نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
عجیب ولی واقعی؛ پرسپولیسی محبوب علاقه‌ای به دستیار اول بودن ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از جدایی حمید مطهری از پرسپولیس و پذیرفتن هدایت نساجی مازندران، حالا یحیی گل محمدی با چالش غریبی مواجه شده است.

پیدا کردن جانشین حمید مطهری و یک مربی فنی که دست راست یحیی گل محمدی باشد به یک دغدغه بزرگ برای یحیی گل محمدی تبدیل شده است. سرمربی پرسپولیس در تمامی این سال هایی که به عنوان سرمربی مشغول به کار بوده از دستیاران خوبی استفاده کرده و اعتماد کامل به آنها داشته است.

مجتبی حسینی، ساکت الهامی و حمید مطهری سه دستیار یحیی گل محمدی بوده اند که هر ۳ در فصل جدید قرار است سرمربی باشند.

در این میان اما شاید پرسش این باشد: چرا کریم باقری دستیار اول یحیی گل محمدی نمی‌شود؟ آقا کریم به عنوان یک عنصر منضبط در بازی ها و تمرینات این تیم جلوی حواشی بازیکنان را می‌گیرد که آخرین آن اعتراض رامین رضاییان به تعویض خود در دیدار با ذوب آهن اصفهان بود.

این چهره محبوب اما در مباحث فنی و طراحی تمرین اما علاقه‌ای نشان نمی‌دهد و برهمین اساس یحیی گل محمدی نمی‌تواند روی او به عنوان دستیار اول حساب باز کند. جالب آن که دراگان اسکوچیچ نیز پس از یک همکاری کوتاه مدت ترجیح داد به خاطر همین موضوع قید همکاری با کریم باقری را زده و اعلام کند باید بین پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند!

این درحالی است که همین دراگان اسکوچیچ از مهرداد خانبان به عنوان آنالیزور مشترک پرسپولیس و تیم ملی دعوت به همکاری کرد! به راستی چرا؟

کریم باقری البته در دوران بازی هم یک فوتبالیست خیلی تشنه و دنبال رکورد و... نبود. او در حالی که می‌توانست رکورد بازی های ملی را بشکند در اوج پختگی فوتبالش تصمیم گرفت پس از عدم صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۰۲ از این تیم خداحافظی کند!

به نظر می‌رسد روحیه آقا کریم عوض نشده باشد و او کماکان راضی به حضور در پرسپولیس است؛ فرقی هم نمی‌کند نفر دوم باشد، سوم یا چهارم و حتی پنجم کادرفنی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی