نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
احتمال معاوضه بازیکن استقلال با دو بازیکن فولاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرش رضاوند بازیکن قانونی استقلال است ولی هنوز معلوم نیست با این تیم به اردوی ترکیه می‌رود یا نه؟

آرش رضاوند این روزها با استقلال تمرین می‌کند اما همچنان بحث معاوضه او با یکی دو بازیکن فولاد مطرح است. طبق شنیده‌های ما استقلالی‌ها در صورتی رضاوند را به فولاد می‌دهند که کوشکی یا نجاریان را از این تیم بگیرند. نجاریان در پستی بازی می‌کند که وریا بازی می‌کرد و کوشکی هم قبلا مورد توجه آبی‌ها قرار گرفته بود.

گفته می‌شود خود رضاوند بدش نمی‌آید به فولاد برگردد اما بهرحال ساپینتو او را می‌خواهد و حتی تاکید کرده که با تیم به ترکیه برود. تکلیف این بازیکن باید تا قبل از سفر استقلال به ترکیه مشخص شود ولی باید دید آیا فولاد راضی می‌شود بازیکنان اصلی خود را به استقلال بدهد یا نه؟

قرار است استقلال فردا راهی ترکیه شود اما شاید هم این سفر با ۲۴ ساعت تاخیر انجام شود.جالب اینجاست که فولاد خوزستان هم راهی اردوی ترکیه شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کاملاً اشتباه اولاً هردو تو لیست مازاد نکونام وفولاد هستن و تمام بازی هردو رو هم دیدیم و خصوصاً کوشکی اصلا اعتماد به نفسی که تو پیکان داشت تو فولاد نداشت فیلم بازیاشو تو فولاد پیداکنید ونگاه کنید خصوصاً بازیای آسیایی و دقیقاً گرشاسبی و نکونام کلاه بزرگی سر استقلال با این انتقال میذارن و مورد بعد استقلال نیاز به بازیساز داره تا پستای دیگه پس معاوضه رضاوند بازیساز فقط با پهلوان بازیساز باید انجام بشه نهایتاً خود رضاوندو نگه دارن یا بابت رضایتنامش همینطور که تیمهای دیگه پول زیاد از استقلال درخواست میکنه استقلال هم پول زیاد بابت رضایتنامش بگیره چراکه تو فولاد امتحانشو پس داده چرا مدیرای استقلال راحت فریب میخورن واین همه بازیکن معمولی یاذخیره یا مصدوم جذب میکنند توروخدا توروقرآن این معاوضه رو انجام ندید نهایتاً بفروشینش با پولش یه بازیساز بگیرید چطور فولاد بابت بازیکنای تیمهای دیگه پول میده ولی برای استقلال نه هدف تضعیف استقلاله این معاوضه رو از چشم مدیرامون میبینیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی