۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان با مظلومی صحبت کرده و به صورت غیررسمی پیشنهاد هدایت این تیم در لیگ آتی را به سرمربی اسبق استقلال داده است.

احتمال رد پیشنهاد آبادانی‌ها برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها
به گزارش خبرورزشی، دقیقاً ۱۰ روز قبل بود که نوشتیم عده‌ای از مسئولان باشگاه استقلال دنبال فراهم کردن شرایطی هستند تا پرویز مظلومی به جای اصغر حاجیلو سمت سرپرستی تیم را برعهده بگیرد. خبری که البته پرویز مظلومی در مراسم معارفه آندره‌آ استراماچونی آن را با خنده رد می‌کرد، ولی باشگاه استقلال آن را تکذیب نکرد. از سوی دیگر طی روز‌های گذشته نیز شایعات بسیار زیادی مبنی بر قهر اصغر حاجیلو مطرح شده و عدم حضور در تمرینات نیز بر صحت این موارد مهر تأیید می‌زد. ظاهراً عمو اصغر به خاطر اختلاف با برخی از معاونان باشگاه سر تمرین حاضر نشده و همین مسئله مدیران استقلال را به صرافت انداخته است تا هر چه سریع‌تر فکری به حال سرپرست جدیدشان بکنند. فکری که البته به نظر می‌رسد تا حد زیادی به سرانجام رسیده و طی روز‌های آینده جنبه عملی به خود می‌گیرد. هرچند هنوز قضیه قطعی نشده، ولی می‌گویند توافق میان استقلالی‌ها و مظلومی تا حد ۹۰ درصد صورت گرفته و این پیشکسوت در فصل آینده کنار آندره‌آ استراماچونی خواهد نشست. البته این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که اتفاقات نیم‌فصل تکرار نشده و اصغر حاجیلو مانند تعطیلات نیم‌فصل در آخرین لحظات ابقا نشود.
رد کردن پیشنهاد نفتی‌ها
در مورد مظلومی صبح دیروز خبر دیگری هم شنیدیم. این‌طور که می‌گویند یکی از مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان با او صحبت کرده و به صورت غیررسمی پیشنهاد هدایت این تیم در لیگ آتی را به سرمربی اسبق استقلال داده است تا در صورتی که موافقت اولیه حاصل شد، همه چیز حالت جدی و رسمی به خود بگیرد، ولی مظلومی زیر بار آن نرفته و ترجیح داده به جای صنعت نفت، روی نیمکت استقلال بنشیند. عده‌ای می‌گویند اگر قضیه آبی‌ها جدی نبود، مظلومی قطعاً با آبادانی‌ها به صورت جدی گفتگو کرده و به احتمال زیاد سرمربی نفت می‌شد، چون خودش اصلیت جنوبی داشته و سابقه سرمربیگری صنعت نفت را هم در کارنامه خودش دارد.
چهارمین مدیر
در واقع استقلالی‌ها می‌خواهند مظلومی را به عنوان مدیر تیم معرفی کنند. همان کاری که پیش از این نیز در رابطه با چند پیشکسوت دیگر خود صورت داده بودند. اگر مظلومی به عنوان مدیر تیم استقلال معرفی شود ضمن عهده‌دار شدن وظایف سرپرستی رابط مدیریت و مجموعه بازیکنان نیز خواهد بود. اتفاقی که در استقلال کاملاً سابقه داشته و پیش از این هم شاهد بوده‌ایم که ناصر حجازی و منصور پورحیدری فقید و همچنین نصرا... عبداللهی این وظیفه را عهده‌دار شده بودند. در واقع مظلومی (اگر مدیر شود) چهارمین چهره استقلال خواهد بود که علاوه بر سرمربیگری به عنوان مدیر تیم نیز روی نیمکت نشسته است. نکته اینجاست که استقلال هرگاه یکی از پیشکسوتان خود را به عنوان مدیر تیم کنار سرمربی نشانده در قیاس با گذشته مشکلات حاشیه‌ای کمتری داشته و حالا باید ببینیم این بار هم همین داستان تکرار خواهد شد یا اینکه...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی