نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
چیریچ: ۳ اردوی اروپایی برنامه‌ریزی کردم/ ۴ سال مسابقه ندادیم و نمی‌دانم تیمها درچه کیفیتی هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دور جدید تمرینات تیم ملی واترپلودر استخر بین المللی ۹ دی تهران با هدایت الکساندر چیریچ در استخر بین المللی ۹ دی تهران پیگیری می‌شود.

تیمی که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند خود رآ آماده می‌کند. حامد خانبانان، امیرحسین کیهانی، محمد جواد عباسی، سهیل رستمیان، پیمان اسدی، امین قویدل، ارشیا الماسی، امیرحسین رهبر، مهدی یزدانخواه، خشایار ضیاالدینی، علیرضا مهری، امید آقایی، فربد صبوری، شایان قاسمی، امیرحسین اعرابی، امیرعطا خزایی، علیرضا رضایی، مرصاد ادهم، امین حسنی، علی ابوالقاسمی، سیاوش نجفی و آرمان شمس اردونشینان تیم ملی هستند. الکساندر چیریچ، سرمربی تیم ملی واترپلو دوباره به ایران برگشته است تا هدایت تیم ملی برعهده داشته باشد.

باز هم به تهران برگشتید تا دور جدید تمرینات را پی گیری کنید؟

خیلی خوشحالم که دوباره در تهران و کنار شاگردانم هستم.باید بگویم اینطور هم بود که به کل تیم راترک کرده ام. بلکه بطور غیرمستقیم تمرینات را زیر نظر داشتم. حتی یک اردو هم در یونان داشتیم و این ارتباط بین من و کادرفنی وجود داشت تا از تمرینات دور نشویم. خوشبختانه پس از بازگشت من فاز جدیدی از تمرینات شروع شده و باید برای حضور در قهرمانی آسیا تلاش کنیم تا با بهترین شرایط وارد مسابقات شویم.

چه برنامه‌های برای تیم ملی دارید؟

هنوز تاریخ جدید مسابقات مشخص نیست. پس بطور نرمال تمرینات را انجام می‌دهیم. در این راستا سه اردو برون مرزی در مجارستان، گرجستان و حتی یونان برنامه ریزی شده است.

چه شانسی را برای واترپلو در قهرمانی آسیا پیش بینی می‌کنید؟

قاره آسیا تیم‌های خوبی دارد. از آن جمله قزاقستان، چین و ژاپن که رقبای اصلی ما در تایلند هستند. البته به این شک ندارم که در قهرمانی آسیا با وجود حضور این چند تیم قدرتمند عملکرد خوبی خواهیم داشت. هر چند تا بازی‌های آسیایی هانگژو هم یک سالی فاصله است و از الان نمی‌توانیم بگوییم چه تیمی وارد مسابقات می‌شود که به نظرم هندوستان، ازبکستان، سنگاپور و کره شمالی به بازی‌های آسیایی می‌آیند.

مدت زمان زیادی است که مسابقات آسیایی نداشته ایم. فکر می‌کنید چقدر تیم‌ها از نظر کیفی تغییر کرده اند؟

پس از ۴ سالی که هیچ مسابقه‌ای نداشتیم نمی‌دانیم شرایط تیم‌ها به کجا رسیده اند .اگر اکنون چیزی بگویم مساله جدی و خیلی قابل تکیه‌گاه نیست که بتوان آن را مورد استنباط قرار داد.

قرارداد کاری شما تا چه زمانی است؟

همه چیز بستگی به تصمیم رییس فدراسیون آقای رضوانی دارد هر چند خود من دوست‌دارم تا در ایران بمانم. در ضمن بستگی به قراردادم با باشگاه المپیاکوس و سپس تصمیم نهایی فدراسیون دارد تا بینیم شرایط برای من چطور پیش می‌رود.

چه نتایجی با باشگاه المپیاکوس گرفتید؟

فصل گذشته به ۴ قهرمانی در جام حذفی، لیگ یونان، سوپر لیگ و حتی لیگ قهرمانان اروپا به جام قهرمانی رسیدیم و اکنون در سطح یک اروپا قرار داریم و باید همین روال ادامه دهیم. خیلی تجربه‌ای خوبی برایم بود تا با بانوان کار کنم، اصلأ آسان نبود و باید تلاش مضاعفی داشته باشیم که این نتیجه را برای فصل آینده هم حفظ کنیم. خیلی فشار و استرس زیادی در مسابقات وجود داشت .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی