نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
۰
یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ایران ۴۴ سال است رنگ حلقه‌های المپیک را ندیده و هر دوره با این وعده که این تیم بهترین تیم امید ایران است و می‌تواند این طلسم را بشکند، کار خود را استارت می‌زند ولی همان نتایج تکراری مانع صعود به المپیک می‌شود.

خبرورزشی/بهزاد آریس؛ سهمیه آسیا برای المپیک سه تیم است و همین موضوع کار تیم امید را سخت می‌کند. نتایج ضعیف کرانچار با تیم امید در حالی که در گروهی آسان و به میزبانی تهران قرار گرفته بود، باعث خواهد شد امید‌ها در مرحله نهایی در گروهی سخت قرار بگیرند چراکه در سیدبندی نهایی در سید چهار قرار گرفته‌اند. همین موضوع باعث شده مربیان ایرانی که فدراسیون به دنبال جانشینی آن‌ها به جای کرانچار است، ترجیح بدهند نیمکت تیم امید و افتخار صعود احتمالی با این تیم به المپیک ۲۰۲۰ توکیو پس از ۴۴ سال را نپذیرند و به فدراسیون «نه» بگویند.
یحیی گل‌محمدی گزینه اول فدراسیون بود که این مربی با تمدید قرارداد خود با پدیده به این پیشنهاد جواب منفی داد. رئیس فدراسیون تأیید کرد امیر قلعه‌نویی، مهدی مهدوی‌کیا و علیرضا منصوریان هم پیشنهاد هدایت تیم المپیک را نپذیرفته‌اند. روز‌ها به سرعت برای تیم امید در حال سپری شدن است و مربیان به تیم امید ایران که امید زیادی برای صعود به المپیک ندارد، پاسخ منفی می‌دهند.
قطعاً اگر کرانچار عملکرد بهتری داشت و به جای ایراد گرفتن از تیم ملی و کی‌روش در مقاطع مختلف، به کار خودش توجه می‌کرد و با امید‌ها نتایج بهتری می‌گرفت، الان مربیان داخلی به همین راحتی به پیشنهاد نشستن روی نیمکت تیم امید «نه» نمی‌گفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی