نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
۲ |
۱
زهرا اینچه‌درگاهی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، زهرا اینچه‌درگاهی برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک، امروز (۲۴ اردیبهشت) در محل آکادمی فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد. به دلیل حساس بودن این انتخابات، دو نماینده فدراسیون جهانی در این مجمع حضور یافتند.

در این انتخابات سه کاندیدا که از دوره قبل برای این پست نام‌نویسی کرده بودند حضور داشتند. زهرا اینچه‌درگاهی، عابد حقدادی و حبیب نوظهوری کاندیداهای پست این فدراسیون بودند که عابد حقدادی پس از سخنرانی کوتاه، مجمع را ترک کرد و نوظهوری نیز انصراف خودش را اعلام کرد و در نهایت زهرا اینچه‌درگاهی با ۶۰ رأی از ۶۶ رأی ماخوذه به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. ۶ رأی هم باطل اعلام شد.

حقدادی در این مجمع به صورت رسمی اعلام نکرده بود که انصراف داده و به همین دلیل پس از مشورت با نماینده جهانی و رأی اعضای مجمع، نام وی در بین کاندیداها ماند اما قبل از شروع رأی گیری با اعلام اسبقیان، حقدادی به صورت رسمی کناره گیری خود از حضور در انتخابات را اعلام کرد و انتخابات با تک کاندیدا (زهرا اینچه‌درگاهی)  برگزار شد.

انتخابات این فدراسیون در اسفند ۱۴۰۱ برگزار شده بود و بعد از اینکه اعلام شد تائید صلاحیت اینچه‌درگاهی احراز نشده او به همراه برخی اعضا، مجمع را ترک کردند. با این وجود انتخابات در حضور نماینده فدراسیون جهانی برگزار و عابد حقدادی با اکثریت آرا به عنوان رئیس انتخاب شد اما فدراسیون جهانی حقدادی را به عنوان رئیس به رسمیت نشناخت‌ و در نهایت انتخابات ابطال شد و اینچه درگاهی به فدراسیون برگشت.

بیشتر بخوانید: قهرمانی کیمیا علیزاده در اروپا با پرچم بلغارستان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین سماواتیان IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    سلام انتخاب بجا و شایسته سرکار خانم دکتر زهرا اینجه درگاهی نقطه عطفی در ارتقا و ترقی رشته ورزشی مهم و مادر ژیمناستیک تلقی می شود اینجانب بعنوان یک ژیمناست پیش کسوت که فرزند عزیزم سعید سماواتیان را در پردازش به ژیمناست از دست داده ام انتخاب ایشان را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می کنم حسین سماواتیان ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی