نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
گلر تراکتور چرا در ابتدای فصل پرسپولیسی نشد؟/ پای ۲۰ میلیارد پول در میان بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جذب محمدرضا اخباری در تابستان چیزی حدود ۲۰ میلیارد برای پرسپولیس آب می‌خورد و این باشگاه توان پرداخت چنین پولی را نداشت.

قرار بود محمدرضا اخباری در ابتدای لیگ بیست و یکم به پرسپولیس بیاید. ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیسی در یک برنامه تلویزیونی در خصوص نقل و انتقالات این تیم در زمان حضورش صحبت کرد. شکوری در بین صحبت‌هایش اعلام کرد که محمدرضا اخباری گلر و کاپیتان تراکتور در صدر لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی قرار داشت و قرار بود این دروازه‌بان در تابستان گذشته پرسپولیسی شود ولی به دلیل داشتن قرارداد با تراکتور این انتقال انجام نشد.

با وجود داشتن حامد لک و حضور رادوشویچ به عنوان یک گلر ذخیره مطمئن، یحیی گل محمدی قصد داشت یک دروازه‌بان ششدانگ را در تابستان به پرسپولیس بیاورد و از بین لک و رادو یکی را در لیست مازاد تیمش قرار دهد. گزینه اول گل محمدی هم محمدرضا اخباری، گلر تراکتور بود. اخباری  در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا درخشان ظاهر شد و عنوان بهترین گلر این رقابت‌ها را بدست آورد. همچنین در آن مقطع اخباری یکی از دروازه‌بان‌هایی بود که توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می‌شد، هرچند فرصت بازی کردن پیدا نمی‌کرد. در لیست نقل و انتقالاتی تابستانی یحیی نام اخباری دیده می‌شد و مذاکراتی هم با او انجام شد.

اما دلیل پرسپولیسی نشدن اخباری چه بود؟ آنطور که شنیدیم تراکتور برای صدور رضایتنامه ستاره تیم خود ۱۰ میلیارد پول درخواست کرده بود و خود اخباری هم همین مقدار را برای یک فصل می‌خواست. به این ترتیب جذب اخباری در تابستان چیزی حدود ۲۰ میلیارد برای پرسپولیس آب می‌خورد و این باشگاه توان پرداخت چنین پولی را نداشت. همین موضوع باعث شد اخباری در تراکتور ماندنی شود و پرسپولیس نتواند این دروازه‌بان را به خدمت بگیرد.

همچنین در نیم فصل هم بعد از جدایی رادو، یحیی به دنبال جذب گلر با کیفیت بود ولی نتوانست هیچکدام از گزینه‌های مدنظر خود را به خدمت بگیرد. گزینه اول گل محمدی بیرانوند بود و بعد از آن هم اخباری و مظاهری مدنظر سرمربی پرسپولیس قرار داشتند که هیچکدام در نیم فصل پرسپولیسی نشدند. در نهایت هم احمد گوهری از صنعت نفت آبادان به خدمت گرفته شد که عملکرد خوبی هم در بازی‌هایی که به میدان رفت، نشان نداد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی