اختلاف نکونام و خطیر تا دم آخر ماند!/ حرف مرد یکی بود و تغییر نکرد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اختلاف جواد نکونام و علی خطیر تا لحظه خروج مدیرعامل از این باشگاه ادامه داشت و هیچوقت حل نشد/

حرف مرد یکی است و تغییر نمی‌کند. مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال ثابت کردند که به این مثل قدیمی باور دارند و عمل می‌کنند!

از همان لحظه‌ای که علی خطیر به عنوان جانشین حجت کریمی سکاندار مدیریت استقلال شد، اختلاف بین او و جواد نکونام آنقدر زیاد بود که از چشم رسانه‌ها و طرفداران پنهان نماند. اختلافی که روز به روز و لحظه به لحظه بیشتر می‌شد و حتی پادرمیانی بزرگان عالم ورزش و مدیریت نیز تفاوتی در آن ایجاد نکرد.

بعد از ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت هیئت مدیره استقلال رای به برکناری علی خطیر داد. او که به گفته خودش در آن لحظه در باشگاه مشغول انجام وظایفش بود، تا لحظه آخر و دم رفتن از باشگاه از مواضع خود کوتاه نیامد و هزار کیلومتر آن طرف در جواد نکونام در تبریز هم ثابت کرد که بر سر نظر قبلی خود مانده است.

بعد از مساوی استقلال در تبریز و در حالی که هنوز بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز نشده بود، تقریبا تمام طرفداران تیم آبی‌پوش نگران از دست رفتن صدر جدول بودند. فاصله یک امتیازی دو رقیب دیرینه با هر تزلزل از سوی استقلال می‌توانست - و هنوز هم می‌تواند - منجر به صدرنشینی پرسپولیس شود. اتفاقی که بهار سال قبل افتاد، سپاهان لغزید و پرسپولیس ثابت کرد که می‌تواند از این موقعیت به خوبی استفاده کند.

در طول این فصل رفتار عادی و عمومی جواد نکونام و همکارانش در کادر فنی استقلال این بوده که بعد از هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، در مصاحبه‌های خود به سمت داوری نشانه رفته و از پنالتی‌های گمشده خود برای توقف یا ناکامی مثال آورده‌اند. این بار اما در تبریز جواد نکونام ترک عادت کرد و از ضعف یا اشتباهات داوری برای توقف تیمش دلیل نیاورد.

اما آن طرف داستان رسانه رسمی باشگاه - یعنی علی خطیر - که همواره نظری مخالف با جواد نکونام داشته و از ماه‌ها قبل اختیارش از دست نکونام و مدیر رسانه‌ای مورد نظر او خارج شده بود، علناً از سه پنالتی گمشده استقلال صحبت کرد و صحنه‌هایی که به زعم خود مشکوک و قضاوت داوری ایراد داشت را به نمایش گذاشت.

شاید این آخرین اقدام علی خطیر در چهارشنبه شب پشت میز مدیریت باشگاه استقلال بوده باشد که از این فرصت هم برای ادامه مسیر مخالفت با جواد نکونام استفاده کرد! یک بار هم که نکونام از داوری ایراد نگرفت، خطیر این کار را انجام داد تا باشگاه استقلال رکورد خود از این بابت را ادامه دهد! 

بیشتر بخوانید: در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی