نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
۰
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ناصر حجازی همواره چهره‌ای بالاتر از فوتبال بود، چون هرگز برای موفقیت، برای گرفتن پست و مقام، برای ثروتمندتر شدن و... از اصولش تخطی نکرد.

خبرورزشی/حبیب افتخاری؛ نام نیکو گر بماند زآدمی     به کزو ماند سرای زرنگار
خوشنامی یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند است و مسلماً قدرت، ثروت و عمر آدمی فانی هستند.
پنج‌شنبه دوم خرداد روزی تلخ برای فوتبال ایران، اما روزی ماندگار است، ساعت ۱۰:۴۰ دوشنبه دوم خرداد سال ۱۳۹۰ ناصر حجازی مرد بزرگ و باوقار ورزش ایران‌زمین به دیدار معبود شتاف، اما در ۸ سال گذشته نام نیک او بر سر زبان‌ها بوده و هر سال هزاران نفر در مراسم بزرگداشت و حتی ۲۳ آذر در سالگرد میلادش حضور پررنگی دارند. همه می‌دانیم خیلی سریع‌تر از آنچه باور داریم نوبت رفتن ما هم می‌شود. به قول معروف دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد.
ناصر حجازی همواره چهره‌ای بالاتر از فوتبال بود، چون هرگز برای موفقیت، برای گرفتن پست و مقام، برای ثروتمندتر شدن و... از اصولش تخطی نکرد. او همواره یکرنگ بود، با شخصیت و متواضع رفتار کرد تا مورد احترام باشد و نتیجه‌اش همین است که سال‌هاست می‌بینیم، هنوز در فوتبال اگر قرار باشد از مردان بزرگ و درستکار مثال بزنند اسم ناصر حجازی یکی از معدود اسم‌هایی است که به ذهن می‌رسد و از دهان خارج می‌شود. ناصر حجازی خودش در میان ما نیست، اما هنوز می‌تواند الگویی باشد برای اهالی همین فوتبال که همه بدانیم آنچه از آدمی باقی می‌ماند خاطراتش است و نامش! خودمان باید انتخاب کنیم نیک‌نام باشیم یا طور دیگری درباره‌مان قضاوت کنند. مراسم هشتمین سالگرد ناصرخان حجازی امسال جمعه سوم خرداد بر سر مزارش در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا (س) برگزار می‌شود؛ مراسمی که بسیاری از چهره‌های مطرح فوتبال کشور در ساعاتی که اعلام می‌شود به دلیل ازدحام حاضر نمی‌شوند تا به سختی نیفتند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی