نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
۰
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از آمدن جونیور‌ها و الحاجی گرو‌ها خیلی‌ها سود می‌برند و، چون سفره چربی پهن می‌شود این احتمال که بازهم باشگاه‌های ما جونیور بخرند زیاد است.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ جونیور براندائو که از اول اشتباهی بود و به هیچ جای پرسپولیس نمی‌خورد کلی پول گرفت و رفت تا مسئولان باشگاه و هواداران پرسپولیس نفس راحتی بکشند، اما آیا این آخرین دی‌کارمویی بود که به ایران آمد؟ آیا پرسپولیس و استقلال و بقیه تیم‌ها از جونیور و جونیور‌ها درس می‌گیرند و جلوی دلال‌بازی‌های مرسوم را می‌گیرند؟
مسئله اینجاست که از آمدن جونیور‌ها و الحاجی گرو‌ها خیلی‌ها سود می‌برند و، چون سفره چربی پهن می‌شود این احتمال که بازهم باشگاه‌های ما جونیور بخرند زیاد است. دلیلش را هم بار‌ها نوشته‌ایم، ولی خب گوش شنوایی وجود نداشته و ندارد و نخواهد داشت. آقای مدیر، چون جای جواب پس نمی‌دهد می‌رود و گزینه نهم کالدرون را می‌خرد که دست این مربی هم آتو بدهد حالا بماند که خود کالدرون...
همه خرید‌های خارجی هم بد نیستند. مثلاً همین پرسپولیس بشار رسن را خرید یا قبلاً ایمون زاید را داشت. استقلال هم تیام و شیخ دیاباته را خرید که با گل‌های‌شان جواب منتقدان را دادند. از طرفی خرید بد و بدون تفکر حتماً نباید خارجی باشد. به فرض استقلال برای جذب مرتضی تبریزی کلی هزینه کرد، ولی یک دهم این هزینه سود نبرد. تبریزی البته بازیکن بدی نیست، ولی برای استقلال خرید خوبی نبود مثل بختیار رحمانی که در تیم قبلی‌اش ستاره بود و در استقلال...
«خوب خرید کردن» هنری است که معمولاً باشگاه‌های ما ندارند، ولی چوبش را به جای مدیران، هواداران می‌خورند. در اروپا کمیته‌ای ۳ نفره یا ۵ نفره هست که تشخیص می‌دهد مثلاً فلان بازیکن از نظر فنی، اقتصادی و... به درد باشگاه می‌خورد یا نه؟ اینجا، اما همه چیز دست دلال‌هاست. از خرید بازیکن گرفته تا اردوی خارجی و حتی بستن تیمی که میلیون‌ها طرفدار دارد. با این تفاسیر احتمال اینکه بازهم دی‌کارموها، الحاجی گرو‌ها و جونیور‌ها به ایران بیایند خیلی زیاد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی