نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۰
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باید قبول کرد بسیاری از مدیران و حتی مربیان در ایران سپر سانه‌ای دارند و از آن‌ها انتقاد چندانی نمی‌شود.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ محمدحسین میثاقی دوشنبه شب از یک کلید واژه مهم در فوتبال ایران رونمایی کرد؛ کلیدواژه سپر رسانه‌ای!

آیا بعضی از مدیران در فوتبال ایران «سپر رسانه‌ای» دارند؟ آیا عده‌ای از مدیران (نه فقط تاج) مصونیت رسانه‌ای دارند و کسی از آن‌ها انتقاد نمی‌کند؟ متأسفانه جواب این سؤال مثبت است و باید قبول کرد بسیاری از مدیران و حتی مربیان در ایران سپر سانه‌ای دارند و از آن‌ها انتقاد چندانی نمی‌شود. برای مثال می‌توان به چند مدیر سابق پرسپولیس و استقلال و بعضی از افراد شاغل در فدراسیون (نه همه) اشاره کرد، اما در آن‌سو یکی مثل علی کفاشیان طی ۸ سالی که در فدراسیون بود، بار‌ها و بار‌ها آماج تندترین و بدترین حملات قرار گرفت و درست یا غلط به هر مناسبتی سیبل شد. حتی خود ما در خبرورزشی انتقادات تندی را از کفاشیان مطرح کردیم، اما با این تفاوت که از دیگران هم انتقاد کردیم و صفحات روزنامه شهادت می‌دهد که با هیچ‌کس رودربایستی نداشتیم (البته شاید ناخواسته اشتباه هم کرده باشیم).

آن‌هایی که سپر رسانه‌ای دارند فکر می‌کنند (توجه کنید، فکر می‌کنند) مدیران موفقی هستند. خریدن این رسانه و آن رسانه و فلان کانال هواداری شاید تا یک جایی جواب بدهد، اما در درازمدت دست‌ها رو می‌شود و پرده‌ها می‌افتد. منظور فقط تاج نیست، در برنامه دوشنبه‌شب بی‌اخلاقی‌هایی هم شد که هر دو طرف (تاج و میثاقی) تند رفتند و حتی شأن مخاطب حفظ نشد، اما اینکه بگوییم عده‌ای مصونیت رسانه‌ای و سپر رسانه‌ای ندارند مصداق بارز گول زدن مخاطب است. متأسفانه رسانه‌ها هم ایراداتی دارند و مایی که هر روز از این و آن انتقاد می‌کنیم خودمان هم باید تحمل یک انتقاد ساده را داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی