نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
حمایت تمام قد مالک جدید از مرد برزیلی/ پرسپولیس تکلیف اوسمار را یکسره کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس تکلیف کادر فنی‌اش را برای فصل بعد مشخص کرده و از قرار معلوم قرارداد اوسمار تمدید خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در برهه‌ای داعیه تمدید قرارداد مربی برزیلی را داشت که انجام این کار متوقف شد و بعد از توقف تمدید قرارداد اوسمار این شائبه پیش آمد این قرارداد در صورتی تمدید خواهد شد که اوسمار پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند. به خصوص که این مربی به همراه سرخ‌ها به دلیل شکست در برابر آلومینیوم اراک شانس قهرمانی در جام حذفی را از دست داد.

اما بعد از نشست تازه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته شد به واسطه عملکرد خوب پرسپولیس در هفته‌های اخیر و هم چنین رضایت بازیکنان از عملکرد فنی وی قراردادش از سوی باشگاه تمدید شود. این تمدید ممکن است پیش از پایان فصل جاری انجام  شود.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بر این عقیده است ممکن است به واسطه سه پیروزی متوالی استقلال در هفته‌های باقی مانده دست پرسپولیس دستش از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه بماند اما این عملکرد خوب اوسمار در راس کادر فنی تیم پرسپولیس را نفی نمی‌کند.

به زعم هیئت مدیره پرسپولیس اوسمار در نیم فصل حضور در تیم به عنوان سرمربی عملکرد خوبی داشته به این خاطر که پرسپولیس در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی‌ها به همراه استقلال مدعی قهرمانی است و حتی اگر قهرمان هم نشود مربی برزیلی در آزمون اول شایسته تحسین است.

دلیل اول اعضای هیئت مدیره تیم پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار بازی‌های خوبی است که پرسپولیس با هدایت این مربی به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: تمدید خودکار قرارداد ۲ ستاره پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دادا IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    بهترین کار ادامه بااوسمار که شناخت کامل ازتیم ونیازهارا میداند دست دلالان هم ازسرحداقل یک تیم کوتاه میشود این بزرگترین خواست هوادران ازمسولین تیم هست ممنونم
  • غدیر IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    اول کار نشان دادن این مدیران غیر حرفه ای هستن و فوتبالی نیستن. تیمی که بازیکنهاش سرمربی انتخاب کنن در دراز مدت کارش به مشکل میخوره باید میگفتن برای رضایت طرفداران باهاش تمدید میکنن
  • سوسمار IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    این بنده خدا موقعی اومد که تیمو براش تقویت کردن وتیمهای مدعی تقویت نشدن هنوز بجای سفت برنخورده فصل بعد که تیمها تقویت میشن معلوم میشه کت تن کیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی