نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پهلوان منتظر مشخص شدن تکلیف یک ملی‌پوش/ پیشنهاد ۱۵ میلیاردی بازیکن مورد علاقه یحیی را وسوسه کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینگر تکنیکی تیم پرسپولیس که قراردادش هم به اتمام رسیده، با دو پیشنهاد بسیار خوب مواجه شده است.

احسان پهلوان بازیکن بی حاشیه پرسپولیس در مدت زمان حضورش در این تیم توانسته عملکرد خوبی از خودش به نمایش بگذارد. او که از ذوب آهن به پرسپولیس آمد، یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی محسوب می شود و سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به سبک بازی این بازیکن دارد. قرارداد پهلوان با پرسپولیس به پایان رسید و این بازیکن هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده است.

با این حال احسان یکی از بازیکنانی است که یحیی گل محمدی اصرار به تمدید قرارداد او دارد و دوست دارد این بازیکن را برای فصل آینده هم در تیم خود داشته باشد. از چند وقت قبل مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکن با پرسپولیس آغاز شد و شنیده ها حاکی از آن بود که توافق با پهلوان انجام شد و قرار بود طی روزهای گذشته احسان با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کند. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداد و این بازیکن هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده است.

دلیل تمدید نکردن پهلوان با پرسپولیس اما ۲ دلیل دارد. دلیل اول این است که پرسپولیس در پست احسان بازیکنانی مثل سیامک نعمتی ، مهدی ترابی، امید عالیشاه و وحید امیری را دارد و به غیر از این نفرات بازیکنانی چون سعید صادقی و یک وینگر خارجی هم در لیست پرسپولیس حضور دارند و احتمال جذب یکی از این نفرات وجود دارد.

پهلوان منتظر مشخص شدن تکلیف یک ملی پوش/ پیشنهاد ۱۵ میلیاردی بازیکن مورد علاقه یحیی را وسوسه کرد

دلیل دوم و شاید مهم ترین دلیل تردید پهلوان برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به دو پیشنهاد بسیار خوب او از سوی دو تیم شهرستانی برمی گردد. این دو تیم به شدت خواهان جذب احسان هستند و حتی یکی از این تیم ها به این بازیکن پیشنهادی ۱۵ میلیاردی داده است که رقم بسیار بالایی به حساب می آید. مسلما پرسپولیس توانایی پرداخت چنین پولی را به بازیکنی که ملی پوش نیست ، ندارد و نمی تواند برای یک فصل ۱۵ میلیارد به پهلوان بدهد.

حال باید دید وینگر تکنیکی پرسپولیس برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت و بالاخره با پرسپولیس تمدید خواهد کرد یا خیر. شنیده های ما حاکی از آن است که پهلوان فعلا منتظر مشخص شدن تکلیف پیوستن سعید صادقی به پرسپولیس است و اگر این انتقال انجام شود، احتمال جدایی پهلوان بسیار زیاد خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سید سعید IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    اگر میدن 15 میلیارد بره به سلامت،اینقدا نمی ارزه .
    • !! IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      مردم روفیلم کردیدسرلک رو15تومن باش میخوان ببندندقطعا پرسپولیس بااین ریختاپاش ها بیشترازاینا بش میده
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خب پس یا فراتر از امثال سلطانی فر رو دارین یا آب معدنی شده ۱۵ میلیارد بالاخره هرچی نباشه شما لنگیا سوگولی حکومت هستین
  • علی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    پهلوان،عبدی،سرلک ونعمتی را همراهش ببرد.
  • ایرانی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    خیلی جالبه پرسپولیس اگر تو رقم قرارداد با بازیکناش در مقایسه با تیمای عربی به مشکل بخوره نمیشه ایرادی گرفت ولی وقتی با فولاد و سپاهان و گلگهر توان رقابتی نداره باید گریست ....شما پرسپولیس و از هر حیث با این ۳تیم به اصطلاح متمول قرار بدین ببینید بجز پول از کدوم نظر بهتر از پرسپولیس اند که ۵۰ پیشنهاداتشون ۵۰درصد بیشتر از پرسولیسه .....سه تیم فولاد و سپاهان و گلگهر حتی و استقلال و یکطرف بذارید پرسپولیسم یکطرف بعد اگر تنها از یک‌ موضوع بجز ثروت که متعاقبا قدرت و حمایت بهمراه داره اگر الویت یا برتری به نسبت پرسپولیس داشتند قبوله...! تعداد بازیکنان بزرگ و برندی که پرسپولیس به فوتبال ملی ارائه داده تعداد قهرمانی های لیگ‌ بهترین کارنامه در بزرگترین تورنمنت آسیایی تعداد بازیکنانی که در اسیا توپ طلا گرفتن بیشترین گل ملی بیشترین آقای گلی و هر افتخار فردی و غیر فردی که در این فوتبال هست متعلق به پرسپولیسه منتها اکر فقط درآمد خودش و خرج خودش میکردن الان برای تمدید یک‌بازیکن انقد مشکل نداشت
  • رضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    پارسال با امتیاز معیشتی و به زور خواهش حق خوری قهرمان شدید چهار تا بازیکن گرفتیم چشمتان کور سه چهار سال هست بازیکن درست حسابی به تیم نیومده تازه به اروپا بازیکن فرستادیم بسوزید که پرسپولیس در روح و قلب طرفدارانش جا داره
  • عادل IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    پیروزی از این پولا به کسی نمیده،اینایی هم که تا الان خریده از بچگی علاقمند بودن به این تیم و پول رضایتنامه شون رو خودشون دادن و دستمزد یکی دو میلیاردیشون رو هم تاجر اماراتی،اره بابا
  • بهمن حسین پور JP ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    بنظر من باپهلوان تمدید بکنن وقید سرلک رابزنند که برای پرسپولیس خیلی مفید تر از سرلک است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی