرانی را مرمت می‌کند و دوباره می‌سازد. دایی در فوتبال، حرف از جوانمردی و صداقت می‌زند و به نوجوانان می‌آموزد که در زندگی عزت نفس داشته باشند و فقط دست پدر و مادر را ببوسند. 

برخوردها اما با خوبی‌های غیرمتظاهرانه علی دایی چگونه است؟ در اینجا، پاسپورت دایی را توقیف می‌کنند و هیچ توضیحی درباره چرایی این اتفاق شگفت انگیز نمی‌دهند! 

دایی و امثال علی دایی اگر در ایران از فوتبال طرد می‌شوند، کمترین حقی که به عنوان یک چهره مردمی‌ دارند این است؛ نیم ارزن احترام و حرمت! آیا قرار بود این اندک انتظار ناقابل را هم از آنها دریغ کنیم؟

در این اندوه بی پایان ایران عزیزتر از جان، یعنی می‌خواهیم علی دایی را هم از دست بدهیم؟

واکنش دایی به این اتفاق تلخ، بسیار دردناک است؛ «بعد از این بی‌احترامی، پس دادن گذرنامه چه معنایی دارد؟»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۸۸
  • دوست وحید IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آدم میماند تصمیم گیرنده برخی تصمیم های غلط چه کسی است. وحید قلیچ را دریابید دیگر مفاخر ایران زمین از دست نرود. اون هم همانند دایی افتخار فیفا و ایران است.
    • هوادارورزش IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      مرگ برسیاست داخل ورزش ????
    • بستوزن لنگ IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      دایی دایی دایی جان دایی عشق است علی دایی جان دایی سرورلنگیایی علی دایی ....البته تولنگ بازی کرده ولی دلش آبیه وازبچگی استقلالی بوده
    • حیدرتکفلاح IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      علی دایی وقتی به همه ملت و وطنش پشت میکنه و بیگانه رو در آغوش می کشه چیزی باقی نمی ذاره و پلی باقی نذاشته که مورد احترام باشه اگه یک فرد عادی کم سواد خطا کنه با یک شخص مطرح خطا کنه خطای آنها برابر نیست
    • ورزشکار IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      علی دایی یا هرکس دیگه ای نباید بالاتر از قانون باشند بلکه باید مطیع قانون باشند وگرنه مفت هم نمی ارزند... تامام
    • مصطفی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      وسط دعوا نرخ تعیین نکنید، کریهای سرخ آبی اینجا مزخرفه ، عقل چیز خوبیه
    • محمد IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      علی دایی تازمانی علی دایی هست وقابل احترام که خودش حرمتش رانگه دارد.والا هیچی نیست
    • ایرانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      شمارو چه به اینکه کسیرو خوب یا بد جلوه بدین چون حرف حق میزنه از قانون شما سرپیچی کرده قانونی که شما میگید مفت نمی ارزه بعد به کی میگید بی سواد عادی تو آدمی باسوادی از فرهنگ حرف زدند معلومه خیلی با سوادی معرفت هم چیز خوبیه
    • ایرانی IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      اقای علی دایی احترام هرکس دست خودش هست اظهار نظر نکن تا بزرگ بمونی چهره مردمی هوای همه مردم را دارد نه قشر مرفه وخاص را
  • سامی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی اسطوره بی انتهای فوتبال ایران و جهان ❤️
    • ک.و IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      یک سروان ارتشی یک زمانی برام داشت درد ودل میکرد گفت هشت سال در بدترین شرایط زیر توپ وتانک وگلوله دشمن خاک خوردم مجروح شدم وامثال بنده هم زیاد بودند وهستن الان هم مستاجر هستم وهنوز هم هیچ موقع از لحاظ زندگی دراسایش نبوده ام ولی یک وجب از خاک وطن را به بیگانه ندادیم اما همین علی دایی را مثال میزد گفت با چندتا گل شد ماخر ایران وتلیاردر ولی خیلی از جوانان این مرز وبوم که راه عدالت وودفاع از حقوق ملت راانتخاب کردن الان دربد ترین شرایط چه ازلحاظ جسمی وروحی ومالی قرار دارند وهیچ ادعایی هم ندارند این اقای دایی وکریمی وبعضی از این مجری های صدا وسیما که ترسیدن که شاید تقی به توقی بخوره ثروت وجایگاه خود را از دست میدهند الان شدن دلسوز مردم نه عزیزان اینها دلسوز نیستن ترسو ووطن فروش هستتن اینها باید دست خالی از این مملکت بروند این مملکت مال امام زمان هست وخودش هم نگهدارش هست ومطمین باشید همین اشوب ها راهم خودش بوجود میاورد تا حکومت اسلام واقعی را برقرار کند چون واقعا خودش نا عدالتی ها ودزدیها رامی بینه وهمه ی دزدان وحق خوران ملت مظلوم ایران را نابود وحکومت علی را درایران برقرار میکنه
    • زهرا IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      آفرین کاملا درست گفتین اگه دلشون برای مردم می سوزه تو مملکت بمونن برای مردم کار انجام بدن نه فرار کنن برن مردم با آدم های ترسو کاری ندارن
    • ایرانی بانجابت واقعیت گو IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      اسطوره ،عطار،مولانا،شمس تبریزی ،حافظ ،استادشهریار استاد شهریار،دکترشریعتی نادرشاه افشار ووودرایران بودند،فوتبالیست پولهای میلیاردی میگیرد بازی میکندبدبازی کنداورااخراج میکنندارز ش ندارداگرچون شهدارایگان جانشان درکف دستشان بوداسطوره بودندچون شهیدمقدم تهرانی ،دکترفخاری سلیمانی که شهید شد تا همسرعلی دایی ومن وشما وووداعشی بزایندانهااسطوره هستندکل زندگی سلیمانی توسط یک سمساری امروز۵میلیون ارزش گذاری نمیشودکسی که میتوانست سرمایه کل فوتبالیهاووورابخردامازندگی راگونه ای دیگرپسندیدکسب شهرت وثروت برای اسطوره هابیمفهوم هست چه برسددنبالش باشند،دایی ادم خوبیست اسطوره کسی هست که جانش راکف دستش گرفته ،،امادایی انسان باسخصیت و باگذشت ودست به خیرومتواضع وانسان به تمام معنابودتازمانیکه پدرعزیزشان هیبت وشکوه اذربایجان زنده بودروحشان شادویادشان گرامیبادامثال اواسطوره بودندوانسانیت وطن پرستی دینداری خداپر ستی رامی اموختندوالگووشاخص واسطوره بودندکه شهریارهاتربیت کردندامثال پدردایی تحقیرمیشدندامااجازه نمیدادندکسورنطام تحقیرشودوماهواره ای ذلیل زبون هرزه تبلیغ تفکیک ایران کندپدردا یی رفیقم بودعاشق ایران بود
    • فوتبالیست IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      علی دایی برای همه تازمانی که مثل قبل دنبال آرامش وسربلندی کشورمان باشداستوره هست ولی من وعلی دایی قبل ازحمایت مالی واستفاده ازنام ایران هیچی نبودیم ونبایدفوری بخاطراشتباه یک نفریایک خطاهم صدای دشمنان شدآنهادلسوزمردم مانیستن هدفشان اغتششاش وسواستفاده ازایجاداحساسات در افرادجامعه هستن این همه افرادجوان که جهت امنیت کشته میشوندبرادران من وشماهستن وبایدصف اعتراض ازاغتشاش جداشود
  • سلطان IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    میشه بگید چرا اینقدر این آدمها با دمیدن باد مفاخر و استعداد برتر و نابغه و.... بزرگ نکنید آیا ارزش اینگونه افراد که فقط برای شرکت در یک فعالیت ورزشی به این رتبه از شهرت و معروفیت رسیدند بالاتر از اسم مفاخر علمی،شهدای گرانمایه که بالاترین دارایی خودشون رو درطبق اخلاص گذاشتند یا جانبازان و آزادگان سرافراز که اعضاء وجوارح و عمر خودشونو برای این آب و خاک دادندو الان با وجود بیشترین فشارها و حرف و حدیثها کمترین دریافتی ها رو دارند و باسیلی صورت سرخ میکنندبازهم پشت این مملکت و مردم نظام هستند قرار میگیره میپردازید؟؟؟؟؟؟ سئوال من از شما اینه چرا همانند جراید زرد عمل میکنید و یکطرفه به قاضی میروید.پاسپورتشو گرفتن مگه آسمون به زمین آمده ؟؟؟؟؟؟؟؟ همواره خدا را در نظر بگیرید و انصاف رو رعایت کنید
    • محمد IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      ما شهدا و جانبازان جنگ سخت داریم که جاشون روی چشم ما هستن.ولی امثال دایی جانبازان جنگ نرم هستند که امثال شما ها مجروحشون کردین. ضمنا اگرم گنده هستند برای زحمت کشیدن که گنده شدن
    • علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      آدم هر چقدر حقیر تر باشد الفاظی که راجع به اسطوره ها به کار میبرد سخیف تر است .علی دایی به خودی خود بزرگ هست ،ما شعور خودمان را نشان میدهیم چیزی از ایشان کم و زیاد نمیشود همینطور که با سهمیه هیچ بی سوادی صاحب دانش نخواهد شد
    • فوتبالدوست IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      کمترین حقی که علی دایی درکشورهای این است که ازحدود شهروندی خود خارج نشود ودراموری که اطلاع ندارد دخالت نکند ودخترخودرا به عربهاندهدودنبال شهرت وثروت نباشد و ازخطوطقرمز عبور.کند.
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      شماها چرا همه چیز رو به شهدا ربط میدید ، همین که کسی حرف میزنه میگید ما شهید دادیم ، مگه این شهدا مال همین مردم نیستن مگه از همین کوچه و خیابان ها نیومدن که شما ادعای مالکیتشون رو میکنید ؟؟ این شهدا مال همین وطن هستن . این شهدا نرفتن که یه عده بیان با سواستفاده از اسمشون اموال بیت المال رو اختلاس کنن ، چرا هیچکسی پیگیر این اختلاس های هر روزه نیست ، در ضمن امثال علی دائی هم جز همین وطن هستش و جز افتخارات تموم ایرانی ها هستن نباید به همین راحتی بهشون بی احترامی بشه
    • علی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      چی میگی بابا بیداری یا خوابی دارن میگن اینطور دوگانه برخورد نکنید مردم رو با این کارها و هزاران کار این شکلی اذیت نکنید با اعصاب و روان مردم بازی نکنید شهید جانباز مفاخر و..... همه جای خود میگن این کارتون اشتباهه
    • امیر IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      داداش خبر ورزشی اگر دنبال چیز دیگه ای هسته ای برو خبر کیهان بخون اونجا نظر بده که به درد تو و امثال تو میخوره اینجاها نظر نده
    • حسین IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      برد فرهنگی ورزش خیلی زیاده. افراد ورزشی معروف هم در ایجاد این برد فرهنگی نقش اصلی را دارند. یکی از این افراد علی دایی است. او اسطوره حرفه خودش است. به دایی و امثال دایی نباید بی احترامی کرد، همانطور که به شهدا و جانبازان عزیز هم نباید بی احترامی کرد.
    • ایرانی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      حالا شما یکم از هنرمندیها و تواناییهای خودتون بگید اسطوره جان
    • مسعود IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      درود بر شما انسان فهیم
    • کامران2 IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      نمیدانم شما چند سال داری آیا در زمان جنگ بودی یا نه ؟ اگر بودی اصلا در جنگ شرکت داشته ای یا نه؟ بعنوان کسی که ۲۳ ماه در جبهه بودم و از هیچ امتیاز آن استفاده نکردم و نخواهم کرد هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم از زمین و زمان طلب داشته باشم .شهداپاکترین و شریف‌ترین افراد جامعه بودن که برای وطن جانشان را دادند و به همه مردم تعلق دارند تو امثال تو نمی‌توانند آنها را به اسم خودشان مصادره کنند و از نام پاکشان سو استفاده کنند. من خانواده ای را می‌شناسم که پنج نفر از عزیزانشان را در راه وطن از دست داده اند و کوچکترین ادعایی ندارند و اگر خدای ناکرده جنگی در بگیرد بازهم بدون ادعا از مملکت دفاع می‌کنند اما امثال تو فقط حرف می‌زنید، علی دایی سالم‌ترین، نام آورترین و با افتخار ترین ایرانی است که امثال تو حق اظهار نظر در مورد ایشان را نداری ، چنین برخوردی جز از حسادت ، بخل نمی‌تواند ناشی باشد . عزت علی دایی ، علی کریمی و.........خدا دادی است خدادادی .
    • ... IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      افرادی که همفکر و هم عقیده شما هستند فقط مردم هستند ؟! ای کاش جانبازها لاقل در رفاه و ارامش بودند
    • فریاد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      سلطان عالی بود
    • محمد IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      اسطوره کیلو چنده ادم با شه حیوانها را تحریک نکنه جواب این 50 نفری که شهید شدن گردن دایی جونه تونه
    • بهمن طیبی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      چ حرفی میزنی .... تابلو حسادت می‌کنی ! خودت اگه هیچی نیستی و نشدی مقصرش دایی نیست ک بخواهی از درودیوار مدد بگیری ک چیزی نشده ، چرا شده آقای هیچی !
    • صنعی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      آفرین برشما ، حرفت حق هست و بدور از هر چاخانی، مگر این آقا ومثل این آقا چه کردند که خیلی ها نکردن؟ کی برای یک بارهم که شده اینها در خیابان بوق ماشینشون رو برای آنها که نه برای پول ومدال وشهرت بلکه برای کشور ونظام ودین وناموس وامنیت از همه چیز گذشتند وخود رو به آتش سوزان کینه های جمع شده از ایرانی ونسل ایرانی وانقلاب فدا کردن .به صدا در آودن وحل حله کردن وپاس داشتند. اف برشما وما ومن نویسنده که چقدر نمک نشناس وبی وفا بوده وشده ایم. مگر ماموران امنیت و فزندان این مردم که به دست جلادان این روز ها برای خوشحالی دشمنان این اقلاب که در کف خیابان ریخته شد قابل دیدن نبود مگر اینها پدر ،مادر ،همسر وفرزند ندارند که خون دیگران رنگینت بود ولی اینها خیر. لعنت به ما که نمک شناس نیستیم.
    • ناصر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      آقای پرسپولیس کبیر چرا نباید همه چیز را به شهدا ربط بدهنداینها نونی که میخورن میزنن توی خون همون شهدا ومی خورند شهدا اصلأ برای ایشون اهمیتی ندارند فقط از اسم شهیدکه مردم ماکه متاسفانه الکی تعصب دارندسواستفاده میکنندوگرنه از همین شهدا خانوادهاشون اعتراض کنند مثل مردم به بادکنک گرفته میشوندمگرالان برادرشهیددرزندان نداریم هر موقع اعتراضی میشودچندتا جنازه ۴۰سال پیش را میاورندوکسانی که منافع دارندجمع میکنن تا بقیه اعتراض نکنندشهدا عزیزهستن ولی الان دیگر جنازه شهید بعنوان حربه برای سواستفاده برای اینها درامد
    • خورشید IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      درودبرشما
    • خورشید IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      درودبرشما
    • خورشید IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      درودبرشما
    • ناشناس IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      من نمیدونم شما کی هستید وچکاره هستید اما شما باید بدونید درباره افراد درست اضهار نظر بکنید هرکسی درجای خودش برای همه عزیز هست وبه اندازه خودش برای این مرزوبوم زحمت کشیده حالا آقای دایی در ورزش ویکی دیگه درزمان جنگ من خودم سیزده سالم بود جبهه بودم حالا بیام در مورد علی دایی وامثال ایشان اضهار نظر بکنم اون موقع ودرزمان جنگ اقتضاع می‌کرد که من وامثال من از کشور وناموسمون دفاع بکنیم حالا دیگه نباید از آدم وعالم طلب کار باشیم در صورتی که بنده از هیچ جایی ثاپورت نمیشم وهیچ حقوقی هم نمیگیرم اما درمورد افراد واسطه‌های مملکتم هم نباید نظر بد بدم لطفا کمی تفکر بکنید
    • یداله IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      اسطوره های ورزشی ازهمین ملت هستند اگر خطی وخطایی دارند خدا ناظر اعمال است وظیفه ما نیست که آنها را قضاوت کنیم دیدگاه ما به افراد جامعه باید فرهنگی و بر مبنای خوب بودن افراد جامعه باشد نه دیدگاه امنیتی و پلیسی
    • رادمهر IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      دلیل نمیشه چون قدر شهدا و ارتشی ها را ندانستیم قدر علی دایی را هم ندانیم ، این چه حرفیه که شما میزنید ؟ چه وضع شده
  • امیر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    تندروی به درد نمیخوره دلسوزی بیش از حد پدر مملکت رو در میاره نیروهای امنیتی ما بدونن که این جوانان هستن که جلوی تجاوز به کشور واین خاک رو میگیرن..
    • مریم IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      من نمیدونم علی دایی و امثال ایشون چرا وقتی موفقیتی برای کشورمون کسب میشه صداشون رو در نمیارن دریغ از یک استوری ولی تا یه اتفاق بد میوفته هنوز هیچی ثابت نشده اینا فریاد وا اسفا میدن و باعث تحریک طرفدارانشون میشن که نتیجه ش میشه خوشحالی دشمنان کشورمون و ریختن خون یک عده بیگناه مخصوصا سربازان وطنمون
    • بنده خدا IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      ایکاش همه ما دست دردست هم دهیم میهن خیش را کنم آباد واز خون شهدا عزیزمان وجانبازانمان که تمام هستی خودشان را دادند برای این آب وخاک سواستفاده نکنیم وبه ملت توهین نکنیم خداوند لعنت کند اختلاسگران را که خون ملت را مکیدند وکاسه گدایی دست ملت دادند درود به شرف انسان های بزرگوار همه عزیزان از جمله علی دایی که علی وار زندگی کرده وافتخار ملت ایران وبینوایان است
  • حمید شمس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بله حرف شما درست اما همه این افتخاراتی که گفتید از کجا به دست آورده؟؟ مگر نه این است که در سایه این نظام و این انقلاب و با حمایت مردم این کشور و البته تلاش خودش بوده بوده. لگد پرانی به این نظام و این مردم مورد بحث است. هرچند مردم از نظر شما عده ای قلیل که هستند که دست به شانتاژ و تخریب و شعار ساختار شکنانه علیه همه اصول و ارکان این نظام می زنند.جمعیت ایران هشتاد و چند میلیون هستند به فرض ده میلیون معترض باشند از نظر شما این معترضین مردم هستند ولی 70 میلیون دیگر نه مردمند، نه دین دارند، نه انسانند و...
    • آریا IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      برعکس گفتی ، الان 70 میلیون معترض هستند و نه 10 میلیون
    • ملت هوشیار IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      الان نود و شیش درصد اعتراض دارند و احتمالا شما جز جهار درصدی ها هستید،،، قضاوت نکن لطفا
    • مافیای دولتی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      میشه دقیق توضیح بدی چطور به این نتیجه رسیدیم که ۱۰ میلیون معترض داریم و ۷۰ میلیون متشکر ؟؟؟ لطفا از طرف مردم صحبت نکن فقط نظر شخصی خودتو بگو
    • ..... IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      الان کمتر از پنج درصد میریزن تو خیابان ، اکثریت اونایی هستن که تو بیشتر شهرها با جمعیت کثیر برای دفاع از نظام اومدن و یا اونهایی که برای تشییع جنازه سردار سلیمانی اومدن ، ده نفر اینور ، بیست نفر اونور که جمعیت حساب نمیشه
    • بالاشمسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      از تعداد +و_ کهنظرت خورده بفهم چقد معترضن اونم تو همچین رسانه ای که اکثر معترضین رسانه های اینجوری رو دنبال نمیکنن
    • ناشناس IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      آقای حمید شمس باید دهنتو پر از طلا کنن
    • ابراهیم IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      پیشرفت ونخبه شدن افرادربطی به نظام جمهوری اسلامی نداره،
    • مهدی IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      میدونی چیه اگر فکر میکنی ده درصد معترض داریم کاملا اشتباه میکنی ده درصد کسانی هستند که به آخر خط رسیدن باقی هم معترض هستند ولی جان خود را دوست دارند هر زمان همه جانشان به لب رسید شما دیگر نمیگوید معترضین ده درصد هستند هستند
  • حمید کرمی کارشناس ارشد اقتصاد ومدیریت IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    در ایران تا بوده ،چنیین بوده
    • صادقی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      علی دایی وکریم باقری از حمایت وسرمایه گذاری هنگفت این مملکت به جایگاه وثروت هنگفت رسیده اند .حالا با حمایت وتشویق ارازل واوباش جان عده ای از مردم ای کشور را گرفته ومیگیرند اموال عمومی وشخصی را غارت وبه آتش می کشند ، بهانه برای دشن بوجود می آورند تا ای مردم مظلوم را بیشتر تحریم کنند وجان هزاران نفررا که به علت مریضی وتحریم دارو زجر می کشند بگیرند ، وچوب لای چرخ پیشرفت ورفاه مردم می گذارند تا چند صباحی با حمایت دشمنان ایرا به عیش ونوش عیاشی بپردازند .به نظرشما مجازات ای افراد چه می تواند باشد؟ یک دانشمند آمریکایی می گوید اگر کسی به مملت خود آسیب برساند اوحق نفس کشیدن از هوای آن مملکت را ندارد .!!
    • بالاشمسن IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      آقای صادقی چرا شما با سرمایه مملکت علی دایی یا کریم باقری نشدی حرف حق تلخه ....... ساندیست رو بخور
  • امیر IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    حیف که قدر سرمایه های انسانی را نمی دانیم نگارنده چقدر زیبا نوشته هزاران حیف .درود بر شرف دایی این مرد بزرگ .میلیون ها ایرانی به احترام این مرد کلاه از سر بر می دارند
  • محیا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام،از علی دایی بعید بود ،اینطور از این اغتشاشات حمایت کنه،علی دایی که زیر پرچم همین کشور نه،همین نظام جمهوری اسلامی سرشناس شد،وگرنه این کشور زمان طاغوت هم بود چرا پدرش سرشناس و معروف نشد.این جمهوری اسلامی بود که استعدادهارو از روستاهای بی امکانات کشف کرد،براشون وقت وارزش قائل شد تا رشد کنن،قرار نیست بعد از رشد وترقی چماقی بر سر خودش باشن
    • یاشاسین علی دایی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      منت هم بزارین . علی دایی فارغ التحصیل دانشگاه شریف و فرد با استعداد که نون زحمت خودشو را می بره نه مثل بهضی که نون ...
    • مصطفی سعیدنژاد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      احسنت عاااالی گفتی.
    • ایرانیم IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      شما نظر ندی کسی نمیگه فلجی دست نداری کامنت بنویسی
    • حشمت نوعی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      پدر دایی هم از تاجران سرشناس فرش بودن. اونایی که میگن دایی با پول مملکت ثروتمند شده مگه خودشون هم تو این مملکت نیستن چرا پس خودشون معروف و ثروتمند نشدن. پس نتیجه میگیریم دایی لیاقت داره دایی زحمت کشیده و همیشه هم طرفدار حق بوده . قدر نشناختیم گرفتار شدیم از این به بعد هم هر چه قدر بیشتر نمک نشناس باشیم بیشتر به مصیبت گرفتار میشیم .زنده باد ایرانی واقعی و ایران
  • رضا ریحانی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    لیاقت علی دایی رو نداریم متاسفانه.اینجا داره حروم میشه این اسطوره زنده.جای دیگه بود الان همه جا مجسمش رو با طلا ساخته بودن بعد ما...!!!
    • متعجب IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      الان مجسمه رونالدو ومسی وووووو طلا ساختن؟؟؟ هوچی گری ممنوع
    • متعجب IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      الان مجسمه رونالدو ومسی وووووو طلا ساختن؟؟؟ هوچی گری ممنوع
    • متعجب IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      الان مجسمه رونالدو ومسی وووووو طلا ساختن؟؟؟ هوچی گری ممنوع
    • محمد DE ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      تو کشورهای دیگه از دانشمندانشون هم مجسمه طلا نمی‌سازند چه برسه به امثال دایی چرا مزخرف مینویسی امثال دایی ها درد مردم زجر کشیده رو نمی‌فهمند وقتی تمام مدت زندگی رو صرف عیاشی توی ویلاهای لاکچری و خوش گذرونیهاشون می کردند اگه یک هزارم ثروتشون رو به افراد فقیر می بخشیدن تقصیر از دولت ما هستش که روز به روز افرادی مثل علی دایی ثروت و ثروتمندتر میشن و بقیه جامعه فقیرتر افرادی مثل علی دایی باید برن جامعه المان،تا بابت ثروت باد آوردشون مالیات پرداخت کنند بعدش بفهمن که کجای دنیا دارن زندگی می کنن
    • رضا IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      اگر علی اسطوره چرا دستی تو فوتبال کشور ندارد چرا فدراسیون فوتبال مربی از خارج می اورند این همه پول می دهند چرا اسطوره تو فوتبال کشور شکست خورده است ودست وپا بسته اسطوره ژاوی را میگویند که بعد افتحارات حال سر پرستی تیم بارسلونا دارد یا زیدان ووو بی جهت کسی را اسطوره صدا نکنید
  • ناشناس IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    حقشه،دعوت مردم به اغتشاش بی احترامی نیست
    • رضا IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      دمت گرم گل گفتی
  • یک مستمری بگیر IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    در ایران هیچکس حق ندارد مشهور و معروف شود مگر حاکمیت بخواهد ! مردم فقط در رای گیریها حق رای دارند بعد از آن حق هیچ رایی ندارند
    • ناشناس IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      کافر همه را به کیش خود پندارد
  • اصغر IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    حالا بگو.از بت سازی چه به رسانه ها میرسد.چون شخصی قابل احترام در دستگاه ورزش می گفت ورزشکاران میلیاردی و نامدار رسانه را می خرند یعنی به روزنامه.مجلات.مجری ها پول می دهند تا از انها بت بسازند.شما هم لطف کنید و به مردم اجازه دهید کمی هم به خالقمان بیندیشیم.خسته شدیم ازبس نام و عکس اینها را دیدیم
  • اکبر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    جناب مهندس علی دایی از افتخارات همه اقشار جامعه است
  • سعید IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی فقط کریمی
    • hmb IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      استاد دوو کردن یه عده از جوانان مردم امثال علی کریمی با اون مال و اموال که از جلو به فروش رساند . هر چی پول را فوتبالیست بردن و باقی رشته های ورزشی هیچ بعد معترض ترین قشر هم برخی از این فوتبالیست هان واقعا استاد
  • حسن عبدالهی IQ ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آقای دایی خودش بایدازخودش مراقبت کنه واینجورخراب نکنه این نظام ثمره هزاران شهید والامقام میباشدوباامثال ایشان وسایرین آسیبی به آن نمیرسد دشمنان کورخوندند
    • یاری IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      خداوند از شما راضی وخوشنود باشد که حق گفتی، لعنت خداوند وهمه خلایق وکاهنات وخوبان خاصه بر کسانی که باحرف وعمل خود ، ویا قلم خود ویاهرشگل دیگری که باعث شود لبخندی از شادی بر روی لبان دشمنان اسلام، ایران عزیزوانقلاب کبیر خمینی بزرک قرار گیرد ،باد، لعنت ونفرین بر دلشاد کنندگان دشمنان اهلبیت وشیعه ، نابود باد هم پیاله های مخالف بوجود آمدن امپراتوری بزرگ ایران عزیز،مرکتان باد در هر لباسی که باشید. حتی اگر لباس دین و ورزش وهنرمند بی هنر جاهل
    • گشنه IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      شهیدا مگه از ی سیاره دیگه بودن همه فرزندان وپدرو مادر این مردم‌ بیچاره بودن شهدای عزیرمون از شهرو روستاهای دورافتاده این مملکت بودن..اونا نرفتن ک ی عده ای دزد اختلاس و دزدی بکنن و نود درصد مردم تو‌فقرو نکبت زندگی کنن
  • ایرج IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    جانا سخن از زبان میلیون ها نفر می گویی ...
  • ایرج IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    قابل توجه افرادی که کامنت گذاشته اند . به نظرات مثبت و منفی داده شده توجه کنید . این ها نمونه نظر مردم همین سرزمین است .
  • داود IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آنها که نمیتوانند بزرگی علی دائی و علی کریمی رو ببینند ، میتونند چشم شونو ببندن کورمال کورمال زندگی کنند بمیرن از حسادت اینها افتخار این سرزمینند
    • امید IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      افتخار ما شهدا هستن که برای وجب به وجب این خاک از جان مایه گذاشتن
  • یقوب لیث صفاری IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علییییییییییییییییییییییییییییییییییی داییییییییییییییییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام آیا تا کنون مشاهده کردید که این آقایان برای یک شخصیت علمی برجسته پیامی بدهند و یا حمایت کنند. فقط زمانی دهنشون را باز می کنند که برای مملکت مشکل درست کنند. علی دایی خوب ولی چرا در مسیله ای که مشخص شد دروغ بوده و در حقیقت یک توطیه هست چرا باید بیاید بدتر کنه با اظهاراتش. تا حالا از این آدم ها دید آید بیایند مثلاً از یک اختراع علمی حمایت کنند یا از یک دانشمند کشور حمایت کنند ...فقط شعار توخالی می دهند شعار نخبه نخبه می دهند ولی کل زندگیشان انور آب هست .تا حالا دیده آید مثلاً بیان از یک پیام رسان ایرانی حمایت کنند و خدمت بکنند به نخبه های کشورشان..... فقط حرف مفت می زنند . قانون برای همه هست کارگر کارمند شهروند دانشجو ورزشکار و....
    • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      شخصیت های برجسته علمی بجز حمایت مالی و کمک دولت ها نیاز به حمایت و تعریف کسی ندارند اما وقتی مظلومی هست نیازمند کمک و حمایت است حالا اگر یک قشر یا طبقه یا ملت باشند حتما باید نخبگان حمایت کنند این بدیهی ترین امر اجتماعی است و در شرع مقدس هم تاکید شده است. آقای دایی مورد احترام همه دنیاست بیخود و با جهت گیری سیاسی سعی در تخریب ایشان نکنیم چون به قدری ریشه دوانده است که دیگران نمی توانند آنرا خراب بکنند.
  • علی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    این هم شد تحلیل پس جوانهایی که جانشان را که عزیز ترین چیز است فدا ملت و مملکت کردند چه میشود اکنون باید جواب خون انها را اینطور داد که از عده ای اشوب طلب حمایت کنیم وقتی جای ارزشها و بی ارزشها در برهه کنونی عوض میشود همین است
    • علی محمدی نیا۸ IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      وقتی به همین اسطوره ها حمله می کنند خوبه
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اگر بزرگان بر مسند بودن علی دایی وزیر ورزش بود اما حیف مدیریت الان مال بزرگان نیست
  • hmb IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی برای من از احترام زیادی برخورداره ولی از اسطوره فوتبال بعید بود که جوانان رو تحریک کنه میدانی در این جریانات چقدر از مردم این مملکت از هر دو طرف جانشان را از دست دادن و یا زخمی شدن و مسئله مالی و .... مردم و حکومت دیگر هیچ از یک اسطوره بعید بود این همه تلفات دادیم و فقط پاسپورتش را گرفتن و بعد بهش دادن بهش برخورده جالبه والله
    • امید IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      حرف حق
  • مرضیه IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    نویسنده بسیار زیبا توضیح داده که آقای دایی فقط در حیطه ورزش افتخار آفرین نبوده منتقدان محترم یا نمی‌دانند یا فراموش کرده اند سیل و زلزله کرمانشاه و زحماتی که آقای دایی برای هموطنان عزیزمان کشیدن من برای آقای دایی بسیار احترام قائلم نه بخاطر اینکه بزرگترین افتخار آفرین ما در فیفا است بلکه برای مردانگی که برای مردمان عزیزمان انجام دادن چه در گرفتن دست یتیمان چه در تلاشی که برای آبادسازی شهرهای سیل زده و زلزله زده انجام دادن چه در گرفتن بخشش برای اعدامی های غیره عمد و خیلی کارهایی که انجام دادن لطفاً اول کمی اطلاعات در مورد زندگی شهریار کشورمان کسب کنید و بعد نظرتون را اعلام کنید
  • مرادی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کی این دستورای مسخره رو میده سایه خودشونم بگیرن ببندن
  • یعقوب IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی اقا یکی از مفاخر ما هستند الان باید حوانان را به ارامش توصیه کند نه اینکه با یک استوری باعث شود جوانی فریب خورد یا کسی بکشد یا اموالی تخریب ویا خودش کشتی شود چه ارزشی دارد
    • مهدی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      مگه تو استوری چی گفته،گفته به مشکلات مردم رسیدگی کنید،حرف بدی زده؟
  • هموطن IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    زنده باشی علی دایی بر ما ببخش
  • ابراهیم IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    در این کشور هرکسی بخواهد اسم و رسمی پیدا کند حالا هرکی باشد ورزشکار باشد مثل علی دایی یا هنرپیشه باشد مثل فردین و یا هنرمند باشد مثل شجریان شاخ و برگش را قیچی می کنند تا شاخ نشود مبادا در روزهای بحرانی در کنار مردم باشد و حامی مردم. تمام !!
    • ناشناس IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      لیدرشون هم دیدیم ،
  • لنگ صغیر IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    مادامیکه یک سیاستمدار درخصوص ورزش نظر میدهد آماج فحش های ورزشکاران قرار میگیرد . چطور یک ورزشکار بخودش اجازه میده درباره سیاست نظر بده و باعث خون جونای این مملکت بشه؟
  • لنگ صغیر IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    مادامیکه یک سیاستمدار درخصوص ورزش نظر میدهد آماج فحش های ورزشکاران قرار میگیرد . چطور یک ورزشکار بخودش اجازه میده درباره سیاست نظر بده و باعث خون جونای این مملکت بشه؟
  • عباس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دایی بزرگ بود خودش را با این کارش کوچک کرد برای تایید عده ای پشت کرد به خیلی چیزها و خیلی ها که اغتشاش کردند و کشته شدند نگاه به امثال دایی کردند و جوان بودند احساسی شدند به خیابان آمدند گناه امثال دایی کم نبود خدا در قرآن می‌فرماید فتنه از قتل بزرگتر است و گرچه دایی و امثال دایی مسبب خیلی قتل ها هم شدند
  • سید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دائی یک مرفه بی درد پر توقع و هزینه ساز برای ایران
  • مصطفی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام آقای علی دائی افتخار همه ایرانیان است. برای وطنش جون میده بااین حواشی که از خارج براش درست کردن نمی تونند دایی رواز ایران جدا کنند
  • مصطفی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام آقای علی دائی افتخار همه ایرانیان است. برای وطنش جون میده بااین حواشی که از خارج براش درست کردن نمی تونند دایی رواز ایران جدا کنند
  • hmb IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی و الباقی ورزشکاران و هنرمندان در حیطه کاری خودشان دارا احترام هستن ولی در مسائلی که تخصص ندارن نباید ورود کنن . خیلی از کسانی که صاحب ادعا در سیاست هستن یه جاهایی اشتباه میکنن به همین خاطر نباید محبوبیت خودشان رو خراب کنن
  • علی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    مشکل ما اینه که هر کس تو یه رشته تخصص داره ولی در مورد همه چیز نظر میده عباسی دایی رایفی پور شجریان و ... در مورد همه چیز نظر میدن حکومت هم یه بحث تخصصیه ولی همه ازش حرف میزنم از بقالی تا ...
  • سعید صالحی فر IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام، من خودم یک جانباز هستم و معتقدم بایدبه همه مردم و از جمله همه ورزشگاران احترام گذاشت و امثال آن آقایی که با سخنانش آب به آسیاب دشمن ریخت و به همه ورزشکاران و... توهین کرد نباشیم، خدا را شکر رهبر معظم انقلاب با پیامشان هر آنچه که آدم‌های کج فهم و کوته بین با توهین به خیلی از جوانان این کشور گفتند نقش بر آب کردند، پس ما هم کمی فکر کنیم و به دور از تعصب و تنگ نظری، آب به آسیاب دشمن نریزیم
  • مهیاردژکام IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    جوادزذینچه،صادق ورمرزیار،رضااحدی،مجیدنامجومطلق،صمدمرفاوی،کریم باوی،سیدعلی افتخاری و,,,اینها هم سرمایه های ملی ایران هستند
    • hmb IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      سرمایه ملی در یک زمینه که قابل احترامن در همین زمینه
  • سعید IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    برادر عزیز، حسن عباسی هم با سخنان نسنجیده و احساسی اش به خیلی ها خواسته و نا خواسته توهین کرد و دل خیلی ها را به درد آورد و نا خواسته آب به آسیاب دشمن ریخت، امام جعفر صادق ع می‌فرمایند، دوست نادان از دشمن دانا بدتر است.
  • اکبر IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اسطوره تو خالی.
  • شاهین IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام زنده قهرمان مردمی علی دایی
  • اشنا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    ببخشیدعلی دایی اقای گل جهان یک زمانی بوده وازبسترمساعدت مردم ومسیولین به ثروت زیادی رسیده بخش اتدکی ازاین ثروت رابرای محرومین استفاده کرده جای تقدیراست اماتقدیرحدوانداره خودش راداردوثانیا"قرارنبست چنین اشخاصی دربادفوتبالی خودبخوابندودرموردهرچیزاجازه قضاوت بخودبدهندوکسی هم جریت اعتراض نداشته باشدچون فیفا به اواحترام می گذاردخطا کرده بایدبازخواست شود
    • ص IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      دقیقا
    • احمد IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      علی دایی بعنوان یک انسان میتونه نظرشو بگه،همینطور گه جنابعالی داری نظر میدی،تو میتونی نظر بدی اون نمیتونه؟
  • استقلال بزرگ IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    ما طرفدارای اسنقلالیم وعلی دایی رو دوست داریم...مرد بزرگ دوستت داریم و همیشه بهت افتخار میکنیم از اینکه ایرانی هستی
  • مهلا FR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی اسطوره اس
    • مهتاب IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      دروود بر علی دایی اسوه حقیقت
  • مهلا FR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی اسطوره اس
  • امیر کبیر?? IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    پای ایران که در میان باشد، هیچ احدی حق ندارد علیه امنیت این آب و خاک و منافع ملی آن اظهار نظر کند! احساسات را با منطق و عقل قاطی نکنید. هر فردی پتانسیل محبت کردن دارد اما اصل منطق و عقل است.
  • حقیقت IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    امثال علی دایی با پول و تبلیغات همین نظام چهره شدند، نباید در موضوعاتی که هنوز مشخص نشده، بهانه به دست دشمنانش این کشور بدهند.
  • محمدعلی مرادی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی حرف نزند کی بزند نماینده مجلس که با رأی مردم بالا آمده رئیس جمهور آن هم با رأی مردم آمده ...همه وهمه باید بی طرف چون نماینده80میلیون ایرانی اند چه مخالف چه موافق تا حالا یکی از اینها آمدن جواب مردم بدهند فقط یکطرفه به قاضی رفتن بابا سن ازدواج بالای 30سال شده جوان بیکار چقدر تحقیر بشه یی دوری حاشه شهر بزنید. فقر بیکاری عتیاد کی باید جواب بده این بود راه شهدا این بود راه انقلاب فقط از نام این استوره های وطن که از جان شیرین خود گذشتن عده ای دارن سود میبرن یی کم تفکر
  • ص IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    همون طور که علی دایی یک اسطوره هست سردار سلیمانی هم یک اسطوره هست ولی نمی‌دونم چرا وقتی سردار میگه پشت رهبری حرکت کنید این اسطوره های تازه به دوران رسیده‌ی سلبریتی خلاف جهت حرکت میکنند و مردم رو بر علیه نظام و انقلاب و رهبری تحریک می‌کنند اگر دایی اسطوره هست و ایران رو دوست داره باید موافق جریان رودخانه حرکت کنه نه مخالف جهت که بشه منفور ملت
  • م ر IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دایی باید مواظب باشد آقای گل بخودی نباشد دارد در زمین دشمن بازی میکند
  • علی بیدسیتی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    ما باید به نطام و مردم احترام بگزاریم واز سخنان رهبرنمان اطاعت کنیم
  • کریمی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    منت به پولی که از این مملکت در آورده الکی استوانه سازی نکنید ، در حد فوتبالی قبوله نه بیشتر ، سرمایه و استوره های های اصلی شهدا و جانبازان شیمیایی و قطع عضو و موارد مشابه هستند . والسلام
  • ص IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    همون‌طور که علی دایی اسطوره بوده سردار سلیمانی هم اسطوره بوده ولی این کجا و اون کجا سردار تاکید کردن پشت رهبر را خالی نگذارید ولی علی دایی دقیقا خلاف جهت رودخانه حرکت می‌کنه اگر کار های خیلی خوب و مردم پسندی هم انجام داده باشه وقتی پشت نظام و انقلاب و رهبری رو خالی کنه میشه منفور ملت و اشخاص واقعی جامعه و فداییان رهبری
  • بهروز تی تی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کدوم بی شرفی این کارو کرده؟ کاش شما به اندازه انگشت کوچیک علی دایی واسه ایران مفید بودین
  • بهروز تی تی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کدوم بی شرفی این کارو کرده؟ کاش شما به اندازه انگشت کوچیک علی دایی واسه ایران مفید بودین
  • مرتضی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آقای دایی و امثال ایشان شاید توی این دنیای فانی استوره باشند ولی وای به حالشان آن دنیا پای میزان اعمال اگه باعث تحریک مردم شده باشند و بدتر باعث خون جوانی شده باشند بعد ببینند اون همه ثروت و شهرت به دردشون میخوره یا نه؟
  • حسین شهریاری IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی متعلق به همه هست نه یک قشر خاص هیچ گروهی چه مخالف چه موافق حق ندارد علی دایی را مصادره کند بنام خودش علی دایی بایدبداند متعلق به همه هست وارد هیچ دسته بندی نشود.زنده باد ایران وایرانی
  • مهران IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی اسطوره فوتبال ایران هستش و ما همه دوسش داریم هیچکسم نباید منکر بزرگی همچین ادمی بشه
  • نیکو IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی وعلی کریمی همیشه برای ملت ایران عزیزند وعزیزتر هم شدند با این کاری که کردند ای کاش امثال آنها تو مملکت زیاد داشتیم
  • ali IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دایی عزیز ه بزرگه .اما یک مسئله هست دایی یک حرفی زد .نظام هم یک حرفی .اما مردم با کدام همراه شدند؟؟ .این مهمه.دایی عزیز باید بدونه اینجا ایرانه درست دایی براشون عزیزه اثر گذاره .وقتی دایی حرفی میزنه که باعث پیشرفت کشور میشه همه مردم میگن فدای دهنت.اما اگر برعکس باشه نه.
  • بهرام IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کاسه داغ تر از اش نشید از علی دایی بت نسازید ضمنا آقای دایی ادعای حقوق ویژه و کاپیتولاسیون نکرده شما چرا میخاید کاپیتولاسیون راه بندازید ی بررسی ساده بوده تموم شده یادتون باشه دایی و امثالهم آدمتر نیستن همه در مقابل قانون یکسان هستن کاری نکنید فوتبالیستها از دولت ادعای حق توحش کنن بابت زندگی کردن پیش ماها
  • خجالت IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    باسلام علی دایی تنها مرد خداست با غیرت و شجاع مردبزرگ که دلی بزرگ دارد همیشه وهمه جا به فکر ملت ایران بوده او افتخار آفرین این ملت هست ما افتخار میکنیم که انسانهایی بزرگ همچون علی دایی داریم زنده باد ایران زنده باد علی دایی ??????
  • مهدیه IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    حالا مگه چی شده یه پاسپورت بوده دیگه اونم سریع دادن بهش باید تو بوقو کرنا می کرد یا اینم پولاشو از این مملکت جمع کرده داره می ره اونور دنبال بهونه س بس کنید بابا خوبه مالدیوم بود که ایشون گل بزنه بهش بشه آقای گل این آقا همیشه طلبکاره انگار ملت بهش بدهکارن چیزی هم شده خودش داره استفاده شو می بره
  • M IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی حرف حق زد خیلی تلخه براتون ،این همون آدمه که بارها پرچم ایران رو بالا برده ،پس جنگیده حق آب و گل داره مثل همه ،ایران فقط مال مسئولین نیست که هر کاری دلشون میخواد با بچه هاشون میکنن واکه حرف بزنیم میشیم سیاسی
  • علی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    من یک جمله میگم ورزشکاران عزیز بخصوص ستاره ها هیچ گاه خودتون رو داخل سیاست نکنید که بازی کثیفیه حیفه مرام وشخصیت قهرمانی شما پایمال امیال کثیف سیاستبازان قرار بگیره.فقط روزه سکوت بگیرید واعلام کنید به هیچ وجه در امور سیاسی دخالت نمی کنید.چون وقتی یک طرف به شما زنده باد میگویند شعار طرف مقابل برای شما مرده باد است.مثل آقای هالوی شاعر که خودشو از چشم همه انداخت و جیره خوار شبکه های معاند قرار گرفت.
  • حمید IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دوستان لطفاً مباحث را با هم خلط نکنید علی دایی یکی از مفاخر فوتبالی ما هستند و در این موضوع هیچ بحثی نیست ولیکن دلیل بر این نیست که در هر موردی اظهار نظر کردند درست ومتقن باشه وشاید این را فراموش کرده باشید که علی دایی و علی کریمی که در موضوع خانم امینی اظهار نظر کرده آند هم ،نتونستند در موضوع فوتبال که تخصص هر دو آنهاست در بعضی موارد به تفاهم برسند وباهم مناقشه داشتند چه برسد به موضوعات امنیتی که تخصص آن را ندارند
  • موسوی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    الان همه می‌توانند وارد سیاست شوند و حق دارند که اظهار نظر کنند فقط مواظب باشند مملکت خودشون به دشمنانشون ندن و در مسیر اهداف آنها گام برندارند البته باید مواظب خیانت کاران و منافقان هم باشیم
  • تقی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    مردم شهدای گرانقدری فدای این کشور جمهوری اسلامی کردند ۷۵ هزار در زمان تطاهرات وسیصد وپنجاه هزار شهید جنگ تمیلی رباصافه شهدای حرم و سرلشگر حاج قاسم سلیمانی باصافه هزران مجروح ومعلول اسطور واقعی اینها هستند نه انهاییکه زندگی لاگچری دارند وشما مرتب بادشان می کنید مردم ایران به این چیز ها رصایت نمی دهند
  • محسن IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    حتی علی دایی هم باید به قوانین کشور احترام بگذارد و در این مورد فرقی بین او و سایرین نیست. حالا فرض می‌گیریم که علی دایی به یک نقطه از همین نقاط مختلف جهان رفت و رفاه و آسایشی با سطح بالا برای خود فراهم کرد؛ بدون هیچ منتی. حالا سوال این است که اگر علی دایی یکبار قانون آن کشور را نقض کند با او چه می‌کنند؟ رعایت قانون برای همه الزامی است و عدم رعایت آن مستوجب تنبیه. همانگونه که دزد گردنبند ایشان رو می‌گیرند و به سزای اعمالش می‌رسانند، باید با تخلفات خودشان هم برخورد شود و اگر نشود یعنی رانت.
    • سیروس US ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      آن چیزی که به عقیده شما قانون است و کسی حق ندارد آن را زیر پا بگذارد، در بقیه نقاط دنیا (حتی بورکینافاسو) بهش میگن حقوق مدنی و همه حق دارند که در موردش حرف بزنند. تنها فرقی که این قانون من درآوردی شما با بقیه دنیا دارد اینستکه در بقیه نقاط جهان کسی را برای دفاع از حقوق مدنی زیر ضربات باتون "خودکشی" نمی کنند! یک لطفی بکن و حرف از قانون نزن که شما خودتان بدترین قانون شکنان دنیا هستید. میدونی که در همان بقیه دنیا بشما میگویند قاتل سریالی!؟
  • ملی ولی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    ایشان جز اسم ایرانی کجاش ایرانیه!!!!!!
  • امانی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    تحلیلگر عزیز اگر علی دایی و امثالهم به این همه از مال ومکنت دنیا رسیده اند نه از باب دانش وعلم و صاحب تکنولوژی بوده بلکه از بابت ارزشی بود که با حمایت هواداران فوتبال در این زمان به آنها دادند والبته بازی کردن درتیم های اروپایی بدست آورد و اینکه محاصره اقتصادی آمریکا و اروپا و فشارهای همه جانبه آنها و تورم ناشی از آن در سطح کشور به چنین ثروتهای افسانه ای دست یافتند درحالیکه بودند فوتبالیست هایی حتی بهتر از اینها که الان متوسط ترین سطح زندگی را دارا میباشند و هیچ گونه اعتراضی را هم ندارند اما در مورد ایشان که عنوان شده خیلی دست دهنده داره همین بس که حداقل دوکیلو طلا بخودش آویزان میکنه که یک نمونه آن سرقاگا گردن بند چند ده میلیون تومانی در چند وقت پیش بود دوم دراپارتمان فوق لاکچری زندگی میکنه سوم جشن ها و مهمانی ایشان زبانزد است سوم کلا سفرهایش برای تفریح اروپا هست وسایر موارد دیگر که بازگو نشه بهتر است اما نکته جالب این هست که همین شخص و اشخاص مثل ایشان که فقط ویلاهای تفریحی آنها چند صد میلیارد تومان ارزش داره دم از فقر مردم میزنند گرچه مشخص است که آنها برای همگرایی و هم صدایی با اجانب
    • صبا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      احسنت امانی جام دندان شکن جواب دادی???
  • م.ک IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    هراحدی برعلیه امنیت که خط قرمز حرف بزند باید پاسخگو باشد دارای هر مقام وموقعیت باشد
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    ارتش سایبری حمله کرده اند
  • ولی هادی پور IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دوستان علی دایی یه اسطوره هستش یه قهرمان ملی ..قهرمان ملی یعنی اینکه برای همه قشر..ولی متاسفانه علی دایی اشتباهاتی دارد.اینکه فقط مخصوص جناح خاصی باشی این غلط هستش..چرازمانی که درزمان روحانی اینهمه مشکلات بودیک اظهارنظرنکردن هرگز...یااینکه ایران درجایی موفقیت کسب میکندویاجوانی لب مرزبخاطرامنیت جونشوازدست میدهدهرگزازاین اقاواکنشی نمیبینی .ولی هرچیزی که دشمنان ایران برنامه ریزی کردن ودرایران اتفاقی ناگواروناخواسته پیش میادعلی دایی نظری برخلاف حکومت ودرجاواکنش نشون میده ایاعمدی درکارهست یافقط علی دایی متعلق به جناح خاصی هست یامتعلق به قشرثروتمندان...اگرکسی بدون بی احترامی جواب بنده رومنطقی بده ممنون میشم..چراواکنشش درجاهایی هست که همیشه تاتحریک کننده ویاخودتحقیری ویابرای قشرخاصی هشت...درضمن ایااین اسطوره برای تمام مردم هست ویاخودشومخصوص قشرخاصی میداند...وایاتخصصی درابعادنظامی یاامنیتی داردویاازنظرسیاسی تخصصی دارد
  • علی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آقای دایی تموم حقش رو از ایران گرفته،چی می خواد دیگه؟دلسوزی اگر داره ، بزار برای فوتبال که تخصص داره،نه چیزی که سوادش رو نداره
  • حسین IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    این بی هویت‌های پر مدعا را اینقدر بها ندهید،، این کشور پر است از ایرانیان بی ادعا که در خاموشی کامل برای عزت ایران و ایرانی جان شیرین خود را تقدیم کردند
  • Mn IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی مرد و غیرت مند بود که برای مردمش قدم برداشت من و شما چه قدمی برای مردم برداشتیم که عدامون میشه
  • اصغر IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آقای دایی تو با پول همین مردم م مملکت دایی شدی اینقدر بزرگ نیستی که وطن به بیگانه بفروشی تو دیگه اسطوره نیستی
  • نیما IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام ترا به خدا اینقدر اسطوره وشهریار نکنید۱۰۹ گل زده که عمده اش به کشورهایی مثل مالدیو،یمن وکشورهای ضعیفی امثال اینهاست ودر عوض میلیاردها تومان پول گرفته .وانتظارهم دارد که حق ویژه ای در همه زمینه ها داشته باشد در کدام کشورها به خاطر چندتا گل اینقدر بها می دهند که فوتبالیستی در همه زمینه ها اظهار نظر کند وصدا وسیما اینها را گنده کرد وحالا باید دنبالشون بدود.
  • حاجی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بله.. دقیقا 90 درصد مردم معترض هستن....
  • رزمنده IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام من سال‌های زیادی در جنگ بودم و شاهد شهید شدنه خیلی از دوستام و رزمندگان بودم که چه جانانه به لشگر بعث میتاختن . ولی افسوس ثمرهء آن همه شجاعت وشهادت سفره ای پهن شد که خیلی‌ها به نون و نوایی برسن و در حالی که مردم در فقر زندگی می‌کنند یه عده با پول این مملکت بچه هاشون تو اروپا در رفاه زندگی می‌کنند و اگه کسی هم اعتراض کنه میشه ضدانقلاب و در کمال وقاحت میگن شما به شهدا خیانت میکنید ای کاش میشد برای یه لحظه صدای شهدا را می‌شنیدیم اون موقع معلوم میشد کیا به شهدا خیانت کردن . مردمی که گشنن یا اروپا نشینان بی درد . در خاتمه عرض کنم داغ شهدا برای این ملت ماند و سوءاستفاده از خون شهدا برای یه عده .کاش امام زمان ظهور کند تا ببینیم تیغ عدالت را بر گردن چه کسایی فرود می‌آورد. یا حق . در دل یه رزمنده .
  • حسین ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    هر کسی در هر مقامی ودر هر لباسی باشد نبایستی از اغتشاشاتی که منجر به تجزیه کشور وشاد کردن دشمنان میشه حمایت کنه، ضررش رو کی کرده تا بحال جز مردم، درزاهدان مغازه های همین ملت سوخت، بیمارستانی که بیماران همین ملت داخلش بودند در آتش سوخت، نیروهای نظامی وانتظامی که فرزندان همین ملتند شهید شدند بخاطر اغتشاشات، پس جای دفاعی از اغتشاشات باقی نمیمونه ملت کیان به نظر شما؟ فقط دایی، فقط... از اسطوره ها توقع اسطوره ای هم داریم نه دفاع بی مورد از اغتشاشاتی که ضررش ودودش به چشم همین ملت میره، توجیه نکنین خواهشا
  • ایرانم وطنم IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کجای دنیا دیدید این طور رفتارها را . کجای دنیا این همه اجبار و زور هست ، یه طور حرف نزنید که ادم فکر کنه در مدینه ای فاضله زندگی میکنیم. اقای دایی شما عزیز دل مایید برادر خوش قلبم ، افتخار میکنم که هموطن من هستی ، شما توی قلب ما و سایه ی سر مایید. عمرت به بلندای یلدا گرامی برادرم .
  • عبدالله IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کسی نیست از ته مانده باصطلاح استوره هایشان بلغور کیکنند ،بپرسد. ،تین معروفهای شما چه سودی برای کشور و مردم ایران پاشته امد مگر پولهای نجومی که اگه یکریتلش کم میشد ،قهر میکردند و....
  • ایران IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دایی جون دوست داریم ، آقایی تو
  • دانیال IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی افتخار هر ایرانی است. علی آقای مهربون دوستت داریم، عزیز ایران زمین. بزرگش نخوانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتی برد
  • دوست IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    احترام آقای علی دایی باید حفظ بشه ایشان و همه باید بدونن تو دنیا افراد در حیطه تخصص خودشون میتونن برا جامعه نسخه بپیچند. اینکه ورزشکار در نقش سیاستمدار و کارشناس اقتصادی و... نظر بده هیچ جای دنیا معقول و پذیرفته نیست.
  • هادی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اگر علی دایی طرفداری نظام رو میکرد بازم میگفتید اسطوره؟ بخدا تخریبش میکردید
    • ناشناس IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      باهات موافقم دربست
  • مردم IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دليلش اينه كه بر عليه كشورش حرف زده برعليه كشوري كه در آن به قول شما گنده شده حالا يا از روي ناداني يا از روي خيانت در هر صورت شهرت و افتخاراتش باعث نميشه كه از برخورد قانون مستثني بشه و در امان بماند.
  • رضا IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    شمرکه درکربلاان همه جنایت کرددرابتدا یکی ازفرماندهان سپاه علی علیه السلام درجنگ صفین بودومجروح شدیعنی یکی ازجانبازان سپاه اسلام بودوبنابه قولی هیجده بارپای پیاده به زیارت مکه رفته بودولی درنهایت یکی ازشقی ترین افرادجامعه اسلامی شدودست به جنایت بی سابقه ای زدکه هیچ کس حاضربه انجام ان نبودپس افرادراباگذشته اش توصیف وقیاس نکنیدببینیدالان چه کرده ومیکندانسان این توانایی واختیارراداردکه درلحظه خودرابه سرمنزل سعادت ویابرعکس به اسفل السافلین سقوط کند
  • صاد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    هیچکس در این کشور بزرگ تر از ایران نیست .پس هر کس برای خوار شدن این کشور اقدام بکند خاءن است حالا هرکسی میخواهد باشد .!؟!؟
  • آریا US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    به نظر من علی دایی با این همه بخشندگی و انسانیت که از خودش نشان داده وبا توجه به پیشرفتش در ورزش و اسم رسم درست کردنش در دنیا با اینو هم بداند وبفهمد که ایشان جزء خواص این جامعه هستن ومیلونها نفر از لغزش علی دایی می‌لغزند و میلیونها نفر هم از مرام ایشان به سعادت می‌رسند جناب دایی اگر دلش به حال این مردم و مملکت میسوزد اول از همه پشت همون تریبون تبلیغاتیش اعلام براعت سریع وآشکار از همه گروهک‌های تجربه طلب ومنافق و همچنین اسراییل و همه کسانیکه میخواهند ایرانی وجود نداشته باشه اگه هم باشه ایرانی ضعیف و حلقه به گوش وناامن باشه بکنه بعد بره رو منبر باید بدانید ای ملت که خواص نیایند بلغزند که اگه تاریخ خونده باشید هر وقت خواص لغزیدند فاتحه دولتها خوانده شده ودچار فروپاشی وهرج ومرج شدند
    • رضا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      شهدا بخاطر پرچم رفتند که بالا باشه و دایی و امثالهم نیز ادامه راه شهدا رو میرند خواهشا حد و اندازه خوددون را درباره اظهار نظر برا اسطوره بدونید یدونه ای علی دایی
  • محمد مهدی IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    هیچ حقی ندارن.پولشو گرفتن الانم پولدار و معروف هستن چرا فکر میکنید حق اضافه ایی دارن....،من که پرستارم تو بیمارستان خودم باید وقتی بیمارم پول بدم ،مالیات بدم ، اون شرکتی هم که براشون تبلیغ کردهو الان بیلبوردها جمع کردن حق داره، عزیزم قرار نیست هر که پولدار و معروف بود همه کاره بشه
  • تورج IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی خاری در چشم دشمنان و سرمایه ملی
  • م ن ن IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام، امثال دایی و چند تن دیگر با نظرات شتاب زده چندین خانواده را داغدار کردند، به چه گناهی؟
  • اصخر IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    مهمترین وظیفه،جوگیر نشود،فکر کنند،می توانند برای کشور تصمیم بگیرد،آقای گل،ثروتمند،ورزشکار،قهرمان....بیشترش لذت شخصی خودت،منتی سر ایران ندارید،تلاش کردی درسایه ایران بزرگ ،بهره اش بردید،چرا فکر می کنید،طلبکارید وملت ایران جاهل بدهکار،راست می گوید از خودتان مایع بگذارید نه سردوش مردم وحماقا
  • الهام IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بله اگر دیده باشید هم تعدادمعتریضین نسبت به افرادی که باعث مرگ سی چهل نفر از جوونای خوب مملکت شدن اکثریت مردم ایران است خدا لعنت کنه باعث وبانی شو واگر آقای دایی هم با حرفهاش باعث آشوب مملکت چیه خطر افتادن جون مردم بشه تقصیرش کمتر از دیگرانی که اینچنین کردن نیست ونمیدونم جواب خداوخون شهدا رو چجوری میده حالا به جای ناراحتی از گرفتن گذرنامه فکر خدا کنه
    • مهرداد IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
      واااااای...
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام انشااله روزی برسه که حرف و رفتارمون اینقدر آگاهانه بشه که تفاوت قایل بشیم بین اعتراض و اغتشاش. و به اسم بزرگ بودن مردم و دولت را جلو هم قرارندهیم و باعث از بین رفتن جان و مال مردم بشیم اونوقت به نظرم خیلی بزرگ شدیم و البته رفتار و گفتار خواص خیلی مهمه.
  • احمد IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    حالم ازاین آقابهم میخوره
  • معترض IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    از بت بزرگ بپرسید
  • دن کیشوت IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    گناه علی دایی و امثال علی دایی یک چیز است: آزادگی ، برای عزیز حاکمیت شدن بایستی از سه عنصر دروغ و ریا و تملق برخوردار بود که دایی چنین نیست
  • سمیه IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    سلام به همه هموطنان عزیزم ایران سرزمین زخم خورده در تمام دوران هاست مواظب سرزمینمان باشیم علی دایی عزیز ،سردارسلیمانی عزیز نور چشم ماهستند .ازاین بزرگان انتظار میرود همه جوره حواسشان به حیله دشمن باشد.علی دایی مرد بزرگی است به این خاک تعلق دارد ما باید در سختیها پشت مملکتمون باشیم نباید تفرقه بیفتد از بزرگان انتظار دعوت به آرامش میرود
  • دایی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دایی اسطوره تر از مارادونای فقید نیست و نمی تونه باشه.خدا آخر و عاقبتشو بخیر کنه آه این مردم و مظلومین به دامنش نیفته که وراثش چوب حراج به اسطورگی و آبروش بزنن
  • حسین IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    قانون باید برای همه یکسان باشه .دایی وزیر وکیل نماینده و غیره فرقی ندارد .مگه علی دایی به یتیم کمک کرده و یا آقایگلش کردند و ..قراره هر چی بگه وهر کاری کنه چیزی بهشرنگن؟ کجای دنیا چنین قانونی وجود داره؟
  • جلیل IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دایی،کریمی مهدوی کیا فقط به عنوان فوتبالیست مورد احترام ومقبول جامعه هستند همچنان که بازیگران سینما یکفقط به عنوان سینماگر واین اشخاص اگربعنوان لیدر درمعرکه های کف خیابانها نقش اجراکنند احترام خودرا ازدست داده ومتنفر مردم خواهند شد این مسأله را مردم دیر یا زود بفهمند فرقی نمی کند!
  • حقوقدان IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    این فرد کیه که سنگشو به سینه میزنید؟ اصلا فوتبال هم شد ورزش؟ اونا میرن بازی می‌کنم و میلیاردی پول در میارن اونوقت شما ذوق میکنید... متاسفم برای کسانی که فوتبال تماشا می‌کنن
    • ناشناس IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      باید برای شما تاسف خورد که اسم خودتو گذاشتی حقوقدان ولی چیزی از حقوق نمی‌دانید تمام دنیا ورزش میکنن برای سلامتی واز همین فوتبال ونگاه کردن به برنامه‌برنامهای ورزشی ترغیب میشن که برن دنبال ورزش برای سلامتی بعد شما میگی متاسفم برای اونهایی که فوتبال نگاه میکنن خود شما چه استعدادی داری ؟ شما فقط بلدی افرادو تخریب بکنی آقای حقوقدان به امید تفکر آقای دایی وامثال آقای دایی اسطوره این مملکت هستند ودر مجامع ورزشی بارها پرچم ایرانوبالا بردن حالا شما برای ایران چکار کردی
  • ا.ا IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آیا علی دایی و ... به ترر وشهادت نخبگان هسته‌ای ما ،که توسط آمریکا واسرائیل جنایتکار بود ، اظهار نظر کردن ... نخبگانی که خدمت به وطن را به زندگی و خوش گذرانی در غرب ترجیح دادن...
  • ناشناس RO ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    من خودم یه بار رفتار زشت علی دایی رو با یه بیچاره که بهش التماس می کرد دیدم و به جاش شرمنده شدم ،چون اونجا دوربین فیلم برداری نبود تا نمایش بده، بیخودی این افراد رو بزرگ نکنید.
  • بتی IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    با احترام زیادی که به ورزشکاران کشورم بالخصوص علی دایی دارم اما امنیت مهمترین مساله است هر کس هر کاری کرده شاید بخاطر امنیت ایران عزیز بوده وقتی کریمی از اغتشاشگران حمایت می کنه حق بدهید جهت امنیت باید هوشیارانه کار کنند . اگه از طرف نفوذی ها این کار صورت گرفته بله این حرف دیگری است . بیاید ناعادلانه واحساسی ومنفعلانه قضاوت نکنیم
  • ناصر IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    آقای دایی اگر چه انسان باشخصیت وبزرگی هست وهمچنین خیر. همه بجایش درست ولی بایستی ایشون وهمه ی ما مواظب وسوسه ی شیطان باشیم بروید در مورد شخصیت زبیر وفرزندش عبدالله یه مطالعه‌ای کنید ببینید با آن همه مقام وتعابیری که از پیغمبر دارد چطور بخاطر لغزش فرزندش عاقبتش نابود شد. من دقیقا آقای دایی رو محکوم نمیکنم ولی اگر بخاطر حرف های ایشون یا دیگر خواص کسی کشته شود بایک قتل بیگناه همه‌ی افتخارات ودستگیری ها نابود میشه.
  • Ali IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دعوا نکنید .به اعداد سبز و قرمز نگاه کنید .موافق و معترض گویاست.درود بر علی دایی و جوانمردان این مرزو بوم
  • فاطمه IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    ورزشکاران امثال علی دایی و دیگر هنرمندانی که باعث این آشوب شدند و باعث داغدار شدن خانواده‌ها و از هم پاشیدن آرامش در کشور شدن زمانی باید جواب این کارها شون بدهند و انشالله خداوند بزودی انتقام سختی از این افراد بگیرد .
  • مجید IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    امثال علی آقا دایی مثل طلا می‌مونن هر شکلی بگیرن وهر طرحی اصلیشون طلاست و لایی که پاکه چه منتش به خاکه حالا بضی آدمهای بیسواد هرچی بگن جز به بزرگیه این افراد بیشتر بشه کمتر نیست وقتی اصل باشی وخالص هیچ نخاله ای نمیتونه تورو خراب کنه پس هر چه از طلا میبینی طلاست
  • س IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی در همین سرزمین دایی و اسطوره شده.زیر سایه این انقلاب.پس چرا گوشش مربای سعودی و منافقین و استکبار رو می‌شنوه ولی صدای دلسوزان این نظام رو نه. دایی دوست داشتنی است ولی نباید اینگونه رفتار می کرد. نظام اسلامی و انقلاب مهمتر از آدماست.
  • مجید IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    هر چه نامدار تر باشن مسئولیت بیشتر و همه گیر تر دارن وبایدمنافع واحترام عموم مردم را در نظر بگیرند تا شرایط را در آرامش حل بشه اغلب مردم دایی را دوست دارند آقای دایی متلعق به عموم مردم هست و باید عمومی فکر کند تمام سلبریتی ها همین مسئولیت را دارن
  • 1141149257 IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی النگوهات نشکنه از این همه ظلمی که در حقت شده
  • جانفدای رهبرم IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    همین سلبریتیهای مزدور بودن که در قالب هنرمند بی هنر و یا ورزشکار آب به آسیاب دشمن ریختن اینایی که مملکتو به آشوب کشیدن باید محاکمه شن
  • موسوی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    فقط اینو میگم که خیلیا شهید و جانباز شدن این حقشون نبود ... اللهم عجل لولیک الفرج ????
  • پرویز برزگر IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    امثال علی دائیهای هر مقام و جایگاهی بدست آوردند صدقه ی سر خون جوانهای است که در مناطق جنگی مقابل تیر تانک و آرپیجی و کاتیوشاهای دشمن قرار بعثی و یا در قائله ی کردستان و پاوه بدست گروه منفور و کودک کش کومله و دموکرات سلاخی شدند و یا در خانطومان و زاهدان و آذربایجان غربی و سر خط مرزی ،زمانی که تو و علی دائیهای و علی کریمیان لای پر قو در خواب ناز بودید و پرپر شدند و امنیت این کشور را تامین کردند و ایشون با خیال راحت با تیپ و قیافه ی شیک به دیگر کشورها سفر میکند و از زندگی لذت میبرد،ولی توی هر آشوب و اغتشاش و فتنه ی طراحی شده به دست سگیونیسم و شیطان بزرگ و دیگر خونخواران بجای اینکه در کنار حکومت و نیروهای امنیتی دفاع کنند،از فتنه ی ویرانگر اجنبی حمایت نکنند.
  • اااا IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    وقتی ایرانو نمیخاد بره بهتره اونی که وطنشو به دشمن میفروشه بایدم از ایران بره
  • مهدی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    مفاخر ، مفخر یا هر صفتی که نویسنده به دایی داده گمان نکنم بدون منظور و برای رضای خدا باشه ، هرکجا که منافع این باصطلاح مفاخر وسط باشه همونجا هستند ، کریمی دید جایی در فدراسیون پیدا نکرد شد لیدر آشوب ، احسان کرمی سر کچل رو ماشین زد رفت داخل منوتو و ... حالا دایی هم کجا بره اینطوری پول دربیاره مالیات هم نده ؟ بره هرکجای دنیا طوری مالیات میگیرن که طرف دیوانه میشه ، اینجا پول درمیاره میره اونور عشق و حال ، اینجا اداشو در نمیارن احترام میذارن چون گفته راضی نیستم بره هرکجای دنیا انگلیسی صحبت کنه استندآپاشون طوری سوژه میکنن ... خلاصه کجا بره ازایران بهتر ،
  • واقع بین IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    مثبت و منفی‌ها رو ببینید . یه عده هم بی‌سواد... یه عده هم مخالف‌های فوتبالیِ تیم رقیب... یه عده هم مخالف‌های اعتراضاتِ مردم... یه عده هم حسود و بی‌عرضه ... در مقابل یه عده هم واقع بین ...
  • ^_^ IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    هعی سردار سلیمانی با اینکه همه کار برای ایران کرد ، داعش رو از ایران دور کرد ، باز عکسش رو سوزوندید . بسیجی ها رو زدید ، قرآن آتیش زدید ، مسجد آتیش زدید ، به امام ها توهین کردید . حقوق یه کارگر که از ساعت ۶ صبح تا ۶ بعد از ظهر کار میکنه میشه ۶ تومن ، اون وقت ایشون با هیچ کار نکردن ماهانه کمتر از ۵۰۰ میلیون تو کارتشون نیست آیا این انصافه ؟ . برای حجاب دختر خودش کاری نکرده بعد میاد برای حجاب ناموس ما تصمیم میگیره ؟ .
  • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    گریه همه میکنن بصیرت بایدداشت خط راباژدجداکردمنم ناراضیم ولی نه درخط رجوی وکومله
  • سارا IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    درسته علی دایی اسطوره است الگوست برای جوانان ، پس کسی که بابت اسطوره بودنش حرفش تاثیر میزاره روی خیلی از جوان ها باید مراقب سخن گفتنش باشه، کاش کسی که فوتبالیه ، خودشو وارد مسایل سیاسی نکنه ، اگر این با حرفش باعث تحریک جوانی شده باشه که اون جوان بابت جمله علی دایی باعث مرگ ، زخمی کردن یا شورش بیشتر شده باشه ، این اقا اون دنیا میشه مسئول و باید جواب تمام اون جوان هایی که بابت جمله این اقا جریحی تر شدن و اعمال اشتباهی ازشون سر زد رو بده، این اقا اگه تو این دنیا اسطوره است تو اون دنیا قرار نیست اسطوره باشه و باید جواب پس بده ، یکی نیست بگه تو که اسطوره ای سکوت کن چرا باید حتما نظر بدی،?
  • محمد IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    هرکس باعث بشه کشوراسیب ببینه دشمن این سرزمینه
  • مهاجر IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اقای علی دایی شما توسط این ملت علی دایی شدین با سرمایه همین ملت به این سطح رسیدین این ملت فقط اعتشاشگران نیستند بلکه معترضین مدنی هم هستند ما دوست داریم شما در کنار معترضین مدنی و عامه مردم باشین شما وقتی حرفهایی میزنین که سطح اغتشاش بالا برود و مردم معترض به اغتشاشگر تبدیل شوند ما ناراحت می شویم این جواب خوبی های مردم معترض و عامه مردم نیست این اغتشاشگران هستند که دنبال براندازی هستند و مغترضین مدنی دنبال اصطلاحات شما باید موضع خود در قبال براندازان و معترضین مدنی را بیان کنی
  • حسین فاخته ای IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اقای محترم هرجیزبه جای خود نیکوست،شهداوجانبازان چشم وچراغ مردمن ونیازی هم به معرفی وتعریف وتمجید نداران وامااقای دایی هم درجای خود از مفاخران این کشوروحتی جهان هستن پس لطفا قاطی نکنیدقبل ازگفتن ونوشتن یه کوچلو فکر کنید
  • سلام IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    س. چرا وقتی که حرفی برای گفتن نداری از شهدا وجنگ خرج میکنی
  • مصطفی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    امثال دایی و سلبریتیا هر کاری کرده اند ۱۰۰ برابر پولش را گرفتن دیگه چه منتی دارن که سر مردم بزارن؟؟ اینا بجز پول و ثروت و شهرت هیچی براشون مهم نیست حتی نابودی کشورشون
  • سعید IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    ما ادما ادت داریم یه نفر ببریم تا عرش ویک دفعه از عرش بیاریم به فرش تنها کسی که میتونه ادمها را. قضاوت بکنه فقط خداست
  • بازدید کننده IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    چه بهتر است که اسطوره ها خود را از چشم مردمان پنهان دارند و یا با دک و پز در شهرها تردد نکنند، زیرا مردم هر کدام انتظاری دارند، که خبر گزارها، بیشتر بین مردم و اسطوره ها فاصله انداختند و خشم مردم را بر می انگیزند
  • اعتدال IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی اگه همه کارهاش درست باشه و اسطوره فوتبال هم باشه، این یک کارش که با خبرگزاری بیگانه درددل کرده افتضاح و حتی شاید خیانته.
  • محمد علی مظفری IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بعضی از عزیزان هموطن چیزی از حق وشرع ودین ودخالت نمی‌دانند ایا آقای دایی اقدامی علیه امنیت ملی انجام دادند ایا جاسوس سازمان سیا یا موساد شیطانی بوده اند من نمی‌گویم احترام علی دایی را بگیریم چون بارها ما را با گلهایش خوشحال کرده چون خیلی ها انسانها بودند که مردم کشورشان را خوشحال کردند ولی در پایان خیانت کار بودند اصلا علی دایی را یک فرد معمولی بدانیم ایا تهمت زدن بدون اطلاعات کاری است که خدا امرفرموده اند ایا تهمت زدن را یکی از ۱۴معصوم انجام داده اند نمیشه که هم ائمه اطهار را دوست داشت وهم دشمنان آن عزیزان وبزرگان .چرا یکبار دیگر فکر نکنیم بدون تعصب ایا داریم کارهای ائمه اطهار را انجام می‌دهیم چون آنان الگوی ما هستند یا داریم کار دشمنان ائمه اطهار را انجام می‌دهیم واقعا از این نشریه کمال تشکر را دارم که این نظر سنجی را انجام دادند من شاید نظر برخی از هموطنان را قبول نداشته باشم وآنان هم نظر من راقبول نفرمایند اما بخدا هشت سال جنگ با صدام وکشورهای غربی نشان داد که به وقتش جانمان رافدای هم میکنیم
  • محمد علی مظفری IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بعضی از عزیزان هموطن چیزی از حق وشرع ودین ودخالت نمی‌دانند ایا آقای دایی اقدامی علیه امنیت ملی انجام دادند ایا جاسوس سازمان سیا یا موساد شیطانی بوده اند من نمی‌گویم احترام علی دایی را بگیریم چون بارها ما را با گلهایش خوشحال کرده چون خیلی ها انسانها بودند که مردم کشورشان را خوشحال کردند ولی در پایان خیانت کار بودند اصلا علی دایی را یک فرد معمولی بدانیم ایا تهمت زدن بدون اطلاعات کاری است که خدا امرفرموده اند ایا تهمت زدن را یکی از ۱۴معصوم انجام داده اند نمیشه که هم ائمه اطهار را دوست داشت وهم دشمنان آن عزیزان وبزرگان .چرا یکبار دیگر فکر نکنیم بدون تعصب ایا داریم کارهای ائمه اطهار را انجام می‌دهیم چون آنان الگوی ما هستند یا داریم کار دشمنان ائمه اطهار را انجام می‌دهیم واقعا از این نشریه کمال تشکر را دارم که این نظر سنجی را انجام دادند من شاید نظر برخی از هموطنان را قبول نداشته باشم وآنان هم نظر من راقبول نفرمایند اما بخدا هشت سال جنگ با صدام وکشورهای غربی نشان داد که به وقتش جانمان رافدای هم میکنیم
  • محمد علی مظفری IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بعضی از عزیزان هموطن چیزی از حق وشرع ودین ودخالت نمی‌دانند ایا آقای دایی اقدامی علیه امنیت ملی انجام دادند ایا جاسوس سازمان سیا یا موساد شیطانی بوده اند من نمی‌گویم احترام علی دایی را بگیریم چون بارها ما را با گلهایش خوشحال کرده چون خیلی ها انسانها بودند که مردم کشورشان را خوشحال کردند ولی در پایان خیانت کار بودند اصلا علی دایی را یک فرد معمولی بدانیم ایا تهمت زدن بدون اطلاعات کاری است که خدا امرفرموده اند ایا تهمت زدن را یکی از ۱۴معصوم انجام داده اند نمیشه که هم ائمه اطهار را دوست داشت وهم دشمنان آن عزیزان وبزرگان .چرا یکبار دیگر فکر نکنیم بدون تعصب ایا داریم کارهای ائمه اطهار را انجام می‌دهیم چون آنان الگوی ما هستند یا داریم کار دشمنان ائمه اطهار را انجام می‌دهیم واقعا از این نشریه کمال تشکر را دارم که این نظر سنجی را انجام دادند من شاید نظر برخی از هموطنان را قبول نداشته باشم وآنان هم نظر من راقبول نفرمایند اما بخدا هشت سال جنگ با صدام وکشورهای غربی نشان داد که به وقتش جانمان رافدای هم میکنیم
  • محمد علی مظفری IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بعضی از عزیزان هموطن چیزی از حق وشرع ودین ودخالت نمی‌دانند ایا آقای دایی اقدامی علیه امنیت ملی انجام دادند ایا جاسوس سازمان سیا یا موساد شیطانی بوده اند من نمی‌گویم احترام علی دایی را بگیریم چون بارها ما را با گلهایش خوشحال کرده چون خیلی ها انسانها بودند که مردم کشورشان را خوشحال کردند ولی در پایان خیانت کار بودند اصلا علی دایی را یک فرد معمولی بدانیم ایا تهمت زدن بدون اطلاعات کاری است که خدا امرفرموده اند ایا تهمت زدن را یکی از ۱۴معصوم انجام داده اند نمیشه که هم ائمه اطهار را دوست داشت وهم دشمنان آن عزیزان وبزرگان .چرا یکبار دیگر فکر نکنیم بدون تعصب ایا داریم کارهای ائمه اطهار را انجام می‌دهیم چون آنان الگوی ما هستند یا داریم کار دشمنان ائمه اطهار را انجام می‌دهیم واقعا از این نشریه کمال تشکر را دارم که این نظر سنجی را انجام دادند من شاید نظر برخی از هموطنان را قبول نداشته باشم وآنان هم نظر من راقبول نفرمایند اما بخدا هشت سال جنگ با صدام وکشورهای غربی نشان داد که به وقتش جانمان رافدای هم میکنیم
  • محمد علی مظفری IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    بعضی از عزیزان هموطن چیزی از حق وشرع ودین ودخالت نمی‌دانند ایا آقای دایی اقدامی علیه امنیت ملی انجام دادند ایا جاسوس سازمان سیا یا موساد شیطانی بوده اند من نمی‌گویم احترام علی دایی را بگیریم چون بارها ما را با گلهایش خوشحال کرده چون خیلی ها انسانها بودند که مردم کشورشان را خوشحال کردند ولی در پایان خیانت کار بودند اصلا علی دایی را یک فرد معمولی بدانیم ایا تهمت زدن بدون اطلاعات کاری است که خدا امرفرموده اند ایا تهمت زدن را یکی از ۱۴معصوم انجام داده اند نمیشه که هم ائمه اطهار را دوست داشت وهم دشمنان آن عزیزان وبزرگان .چرا یکبار دیگر فکر نکنیم بدون تعصب ایا داریم کارهای ائمه اطهار را انجام می‌دهیم چون آنان الگوی ما هستند یا داریم کار دشمنان ائمه اطهار را انجام می‌دهیم واقعا از این نشریه کمال تشکر را دارم که این نظر سنجی را انجام دادند من شاید نظر برخی از هموطنان را قبول نداشته باشم وآنان هم نظر من راقبول نفرمایند اما بخدا هشت سال جنگ با صدام وکشورهای غربی نشان داد که به وقتش جانمان رافدای هم میکنیم
  • محمد IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    امثال علی دایی اگر بزرگ شدند اولا توسط این جامعه و مردم بزرگ واسطوره شدند ثانیا مجانی توپ نزدند پولشو گرفتند و الان غرق در ثروت هستند ولی هنوز هم پر مدعا وطلبکارند کسانی در این مملکت هستند که خون دادند جانبازند واز جان و دل برای مملکت کار میکنند بدون هیچ توقعی وادعایی اونهم با خونه مستاجری .امثال علی دایی اگر واقعا نمک نشناس نیستند باید چنین روزهایی در کنار مردم و نظام باشند نه در کنار مزدوران ودشمنان این آب وخاک
  • نبی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    قهرمانان این مرز و بوم رزمندگانی بودن که گوشت پوست و استخوان شان جلوی دشمنان ایستادن تا علی دایی ها از گرده مردم بالا بروند و مشهور و میلیاردر شوند ... قهرمان های ما مردان بی ادعایی بودند که با کمترین دستمزد در خاک آرمیدن
  • مهدی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    درود بر شرف همه ورزشکاران و هنرمندان که دلیرانه پشت مردم ایستاده و مشکلات جامعه را فریاد میزنند . یک ایرانی هر نقطه ای از جهان بره محبوبه مگه اینکه ایرانی نباشه .
  • رضا IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    شهدا بخاطر بالا موندن پرچم ایران رفتند وحالا علی دایی و امثالهم دارن اینکارو میکنن نه اونایی که اختلاص میکنن و فرار انصاف داشته باشید دایی آبروی ورزش و ملت ایرانه یدونه ای علی دایی
  • ابوالفضل IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    توپ بازی چقدر خوبه البرتانیشنه
  • حسن IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    دایی وکریمی قهرمان فوتبال هستند. در کنار مردم وچندین بار دل این ملت را شاد کردند توهین به قهرمان بی معرفتی است
  • M IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی موقعی علی دایی بود که سبیل داشت وغیرت.مقام وثروت جنبه میخواد
  • ناشناس IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی دلش برای فقرا میسوزه .... ولی فقرا رو نمیتونه درک کنه ... چون میگه کمترین هدیه برای یک فوتبالیست خانه ۳۵ میلیاردی هستش ....‌ با پول بیت المال و از جیب مردم به شهرت میرسن .... بعدش تز اروپا رو میدن ... در نهایت میشن مخالف .... امان از جاهلان عرصه مدرن
  • N IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    اقای دایی شما برای اکثر مردم غزیز و قابل احترام بودید و هستید ولی لطفا وقتی پای امنیت ملی کشور بخصوص در مقابل یه گروه تخریب گر و دشمنان قسم خورده غرب و از هر رسانه معاندی به میان میاد شما هم دیگه بخاطر حالا شاید یه حرف و یا رفتار در جایی اگه بازخواست شدید و حتی اگر بعنوان متهم هم خواسته شدید ، انقدر بزرگش نکنید و دست از منیت و خودبرتربینی بردار...‌‌ودرضمن یادت بیاد فلان سرمایه گذار و یا سرمایه دار به اسم بیمه گوشی و با استفاده از اسم و رسم شما (که شما هم فقط بخاطر پول و منافع خود هستید) ، با این روش تبلیغ همچون « با مبلغ زیر سیصد هزار تومان گوشی خود را از دست دزدان و دزدی بیمه کنید» ، ببخشید عملا دارید دزدی و بدفرهنگی را در این کشور ترویج میدهید همانطور که بعضی از دیگر دوستان عملا با گم کردن خودشان و منیت و پول زیاد عملا فرهنگ اصیل این مردم و تمدن این کشور را بر باد میدن و دادند که امثال غرب و فرهنگ غرب به اسم ازادی در کشور ما رواج پیدا کنه و از اونور هم عملا با نقشه و توطئه هاشون با تبدیل «ما» به « من و تو » ، ما مردم و کشورمونو به هوا بفرستند ولی یادشون رفته که ما همواره «ما» هستیم!
  • حسنی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    س دایی اسطوره هست احترامش واجب .ولی ما همه باید وحدت کلمه را باید دربرابر دشمنان اسلام حفظ کنیم
  • علیرضا IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    کشور رو افرادی مثل دایی خوردن و میلیاردر شدن ..300 میلیاردبه مهران مدیری داده شد از طرف صدا وسیما که دوهزارم نمی ارزه این ادم .. نمی دونم رانت اینه کلاه برداری اینه حقوق نجومی اینه ووو مسخره کردن خودشون رو که این هنرمنده ..هنرمند برمردم اب میشه یا نون بعد قربونشونم برم دکترها خون مردم رو به شیشه کردن با عمل هاشون پول همین مردم بی چاره رو میگیرن بعد در دبی و اروپا خرج میکنند ..بعد کار اینا شده توهین به اسلام ... پورتر از این ادما در دنیا نداریم
  • طاها IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    علی دایی اگه علی دایی شد همه ازپول نفت بود چقدر فوتبالیستا بیت المال میخورند اگه کاری یه کارگر برای مملکت انجام میده باتوپی که فوتبالیست شوت می زنه مقایسه کنید ولله کارکارگر بیشتر ارزش داره
  • رستم قهرمانی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    نظر کامران ۲ فوق العاده بود درود بر شما مرد فهیم علی دایی نیز پرچم ایران را در نبردهای ورزشی که دنده هایش در ژاپن شکست بالا برد . در زلزله کرمانشاه قبل از دولت وارد عمل شد. حسادت بر این مردان بزرگ الظهر و من الشمس است
  • علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    متاسفانه تو مملکت ما قدر بزرگ مردانی چون دایی را نمی دانند علی دایی که دست خیر دارد و محب اهل بیت علیهم السلام هستش و این را مسئولین هم خوب می‌دانند منتها تحمل محبوبیت دایی را ندارند وگرنه امام علی علیه السلام فرمودند اعتراض حق هر مسلمان هستش تازه دایی خواستش این بود که مشکلات مردم را حل کنید این حرف بد و خلافی هستش
  • خ.ل IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    علی دایی اسطوره است
  • جعفر IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    سلام؛اولا"بردن نام کیهان لیاقت می خواهد ثانیا"چقدر انسان بدبخت باشد که بند به نام یک ورزشکاری باشد که یک روزی چندتا گل زد از خودتان بگوئید،بهتر نیست؟تا کی میگوئید من آنم که رستم بود پهلوان ؟!!!
  • ایرانی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    هر کسی که به این مملکت خدمت کرده محترمه و رو سر مردم جا داره چه شهدا و ایثارگران عزیز چه ورزشکاران، اما خلط مبحث نکنیم بحث آقای دائی است علی دائی انسان بزرگوار و باشرف هست یادمون نمیره دائی علیرغم اینکه سرش زخمی بود میدان رو ترک نکرد و باز با اون سر زخمی گل زد کاری که کمتر کسی انجام میده ، این حرفایی هم که میزنه از سر دلسوزی هست و صرفا قصدش خدمت به مردم و هموطنش هست و لاغیر حالا شاید به مذاق یه عده خوش نیاد ، این حنجره ها هم اگه بسته بشن کی درد مردم رو به گوش این مسئولانی که گوشاشون سنگین می شنوه برسونه ؟؟؟؟
  • حنا IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    ریشه در خاک دارد او را چه باک از باد؟
  • پژی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    قضاوت ممنووع داوره بر حق خداست من کاری به سیاست ندارم چون اصلن خوشم نمیاد ولی شمایی که علی دایی رو اینجوری قضاوت میکنی میخوام بگم که واقعا اکه خواستی از قهرمان کشورت یا استوره های مملکت خودت رو ببری زیره سوال یا قضاوت کنی اول درموردش خوب یاد بگیر دوما برو یه چند کلاس درس هم بخون اینجوری معلوماتت هم بهتر میشه هم به قضاوت درست نزدیکتر میشی
  • رضا IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    سلام دوستان عزیز من یکی از همشهری ها اقای دایی هستم ولی افسوس .دوران یکی از پادشاهان شاه به وزیرش میگه همه اعتراض میکنن که علحضرت پزشک در کشور بسیار کم است وزیر دانا به شاه می‌گوید در این مملکت از هر چیز بیشتر پزشک است شاه می‌گوید چطور وزیر می‌گوید فردا جلسه اظطراری برگزار کنید و سراغ من را نگیرید تا من در آخر جلسه وارد شوم .فردا جلسه برگزار می‌شود و وزیر در آخر جلسه با بانداژی دور دهان وارد می‌شود و به هرکس که می‌رسید میپرسیدند چه شد و وزیر میگفت دندان درد گرفتارم کرده تا وزیر پیش شاه برسد هرکس دارویی به وزیر پیشنهاد داد تا وزیر رسید پیش شاه به ناگه شاه خنده ایی کرد و گفت وزیر مرحبا در این کشور به پزشک نیاز نداریم همه پزشک اند .در این مملکت ما نیز فوتبالیست خود را سیاست مدار بداند و دکتر در کار فوتبالیست دخالت کند و غیره نباید بیشتر از این انتظار داشته باشیم تا پیشرفت کنیم .همه کشور ها مشکل دارند شاید مشکلات ما بیشتر از بقیه باشد ولی یادمان نرود چند سال با عراق چند سال با تحریم و چند سال مستعمره بودن و...پس نباید بی انصاف باشیم و کشورمان را فدا کنیم.دشمن شاد نباشیم به ولله بیکارم ولی
  • 77777 IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    عشق است علی دایی یاشاسین آذربایجان یاشاسین اردبیل قدر اینجور آدم هارو فقط و فقط آذری ها میدونن !الان هرجا بری ایرانو با علی دایی می‌شناسن زحمت کشیده ب اینجا رسیده بیچاره داره از ۹۶ درصد مردمی ک معترضن ب این وضعیت اسفناک مملکت دفاع میکنه متاسفم برای آدم هایی ک شهدا رو سپر بی عرضگی خودشون کردن
  • پوری US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    سلام برهموطنان عزیزم/علی جان توخودت گلی عزیزم آوای گل واسه ت کمه عزیزم داداش گلم/من خانم مسجدسلیمانیم و اهواز زندگی میکنم/پوری/ فدات بشم داداش مهربونم
  • هیچکس IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    بزودی تمام بازیگرها، هنرمندان و ورزشکارهایی که سالها باهاشون خاطره داشتیم، و باعث افتخارمون توی دنیا و مملکتمون بودن، همشون میرن کنار، بعد یه عده جدید میان که باعث افتخار هیچ کسی جز خودشون نیستن ?
  • وطنم ایران IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    دایی و داییها تازمانی که محور وحدت و استقلال کشور و مردم هستند که بدون کمترین چشم داشت و امتیاز خواهی فقط برای کشور و ملت باشند وقتی دیدید در سیستم معیوب کسی به جایی رسید و بعد صداش در اومد اونوقت مطمئن باشید یه جای کارشان میلنگه اکثر این افرادی که داد وا مظلوما سر میدن و با جان و مال و احساسات پاک جوانان این مملکت بازی میکنتد تا نردبانی برای بیشتر بالا رفتنشان باشند یه جای کارشان ایراد دارد. از همین عزیزان دایی و کریمی درباب چگونگی مدیریتشان در ورزش انتقاد کنید تا چهره واقعی خودشان را نمود بدهند هر چند نمونه در کارنامه این افراد نمایان هستش وضعیت موجود حاصل مدیریت همچین افرادی هستش پس بایستی بهشون گفت اگه راست میگویید در جایگاهی که هستید کارتان را درست انجام بدید که اگر همه و جامعه این فرهنگ و احساس مسولیت را داشته باشند تحت فقط همین مسولیت پذیری تک به تک گشور سالم خواهد شد
  • رستمی IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    در دنیا افراد معروف تا زمانی اعتبار ومحبوب مردم هستند که علیه کشورش اقذامی نکند دایی عامل تحریک یک عده شده وباید جوابگو باشد
  • 000000 IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    خارجیهاچون نمیدانندپرورش روح یعنی چه الگوی زندگی آنان فلان بازیگرسینماهست یافلان بازیکن ورزشی یافلان ثروتمند امادین مابه ماآموخته الگوی زندگی مابایدکسانی باشندکه روح وسیعی دارند، درتربیت روح خودبه اوج انسانیت نایل شده اندودریای کمال وتعالی هستند، وقتی حضرت محمدوسوره نورآیه 31برحجاب زنان تأکیدداردنبایددایی که دخترش بیحجاب است برایتان به اندازه کاهی ارزش داشته باشد، حضرت محمدوقتی ورزشکاران ازاوخواستندقهرمانشان رامعرفی کندساعتهاشاهدرقابت آنان شدولحظه معرفی قهرمان گفت: قهرمانترین شماکسی است که برنفس اماره خودغالب باشد. علی دایی که برنفس اماره خورمغلوب است وبه دخترخوداجازه دادا بیحجاب جلونامحرمان ظاهرشودکجایش قارمان است که شمااوراالگوگرفته اید?????
  • بنده خدا IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    آقای دایی به حقشون رسیدن فروشگاههای زنجیره ای میدان منیریه و جواهر فروشی همسرش و خیلی سرمایه گذاریهای خرد و کلان که خارج از حوصله خوانندگان هست موید این ماجراست... نکنه فک کردین همه این ثروت بهش ارث رسیده... علی دایی با طرفداری از روحانی یکبار به مردم ایران ضربه زده بود انتظار این پاس گلی که تو اغتشاشات به دشمن داد خارج از انتظار مردم ایران بود! آقای دایی نمک خوردی نمکدون شکستی اینم نتیجه عمل خودته چرا ناراحتی؟
  • هدهد IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    اسطوره علی دایی و کریمی بترکه چشم حسودشون
  • غریب IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    باید دید چه کسی از آقای دایی و امثال کریمی به چه مقصودی و چه دلیلی از نام این ورزشکاران سو استفاده میکند. آقای دایی و امثال کریمی ها نباید خودشان را درگیر سیاست کنند. سیاست را بگذارید برای اهل خودش.
  • غریبه IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    خیلی.ساله.تو.مملکت.سرمایه.سوزی.مدشده.شما.یادت.نمیاد
  • ایرانی اصیل IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    درکشورهای اروپایی وامریکایی برای فوتبالیست هاوچهره های ملی خودچکارمیکنند!؟؟؟؟؟ایا وقتی مسی یارونالدو یایا یا مالیات پرداخت نکرده به اومهلت نداده وشبانه اورازندان میکنند یا بخاطر استفا ده ومظنون به اعتیاددیگری رازندان میکنند ووواینهارامیبینید یاچشمانتان کورهست ,احترام به دایی نه بخاطرفوتبال بخاطرشخصیت قدیم خودش وشخصیت کم نظیرپدرنازنین مرحومش که الگوو شا خص اذری ایرانی بود موردتوجه میباشدنه بخاطرفوتبال,,ماحرمت پدرش بیش ازخودش داریم چراکه یک ایرانی اصیل اذری ومایه فخرمابودمابخاطرفوتبال وووبه کسی احترام نمیگذاریم شخصیت افراد برای مامهم هست انجاکه مجیدی تخلف رانندگی مبکندوپلیس مانع اومیشودوباپررویی گویدمن فو تبالیست هستم ازادهستم ,وووبااینکه استقلالی هستم امااستقلالی دهه ۴۰,۵۰,۶۰ ازمجیدی متنفر سدم چون فکرکرده دربرابرقانون ازدیگران متمایزهست نه عزیز,قانون برای همه یکسان هست وعلی دایی اگرهمان فرزند قدیم ان مرحوم درقیدحیات باشدتسلیم دربرابرقانون باجان ودل پذیراست,اعتر اضی ندارداین شمارسانه هامعاندین وطن فروسان اشوبگرهستیدعمدادنبال اختلاف انداختن بین مر دم چهره هابا مسولین هستیدامادراب میدوید
  • رضا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    همه درمقابل قانون مساوی اند چه میخواد علی دایی باشه وچه یه کارتن خواب
  • یوسف IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    عزیزان امثال علی دائی با توانای خود موجب سر بلندی ملت و رفاه و شهرت و عزت خودشان شده اند . و همیشه طلبکار از ملتند اما چقدر نمک نشناس اند ملتی که جانبازوطن برای دفاع از عرض و ناموس ملتی نه تنها به رفاه و شهرت و مال منال نمی رسد بلکه با هزاران بدبختی سالها در بستر بیماری و یا ویلچر و یا کور و علل تا اخر عمر در تنهای و گمنامی بسر میبرند و هیچگاه امثال این تن فروشان بیحیا چند گل زده یا دلقک بازی خود را پیراهن عثمان نمی کنند. حال خود قضاوت کنید
  • دکتر IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    علی دایی از مفاخر فوتبال هستند. فوتبال چه ربطی به سیاست و اجتماع و غیره داره دکترای جامعه شناسند؟؟؟؟؟ دکترای علوم سیاسی هستند؟؟؟؟ آخه ای سلبریتیها تو مسائلی نظر بدید که تخصصتونه دایی اگر در مورد رییس فدراسیون فوتبال نظر بده محترمه در مورد بقیه مسائل…….
  • مهراب IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    علی دایی دست ماهم‌بگیرازاین فلکت نجات پیداکنم
  • مهندس IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    خب جمهوری اسلامی بی دلیل کاری رو نمی کنه شاید این به نفع دایی بوده و ارزشش رو داشته اما باید از مهندس دایی معضرت خواهی بشه
  • احد IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    در مملکت ما آنان که داعیه اصلاح دارند همان‌ها هستند که با نقش دوگانه توسط افراد خود نارضایتی در بین آحاد مردم ایجاد می کنند تا فقط به اهداف سیاسی خود برسند. بنده کسی هستم که قربانی چنین افراد دوگانه ای شده بودم ولی وقتی مسئله را برای مسئولان رده بالا گزارش کردم و دیدند که دم خروس بیرون زده است عقب نشینی کردند. آقایان دوگانه با خون جوانان وطن برای خودتان کاخ و منصب نسازید زیرا دوانی نخواهد داشت. خدا را بشناسید که همه جا حضور دارد و آن هوشمندی دنیاست.
  • هرزگی آزادی نیست. IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    علی دایی همیشه محترم واسطوره هست ولی آب به آسیاب دشمن نباید بریزه ‌.بشینه سرجاش .
  • ماهان ایرانی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    اقای علی دایی احترام هرکس دست خودش هست اظهار نظر نکن تا بزرگ بمونی چهره مردمی هوای همه مردم را دارد نه قشر مرفه وخاص را
  • ناشناس IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    نکته ای باید توجه بشه اینه که اگر هم مدیون باشند به مردم مدیونند نه دولت.
  • سام IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    خیلی زشته، تا یکی با زحمت به یه جایی رسیده بیایم خرابش کنیم اونم کسی مثل علی دایی که همه مردم دوسش دارن، اونایی که این حرفا رو میزنن نمیدونم منطقشون چیه، واقعا متاسفم
  • محسن IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    سلام،روی صحبتم باعزیزانی هیت که میگن علی دایی اسطورس عزیزان اسطوره ها همه شهید شدند یاروی تخت توخونه هستند برادر من جانباز عملیات رمضان بود عملیاتی که ۱۸۰۰ بسیجی و۵ کماندو شرکت کردند متاسفانه بعداز یکی دوساعت همه بسجی هاشهید شدند وکماندوها که برادر بنده یکی از اونها بود جاباز برگشتند تا سال ۹۰ هیچ امتیازی نگرفته بود ومتاسفانه دچار سرطان شد وبرادر دیگه ام که جانبازه دنبال پروندش رفت و کارت طلایی براش گرفت همش میگفت من لایق این کارت نیستم بعداز یک سال سال ۹۱ فوت کرد و درقطعه شهدا دفن شد بعد از فوتش پرونده اصلیش روشد تازه فهمیدیم توجنگ چه سمتی داشته و چغدر فداکاری کرده حتی عملیات مرصاد هم یکی از افراد شاسایی عملیات بوده تازمان فوت هم یک کلمه از رشادت ها وایثارهاش نگفت بعداز فوتش فهمیدیم چغدر جانفشانی کردن وچند تا ترکش توبدنش بود،اونایی که رفتن اسطوره بودن نه اینا که با یه فوتبال یا چیزای دیگه مشهور میشن جایگاه خودشونم نمیدونن کجاست وهمه اظهازنظری میکنن ،یاحق
  • هرزگی آزادی نیست. IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    اقا محسن درود برشما.خدا بردار ارجمندتان را رحمت کند. تا ابد مدیون شهدا هستیم.
    • محتبی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      علی دایی با فوتبال بزرگ نشد توسط پدری بزرگوار بود تربیت شد و ادامه راه پدرش در فوتبال شناخته شد چون حقش بود آدم بزرگ همیشه بزرگ است
  • اصغر نعمتی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    سلام به تنها مرد ایران زمین.علی دایی همیشه در قلب مردم ایران هست.
  • یا علی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    امثال دایی ، تا توانسته اند ثروت باد آورده نصیبشان شده و دیگه حقی ندارند تا بخواهد طلبکارانه برخورد کند.
  • حق IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    درود بر علی دایی و علی کریمی خدا یارشان باد
  • فرهاد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    بکوری چشم دشمنان علی دایی...مردی و مردانگیش را ثابت کرده..نمتونن ببینن..برای آبی و قرمز فرق نمیکنه.
  • سعید IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    باید به رفتار علی دایی حقیقتا تاسف خورد که ساده لوحانهو بدون علم در خصوص همه چیز نظر میده و هیچ چیز و هیچ کس را قبول نداره.د مقابل کشور و صلاح مملکت علی دایی و امثالهم پشیزی ارزش ندارند.الکی دایی ها را بزرگ کردیم . پوتین کهنه و پاره اون بسیجی که از مملکت خویش دفاع میکنه ارزشش از کل وجود دایی بالاتره. به از کدوم خدمات علی دایی باید دفاع کرد. از تجارت لباس ورزشی ؟!! از ساخت و ساز و کسب سود نامشروع و هزاران میلیاردی اش از این راه کثیف؟!!!! یا .... به ادمهای حقیر و تازه به دوران رسیده زیاد بها دادن نتیجه اش این میشه که به مملکت خویش خیانت میکنند.
  • امیر IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    هر کسی که خون شهدای عزیز و با غیرت ایران عزیزمان را نادیده بگیرد هیچ جایگاهی ندارد و نخواهد داشت
  • مهربانی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    سلام توروخدا اروم باشید علی دایم ادم خوبیه همه مردم خوبن صبر کنید ایشالله ب لطف حجت الحسن همچی درست میشه غیبت نکنیدغزاوت نکید فردای قیامت بیچاره ایم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی