نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال به خبرورزشی گفت: مشکل ما برابر تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، زدن گل اول است و بعد از آن راه برای گل‌های بعدی باز می‌شود.

خبرورزشی/ سعید شاه‌نظری؛ قبل از شهرآورد تهران تصویری از آرش رضاوند روی جلد روزنامه خبرورزشی دیدید که نتیجه بازی با سایپا را پیش‌بینی کرده بود. رضاوند برای کاظم برجلو کری خواند و گفته بود با ۳ گل سایپا را می‌بریم و یک گل هم به خاطر آقای برجلو می‌گذاریم بزنید. پیش‌بینی رضاوند دقیق نبود، اما استقلال پرگل برد. برد خوب استقلال برابر نارنجی‌پوشان و بازی رضاوند مقابل تیم سابقش باعث شد با او گفتگو کنیم که در ادامه می‌خوانید.

پیش‌بینی‌ات درست از آب درنیامد؟
پیش‌بینی من در حد کری‌خوانی بود. با کاظم برجلو، مربی سایپا شوخی دارم و آن روز برایش کری‌خوانی کردم، ولی اصل قضیه برد بود که به دست آمد.

گفته بودی سایپا گل می‌زند، اما در زمین اجازه ندادید استقلال گل بخورد.
وظیفه من و باقی بازیکنان موفقیت استقلال است و با تمام وجود برای تیم محبوبم بازی می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم برابر تیم سابقم بهترین بازی‌ام را ارائه دادم و برای سایپا هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

استراماچونی هم پیش‌بینی کرده بود با گل‌های زیاد می‌برید. از قبل برنامه تاکتیکی خاصی داشتید؟
همان‌طور که سرمربی گفت، مشکل ما برابر تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند، زدن گل اول است و بعد از آن راه برای گل‌های بعدی باز می‌شود.

ارتباطت با استراماچونی چطور است؟
استراماچونی مربی بزرگی است و با من هم رابطه خوبی دارد.

از تو راضی است؟
این بازی در پست اصلی‌ام بازی کردم و راحت‌تر بودم. استرا فعلاً که راضی بوده و امیدوارم در ادامه بیشتر به استقلال کمک کنم.

مصدومیت شجاعیان ممکن است کار شما را در ادامه فصل سخت‌تر کند؟
مصدومیت داریوش برد مقابل سایپا را به کام بچه‌ها تلخ کرد، چون بازیکن تأثیرگذاری است و خیلی هم روی فرم بود، ولی باید با نبود او کنار بیاییم و برای موفقیت استقلال بیشتر تلاش کنیم.

با داریوش بعد از مصدومیت صحبت کردی؟
فعلاً فرصت نشد، ولی حتماً تماس می‌گیرم و به عیادتش می‌روم.

بازی با پارس جنوبی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
بازی سختی داریم، چون تیم خوبی هستند، اما اگر بازی بسته‌ای ارائه ندهند، می‌توانیم بیشتر از یک گل بزنیم. سایپا بعد از گل اول جلو آمد و توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم و امیدوارم دروازه پارس جنوبی را هم زود باز کنیم تا شرایط برای گل‌های بعدی فراهم شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی