نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
۵ |
۱
اصغر حاجیلو: بازگشت استراماچونی یک دروغ بزرگ بود
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن تیم بزرگی را پوشیده‌اند و فقط برای قهرمانی تلاش کنند، نه فقط کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا!

خبرورزشی/ لیگ برتر فوتبال ایران؛ اصغر حاجیلو از قدیمی‌ترین و متعصب‌ترین بازیکنان استقلال، از انتخاب محمود فکری و وعده عجیب سعادتمند سخن گفت. بخش هایی از مصاحبه حاجیلو را می‌خوانید:

*انتخاب محمود فکری انتخاب خوبی برای استقلال بود. او یکی از استقلالی‌های متعصب بود که در گذشته برای این تیم زحمات زیادی کشید و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دستان خود بست. او برای استقلال گزینه مناسبی بود.

*وقتی فکری سرمربی استقلال حرف های بسیار خوبی زد. او گفت من به بازیکنان استقلال گفته‌ام قدر این پیراهن را که پوشیده‌اید بدانید و باید تلاش کنید تا رضایت هواداران را جلب کنید. وی تاکید کرد خط قرمز وی احترام است و همه باید حرمت همه را حفظ کنند.

*حضور استراماچونی در استقلال وعده دروغینی بود که احمد سعادتمند داد و با این وعده هواداران را سر کار گذاشت. این وعده باعث شد قهرمانی در جام حذفی از دست استقلال برود. همین وعده هواداران استقلال را آزرده خاطر کرد و آنها از اتفاقات افتاده و اینکه مدیر تیمشان آنها را به سخره گرفت ناراحت هستند. سعادتمند آبروی استقلال را برد. می‌دانید از چه موضوعی حرف می‌زنم؟

*سعادتمند پس از لیگ قهرمانان آسیا و برای اینکه اشتباهات خود را توجیه کند، از بازیکنان مایه گذاشت و آبروی آنها را برد. او آبروریزی بزرگی به راه انداخت که به حیثیت باشگاه لطمات زیادی زد. من می‌گویم شاید بازیکنان اشتباه کرده باشند اما مدیر خوب مدیری است که منافع تیم را در نظر بگیرد و اگر کاری نیز به اشتباه انجام داده‌اند از آن چشم‌ پوشی کند.

*استقلال تعصب خود را از دست داده است و من می‌بینم که برخی‌ها دیگر مثل گذشته به این تیم عِرق ندارند. من چند روز پیش گفتم استقلال را طوری کرده بودند که به گرفتن سهمیه راضی بود. روزگاری بود که وقتی تیم قهرمان نمی‌شد بزرگ‌ترین ناراحتی و حسرت را برای بازیکنان به همراه داشت و آنها از فرط ناراحتی اشک می‌ریختند اما الان این شرایط از بین رفته است. بازیکنان استقلال باید بداند پیراهن تیم بزرگی را پوشیده‌اند و باید تلاش کنند تا عنوان قهرمانی را به دست آورند. قهرمانی شایسته نام استقلال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    خب اگر دروغ بزرگ چرا پیشکسوتان استقلال هیچ حمایتی از مجیدی انجام ندادند و علی پروین حامی مجیدی شده بود استقلال بجز طباطبایی و جواد زرینچه و علی جباری و پرویز مظلومی دیگر هیچ پیشکسوتی ندارد در پرسپولیس هم پیشکسوتان واقعی پرسپولیس فرشاد پیوس . افشین پیروانی مجتبی محرمی مهدی تارتار و مهدی مهدوی کیا و کریم باقری و محمد دادکان بقیه پیشکسوتان منافع پرسپولیس را به منافع خود ترجیح نمی دهند
    • حمید رضا IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      از بین این پیشکسوتهایی که نام بردی فقط طباطبایی بود که طرف حق رو گرفت و بقیه با یک پاکت 500 تومنی حرفشون برای خودشیرینی پیش سعادتمند بود که مبادا ماه دیگه جیرشون قطع بشه ... مخصوصا علی جباری که تو این چند دهه اخیر واسه خودش کاسبی راه انداخته ...هنوز افشاگری فتحی یادمون نرفته و خیلیای دیگه .... من موندم الان که فرهاد دیگه رو نیمکت نیست چرا ساکت شدن ؟؟ روزی سه نوبت مصاحبه میکردن و فرهاد بیچاره و تیمش رو میکوبیدن .. مخاطب هیس فرهاد هم همین پیشکسوتهای پاکتی بود..
  • Amir perspolisi IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    دلیل اینکه بازیکنا اشک نمیریزن بخاطر قهرمان نشدنشون فقط هوادارای استقلال هستن که بجای گیر دادن به بازیکنا و درخواست غیرت بیشتر همه چی رو گردن اینو اون میندازن و تهمت میزنن
    • امید IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      اون کسی که اولین بار گفت وزیر پرسپولیسی، شاید خودشم باور نمیکرد که همین دو کلمه تا سالهای سال این تیمو نابود بکنه و فشار رو از روی بازیکن و کادر فنی برداره و بندازه گردن یه کسی که فقط مونده که بیاد تو زمین و براشون گل بزنه
  • گلی و بابا مسعود IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    لنگی های حکومتی نخود هر آش هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی