نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
حمله به فوتبالیست‌ها؛‌ شما کتک‌خور فیلم‌های فارسی هستید!/ درخشش ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال خجالت‌آور است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد شدید از بازیکنان فوتبال ایران، آنها را بدلکار خواند.

درخشش ستاره‌های خارجی تیم‌های پرسپولیس و استقلال با واکنش بسیاری از پیشکسوت‌های دو تیم همراه شده و حالا ستاره سابق تیم ملی تحلیل تندی نسبت به این موضوع داشته است.

گزیده صحبت‌های اصغر شرفی با اطلاعات‌آنلاین درباره لیگ برتر فوتبال ایران و کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس را در زیر بخوانید:

  • {درخشش ستاره‌های ازبک استقلال و پرسپولیس} اینکه بهترین بازیکنان لیگ ما نفراتی از ازبکستان هستند و استقلال و پرسپولیس روی کاکل آنها می چرخد برای فوتبال با ریشه ما خجالت‌آور است.
  • {سبک بازی بلانکو} بازیکنان داخلی فقط بلدند پول بگیرند. این بلانکو مثل بازیکنان قدیم است؛ مثل نفرات تیم پاس قدیم. راحت زمین نمی‌خورد و وقتی هم کتک می‌خورد سریع بلند می‌شود. بقیه اما انگار هنرپیشه و بدلکار هستند. فقط بلدند روی زمین غلت بخورند و داور را گول بزنند. زمان بازیگری ما در پاس برای بازیکن تیم مان افت داشت که زمین بخورد و برانکارد او را بیرون ببرند.
  • {خاطره بازی مقابل آشتیانی و پورحیدری} بازیکن اسبق تیم ملی ایران در ادامه اظهار کرد: دو خاطره دارم. اولی به مرحوم ابراهیم آشتیانی بر می‌گردد که در اردوهای ملی و یا بازی‌های پرسپولیس و پاس برابر هم بازی می‌کردیم. همیشه به من می‌گفت اصغر امروز کفش ۱۳ استوک می‌پوشی یا ۶ استوک؛ یعنی برای دعوا آمده‌ای؟ اگر من ۶ می‌پوشیدم او هم کفش ۶ استوک می‌پوشید. فوتبال مردانه بود. مرحوم پورحیدری هم خیلی با من برخورد داشت در زمین. من را می‌زد و من هم روی توپ بعدی محکم می‌رفتم روی پایش؛ بعد می‌گفت: اصغر من زدم و تو هم زدی حالا دیگه بیا فوتبال بازی کنیم.
  • {بازیکنان امروز} مثل کتک خورهای فیلم‌های فارسی هستند. تازه در دوره‌ای می‌خواهند داور را گول بزنند که ۱۰ تا دوربین فیلمبرداری می‌کند.
  • {پیش‌بینی قهرمان لیگ} پیشگو نیستم و نمی‌دانم استقلال قهرمان می‌شود یا پرسپولیس اما اگر یکی از آنها کوچکترین اشتباهی کند جام را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: بازیکنان ایرانی تازه یاد گرفته‌اند خالکوبی کنند و موهایشان را دم‌اسبی ببندند!/ این خارجی‌هایی که در لیگ ما گل می‌زنند از اروپا نیامده‌اند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرامرز IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    تفکر امثال اصغر شرفی بدون تعارف عهد بوقی نژاد پرستانه و حاکی از بی اطلاعی از جهان ست هرچند که شهروند آمریکا هم باشد تصور او از ازبکستان چیست ؟ازبکستان سال ها جزیی از شوروی بود یعنی تا زمان استقلالش در 1991 شوروی جز اتحادیه فوتبال اروپا بود و طبیعتاً ازبکستان هم در مسابقات آسیایی نمی توانست شرکت بکند و بعد از استقلال در بازیهای آسیایی 1994 که با تیم اصلیش آمده بود مقتدرانه قهرمان شد جهت اطلاع اصغر آقا سیستم ورزشی شوروی پیشین بهترین در جهان بود آیا بودن این همه بازیکن خارجی در لیگ های معتبر خجالت آور است؟ همه بازیکنان خارجی شاغل در مثلا در آلمان ، انگلستان و... کلیت فوتبال شان از فوتبال آلمان،انگلستان بالاتر است که نیست پس مثلا انگلستان آلمان و...همه اشتباه می کنند و کارشان خجالت آور است و اصغر آقا درست می گوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی