نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟
شوک یک بازیکن به پرسپولیس/ پیش بینی گل‌محمدی درست از آب درآمد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت شیخ دیاباته نگرانی‌های سرمربی پرسپولیس را درباره این بازیکن تایید کرد!

شیخ دیاباته مهاجم تازه وارد پرسپولیس تنها ۱۰ روز پس از حضور در تمرینات گروهی دچار مصدومیت طولانی مدت شد تا نتواند تیمش را در دو ماه آینده همراه کند.

مهاجم اهل مالی پرسپولیس که سابقه حضورش در استقلال تهران باعث ایجاد حساسیت‌هایی درباره انتقال او به عنوان بازیکن آزاد شد با اصرار مدیران باشگاه به یحیی گل محمدی معرفی شد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت قبل از جذب این بازیکن تحقیقاتی را درباره شرایط فیزیکی او انجام داد که متوجه آمار نه چندان مناسب او در طول یک فصل مسابقه شد. گل محمدی وقتی از مصدومیت‌های طولانی مدت و دنباله دار دیاباته مطلع شد قصدی برای جذب او نداشت اما اصرارهای باشگاه و فضای مجازی به دلیل کمبود مهاجم باعث شد تا این مهاجم بلند قامت بالاخره به پرسپولیس بپیوندد.

با این حال دیاباته بدون یک دقیقه بازی برای پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شد تا غیبت او برای دو ماه آینده قطعی شود و همین موضوع مهر تأییدی بر دلهره گل محمدی شود. حالا سرمربی پرسپولیس با خیال راحت می‌تواند به نبودن دیاباته فکر کند و فضای مجازی نیز قرار نیست نیمکت نشینی او را بر سر کادر فنی بکوبد!

مهاجم بلند قامتی که قرار بود با گلزنی‌هایش یاغی گری کند، حالا دیگر جایی در استراتژی پرسپولیس برای دو ماه پیش رو ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ‌رضایاک اصلی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    کیسه کشا هم همچین دروغ نمیگفتنا
  • فرهنگ IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    از همون اولش که استراماچونی که معرف شیخ به ایران و منطقه بود ردش کرد و در لیست خروج قرارش داد، مشخص بود که مشکل داره. ترفندهای ناخیری در مذاکرات پیش از قرارداد با پرسپولیس هم برای این بود که فرصت پیدا کنه تا موقتا مصدومیت خودشو پنهان کنه. به دلیل فیزیک بدن و سن دیاباته، بازگشتش از مصدومیت سخته و احتمال مصدومیت مجدد هم زیاده. در واقع، فوتبال شیخ دیاباته تموم شده است. یک مربی باتجربه از راه رفتن بازیکن متوجه مصدومیتش میشه.
  • تیر غیب US ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    با درود،شیخ بازیکن تعیین کننده ای است و اگر نقصی نداشت فرانسوی ها از دستش نمیدادند.اما اکنون که دست یحیی نسبتا پر شده اگر شیخ یک گل در میدانی تعیین کننده به ثمر برسونه غنیمت است.برای شیخ و عیسی و امیری و صادقی آرزوی صحت و سلامت دارم
  • کبودرآهنگ IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    در این که شیخ بازیکن خوب و گلزنی است شکی نیست اما مشکلات خانوادگی و مصدومیت های متعدد دوتامشکل همیشگی این بازیکن است که زمانی که استقلال بود هم زیاد می دیدیم.
  • استقلال قهرمان IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    شیخ هنوز بازی نکرده برای دو ماه مصدوم شده و حتی اگه مصدومیتش برطرف بشه ، تا دوباره به آمادگی برسه یک ماه طول میکشه که حداقل نیم فصل تموم شده است. حالا یادتون بیاد که به ما میگفتید فشاری ها حالا خودتون فشار بخورید. راستی قیمت فشار رو هم بنویسید آخه خیلی فشار میخرید و میخورید.
  • پیمان GB ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    پیش بینی یحیی درست از آب درآمذ؟ااولا در بسیاری از کامنتها زمان خرید این بازیکن دیدم که حتی هواداران تیم آبی هم ،میدونستن که دیاباته در اکثر مواقع مصدوم است و به همین جهت استقلال و تیم عربی حاضر به تمدید با این بازیکنان نشدند،ولی جواب هواداران قرمز این بود که تا میتونید بسوزید.دوما درویش برای اینکه خودش رو برنده بلامنازع نقل و انتقال معرفی کنه با این بازیکن قرارداد بست سوما بدون مجوز یحیی مگه میشه بازیکن گرفت؟چهارما نتیجه این شد که در کل بالای نیم میلیون دلار از پول بیت المال ،سوخت رفت هوا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی