نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
دست رد پرسپولیس به تعارف استقلال/ ال‌کلاسیکو سرد و بدون گل بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم‌های ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که  این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پرسپولیس با ۵۳ امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است. سپاهان هم با ۴۶ امتیاز تیم سوم است.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه ۸۲ با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی (۷۷- وحید امیری)، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده (۶۴- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (۷۵- علی‌اصغر اعرابی).

عکس تیمی سپاهان

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۱۴: میلاد زکی‌پور پس از عبور از وحدت حنانوف، سانتر بلندی روی دروازه پرسپولیس داشت که بیرانوند مقابل مغانلو توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۲۸: سانتر عبدالکریم حسن روی سر گولسیانی فرود آمد و ضربه مدافع گرجستانی پرسپولیس با اختلاف کمی از روی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: عبدالکریم حسن پس از نفوذ از سمت چپ، اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه مدافع پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه او با دفع بیرانوند به بیرون از زمین رفت اما داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت.

دقیقه ۴۲: پاسکاری ترابی و گولسیانی پشت محوطه جریمه سپاهان، شماره ۹ پرسپولیس را با نیازمند تک‌به تک کرد اما ضربه ترابی راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۰: نفوذ وحدت حنانوف روی پاس تماشایی اورونوف می‌رفت که پرسپولیس را به گل اول برساند ولی پاس او با دخالت به موقع میلاد زکی‌پور قطع شد.

دقیقه ۶۱: عبدالکریم در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت ولی شوت او را مدافع سپاهان با تکل به موقع راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۰: ارسال عبدالکریم حسن می‌رفت که به گل اول پرسپولیس تبدیل شود اما مدافع سپاهان زودتر از آل کثیر توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۵: شوت رضا شکاری بی دقت بود و با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۲: امید عالیشاه پس از برخورد با برایان دابو و ضربه زدن به صورت این بازیکن، با کارت قرمز حیدری از بازی اخراج شد. دابو هم در این صحنه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴+۹۰: هادی محمدی سانتر رامین رضاییان را از دوقدمی دروازه بیرانوند به بیرون زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • امیر IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    وقتی یک پسر بچه برزیلی بی سواد می شود سرمربی پرسپولیس نتیجه اش می شود باخت مفت مقابل آلومینیوم در جام حذفی و همچنین از دست دادن هر دو جام حذفی و لیگ. آقای درویش از اول هم معلوم بود تیم با یک مربی حقیر به هیچ جایی نمی رسد.
  • مافیا به رنگ زرد IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    سپاهان+فدراسیون +داور+صدا وسیما + گزارشگر+ کمیته برگزاری مسابقات 0 پرسپولیس 0
  • عدالت خواه IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    واسه چی پیروزی تهران ۱۴ نفره بازی رو شروع کرد؟!؟
  • فرامرز IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    به عنوان هوادار پرسپولیس واقعاً در تعجبم بازیکن پول میلیاردی می گیرد اما رفتار حرفه ای نه دو کارت زرد امید عالیشاه گرفت یکی از دیگری بی خود تر اولی ضربه دست به توپ سر کرنر دومی دعوای بی‌خود تر با دابو بازیکن سپاهان با علم این که یک کارت زرد دارد یک حرکت کاملآ آماتوری و بچگانه امید بازیکن بی تجربه نیست میدان دیده است کاپیتان تیم است روند بازی پس از این اخراج اصلا برگشت و پرسپولیس برتریش را از دست داد و به سود سپاهان چرخید در بازیهای حساس هر ثانیه اش می تواند تاثیر گذار باشد ضمن این که بازی با نساجی در مازندران هم اصلأ ساده نیست که امید از آن محروم شد چون تیمی ست که خطر سقوط را حس می کند هفته قبل هم در بازی با نفت آبادان شادی بچگانه دانیال اسماعیلی فر را پس از گل داشتیم که به محرومیت در این بازی حساس منجر شد گویا در فوتبال حرفه‌ای تنها پول گرفتنش را یاد گرفته ایم و لاتین شدن شماره های پیراهن را البته دق دادن هوادار هم روی شاخش است این بی مسوولیتی ها از سوی بازیکنانی انجام می شود که سی سال را رد کرده اند
  • عدالت خواه IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    دست رد؟!😳 برو دعا کن که نباختن.!!!!
  • امیر IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    وقتی یک پسر بچه برزیلی بی سواد می شود سرمربی پرسپولیس نتیجه اش می شود باخت مفت مقابل آلومینیوم در جام حذفی و همچنین از دست دادن هر دو جام حذفی و لیگ. آقای درویش از اول هم معلوم بود تیم با یک مربی پرنده فروش به هیچ جایی نمی رسد.
  • ممدل قالیچه IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    لنگی های سپاهان نخواستن گل بزنن وگرنه این لنگ باز هم چهارتا می خورد
  • @l@ IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    عالیشاه مثلا بازیکن باتجربه و کاپیتان اول پرسپولیس هست و با این حرکتش تیمش رو با مشکل مواجه میکنه (البته خاطرم هست قبلا هم همین حرکتو زده بود و تو شرایط حساس اخراج شده بود)! اوسمار فکر نکنم تو هفته های پایانی و شرایط فوق العاده حساس روحی و روانی کار خاصی بکنه! منظورم دانش فنی ش نیست، حرفم تجربه سرمربیگری هست! اگر شخص گل‌محمدی بود شرایط خیلی برای پرسپولیس فرق میکرد! ضمنا دوستانی که معترض هستند که مسابقه پرسپولیس بعد از تیم رقیب گذاشته میشه دیدن که امروز کلا تیم تو استرس بود، بازی دوم برای تیمی که از لحاظ امتیازی پایین تر از رقیبش هست معمولا بار منفی بیشتری داره!
  • اکبر IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    امشب رامین رضاییان بسیار مصنوعی برای تیم سپاهان بازی کرد به نظر کسی که میلیاردی ازباشگاه سپاهان پول گرفته و به باشگاه خود خیانت کرده لیاقت دارد درباشگاه آینده خود پرسپولیس بازی کند باشگاه سپاهان باید از دادن رضایتنامه به این بازیکن وسایر بخواهند به پرسپولیس بروند جدا باید خوداری کند چون این بازیکنان خائن باعث شده اند دوسال حق قهرمانی این باشگاه خورده شود.
  • کیس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    به نظرم دیگه باید تیم کیسه را قهرمان لیگ بدونیم . فرصت خوبی از دست دادیم
  • شهروز IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
    الکلاسیکو ؟!!! در انتخاب واژگان دقت کنید . مسابقه بین دو تیم روستایی بود که از قدیم سر حقابه ! درگیری و بزن بزن و تمارض داشته‌اند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی