نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵
۱ |
۰
ستاره پرسپولیس مترجم عربی شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم جنوبی پرسپولیس در بازی با هوادار در نقش مترجم ظاهر شد.

پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر درحالی به مصاف هوادار رفت که نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این بازی داشت و در نهایت هم موفق شد با دو گل عیسی آل کثیر از سد حریف سختکوش خود عبور کند. مهاجم جنوبی قرمزها در این بازی علی رغم از دست دادن چند فرصت خوب گلزنی، دو گل به ثمر رساند و باعث شد پرسپولیس به ۳ امتیاز فوق العاده مهم بازی با هوادار برسد. در دیدار مقابل هوادار اما یک اتفاق جالب هم رخ داد و عیسی آل کثیر برای لحظاتی در نقش مترجم ظاهر شد.

عیسی که اصالتا جنوبی است و تا حدودی زبان عربی را بلد است، در یک صحنه وقتی عبدالکریم حسن مدافع قطری پرسپولیس و امید عالیشاه بر سر زدن یک ضربه ایستگاهی مشغول صحبت بودند، سعی کرد تا حرف‌های عبدالکریم حسن را برای عالیشاه ترجمه کند. اتفاق جالبی که در این بازی رخ داد و مهاجم قرمزها تلاش کرد تا منظور مدافع قطری پرسپولیس را به کاپیتان سرخ پوشان برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بایسیکل ران IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    آقا جان یکم تحقیق لازمه و بیخود مطلب به خورد مردم ندین اولا عیسی اصالتا عرب هست و کاملا به زبان عربی مسلط ثالثا احتیاجی نیست که عیسی مترجم باشه عبدالکریم کاملا به زبان انگلیسی مسلط هست و عالیشاه بعنوان کاپیتان سرخپوشان هم همچنین پس احتیاج به وجود مترجم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در برنامه زنده دوشنبه‌شب، ادبیات کدام‌یک را «نامناسب» دیدید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی