دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
۱۰ |
۰
واکنش جدید فولاد به جنجالی لباس مشکی در بازی با استقلال
منبع: آنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد که با همان پیراهن مشکی خود مقابل استقلال به میدان می‌رویم.

آرمین مرادی در مورد رنگ پیراهنی که قرار است امروزو فولاد مقابل استقلال به تن کند گفت: ما دیروز در جلسه هماهنگی هم اعلام کردیم که رنگ پیراهن ما مشکی است. این موضوع ربطی هم به بازی با استقلال ندارد. از دو سه هفته قبل با تصمیم اسپانسر باشگاه این تصمیم را گرفتیم و با سازمان لیگ هم هماهنگی‌ها انجام شده است.

وی افزود: این موضوع در جلسه دیروز هماهنگی صورتجلسه شده و از موضع خود هم برنمی‌گردیم. نقل قولی از من منتشر شده که شاید دقیقه ۹۰ تصمیم عوض شود اما این طور نیست و ما با همان رنگ مشکی به میدان می‌رویم.

در همین ارتباط: جنجال لباس در بازی استقلال - فولاد/ تداخل لباس مشکی اهوازی‌ها با سنگربان آبی‌ها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مجید IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    من طرفدار فولاد هستم ولی میگویم تیم مهمان قانونا باید رنگی بغیر از تیره بپوشد مگر یادتان رفته بازی گل گوهر وتیم مهمان ؟.
    • فضولای بی‌خاصیت اتوبوسی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      شما اگه قانون تیم میزبان و میهمان رو میدونستی این حرفو نمیزدی. این مسئله مال زمانیه که پیرهن دو تا تیم یه رنگ باشه مثلا قرمز یا آبی. پیرهن کیسه آبیه و پیرهن فولاد قرمزه که امروز میخواد مشکیش کنه. این مسئله هیچ ربطی به تیم فضول کیسه نداره. حسینی حق نداره مشکی بپوشه چون فولاد میخواد مشکی بپوشه. تا کی میخواین تو همه چی دخالت کنید و از کاه کوه بسازید.
    • عباس بوعذار IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      ینکه یه بچه دبستانی لنگی بیاد اینجا فضولی کنه و به همه بی ادبی کنه وقتی خودش بی ادب تر از همه هست واقعا خنده داره... فولاد رو بدجور بردن توی حاشی.. این رنگ بازی هم همش بحث جادو و جنبله که همینجوری فولادو بیچاره کردن... طرف جادوگره گفته مشکی بپوشین میبرین بازی رو .. اینها هم گیر دادن مشکی میپوشیم.. یه سری بچه لنگی هم که فهمیدن این قضیه رو فکر میکنن واقعا اتفاقی میفته دارن میشن کاسه داغتر از آش که قانون اینجوریه و قانون انجوریه.. نه خوشگلای من شماها از قانون هیچی متوجه نمیشین.. استقلال هم چهار پنج تا به فولا میزنه تا امروز سردرد بگیرین همتون..
  • فوتبال پاک IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    فولادیها مدتهاست که توی حاشیه رفتن ، شما نگاه کنید تیمی که مدعی جام بوده رو به چه روزی انداختن این کارها فقط میتونه توسط آدمهای غیر حرفه ای و کسانی که اسیر حواشی و فریبکاری هستن انجام بشه و الان هم بدون شک اسیر جریانسازی رسانه های سرخ شدن و اینکارها رو میکنن
  • کیوان IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    خب باشه عیبی نداره با هر پیراهنی دوست دارید بازی کنید عشق مشکی هستید رنگ مشکی رو دوست دارید امشب یه کاری می کنیم که تا کیت مشکی دیدید پا به فرار بذارید😂😉
  • قدیر جان فدای ایران IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    با هر رنگی ک بازی میکنید کیسه رو بترکونیدشیرهای خوزستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی