نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
رکورد مجیدی شکسته نمی‌شود شاید تکرار شود/ اسکوچیچ درباره ۵ ملی پوش استقلال لج بازی کرد/ فرهاد قلب مهربانی دارد که آنطور اشک می‌ریخت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهمن طهماسبی پیشکسوت استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال باید هر چه سریع‌تر وضعیت ملی‌پوشان این تیم را روشن کنند تا بیش از این به این بچه‌ها لطمه وارد نشود.

بهمن طهماسبی، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره خط خوردن پنج ملی‌پوش استقلال از اردوی این تیم و قهرمانی استقلال و حاشیه‌هایی که در آن به وجود آمد اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید که پنج ملی‌پوش استقلال خط خوردند؟

واقعا باعث تعجب و تاسف است! شنیدم که گفته شده استقلال نباید این ۵ بازیکن را بازی می‌داد، اما وقتی روز قبل از بازی عنوان شد که تعاملات بین تیم ملی، سازمان لیگ و باشگاه صورت گرفته چرا باید چنین اتفاقاتی رخ دهد. این لج بازی‌ها از اسکوچیچ بعید است. یعنی همه ۲۰ بازیکن دیگر رأس ساعت پنج عصر دیروز به هتل رفتند؟ مگر می‌شود! حالا این بازیکنان هم با چند ساعت می‌رفتند. اصلا مگر تیم ملی فردا فردا بازی دارد.

مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام کرده اسکوچیچ از سازمان لیگ خواسته بوده که بازی تیم‌های لیگ برتری پیش از تشکیل اردوی تیم ملی برگزار شود. خبر داشتید؟

اینها را باید به طور رسمی به باشگاه‌ها ابلاغ کنند. از طرفی وقتی خود سازمان لیگ به باشگاه استقلال می‌گوید در فلان تاریخ باید به میدان برود مگر آنها می‌توانند بازی نکنند. آن هم بعد از یک فصل طولانی که حالا همه بازیکنان خسته هستند و می‌خواهند در پایان به استراحت بپردازند. به نظر من باشگاه استقلال هیچ تخلفی انجام نداده است و اگر هم مشکلی باشد از سازمان لیگ باید سوال کرد. فقط بهانه آوردند.

رکورد مجیدی شکسته نمی شود شاید تکرار شود/ اسکوچیچ درباره ۵ ملی پوش استقلال بچه بازی درآورد/ فرهادقلب مهربانی دارد که آنطور اشک می ریخت

به نظر شما چه اقدامی‌باید در این باره انجام شود؟

هر کاری می‌توانند انجام بدهند تا بازیکنان استقلال از این بابت ضربه نخورند. این نفراتی که به تیم ملی دعوت شده بودند همه جوان هستند و قطعاً این اتفاق در روحیه و آنها تأثیرگذار است. امسال سالی است که تیم ملی به جام جهانی می‌رود. تک تک این نفرات برای روزها و هفته‌های آینده‌شان برنامه‌ریزی کرده‌اند. اگر به داد این بچه‌ها نرسیم واقعاً لطمه روحی بدی می‌خورند.

چه فرد یا افرادی باید در این زمینه اقدام کنند؟

اصلا نمی‌دانم چه کسی! مدیر باشگاه، مدیر تیم ملی، رئیس سازمان لیگ، مسئول کمیته مسابقات یا هر کسی که می‌تواند، باید در این زمینه زودتر اقدام کند. اگر بخواهیم این مسئله را پشت گوش بیندازیم و بچه‌های استقلال را به اردوی تیم ملی نفرستیم این نفرات لطمه می‌خورند.

درباره جشن قهرمانی و حاشیه‌های آن صحبتی دارید؟

واقعا باعث افتخار است که تیم استقلال در حضور ۱۲۰ هزار تماشاگرش توانست یک رکورد دست نیافتنی و بی نظیر را از خودش برجای بگذارد. کسب قهرمانی در ۳۰ هفته بدون شکست کار بسیار بزرگی بود که بعید می‌دانم حالاحالاها تیمی‌بتواند آن را تکرار کند. تازه اگر تکرار کند می‌تواند کنار استقلال بایستد. در واقع رکوردی که استقلال زد تا ابد در لیگ ۱۶ تیمی‌متعلق به خودش است. مگر این که تیمی‌بتواند در آینده در لیگ برتر ۱۸ تیمی‌این رکورد را بشکند وگرنه اگر سال آینده یا در سال‌های بعد تیمی‌باز هم ۳۰ هفته بدون شکست بماند تازه کاری که استقلال انجام داده را تکرار کرده است.

رکورد مجیدی شکسته نمی شود شاید تکرار شود/ اسکوچیچ درباره ۵ ملی پوش استقلال بچه بازی درآورد/ فرهادقلب مهربانی دارد که آنطور اشک می ریخت

درباره گریه‌های فرهاد مجیدی نظرتان چیست؟

این اشک‌ها همه اشک شوق بود. واقعاً برآورده کردن آرزوی میلیون‌ها استقلالی در سراسر ایران کار کمی‌نیست که فرهاد مجیدی انجام داد. من او را می‌شناسم و با او هم تیمی‌بودم. برخلاف ظاهرش قلب خیلی مهربانی دارد. او جوان است و قطعاً در آن لحظات تحت تاثیر قرار گرفته. باید به او و استقامتی در این مدت از خودش نشان داد تبریک گفت. خیلی مشکلات در راه استقلال وجود داشت ولی فرهاد مجیدی به جای بهانه آوردن فقط جنگید و در نهایت تیمش را با اقتدار و بدون شکست قهرمان کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عادل دست كج IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    اسكو و استيلي بي شخصيت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی