نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
کارلتو پشت ستاره تیمش درآمد؛ جود فقط خسته بود/ بازی برگشت هیجان‌انگیز خواهد شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام به دلیل خستگی نتوانست ۹۰ دقیقه کامل را مقابل بایرن‌مونیخ بازی کند و آنچلوتی اطمینان داده که او در بازی برگشت با ۱۰۰ درصد آمادگی بازخواهد گشت.

کارلو آنچلوتی علت تعویض جود بلینگام در جریان بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ را فاش کرد. ملی‌پوش انگلیسی تنها ۷۵ دقیقه دوام آورد و لوکا مودریچ جایگزین او شد. سرمربی ایتالیایی مادریدی‌ها عنوان کرد که جود کمی خسته بود و نتوانست در بهترین فرم خود حاضر شود.

کارلو آنچلوتی همچنین اطمینان می‌دهد جود بلینگام در دور برگشت مقابل بایرن‌مونیخ به آمادگی ۱۰۰ درصدی خواهد رسید. این دو تیم سه‌شنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید. اما تعویض بلینگام باعث تعجب همگان شد و آنچلوتی در این مورد توضیح داد: «بلینگام فقط خسته بود و نمی‌توانست ادامه دهد. من به اندازه کافی بازیکن خوب روی نیمکت دارم. امروز در بهترین فرم خودش نبود اما در بازی برگشت دوباره به آمادگی ۱۰۰ درصدی می‌رسد.»

رئال با گل وینیسیوس به برتری ۱-۰ رسید ولی گل‌های لروی سانه و هری کین برتری بایرنی‌ها را در پی داشت تا اینکه وینیسیوس در دقایق پایانی گل تساوی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کارلتو افزود: «بازی جالبی بود، به نظرم می‌شد بهتر عمل کنیم. بهترین نسخه خود را ارائه نکردیم. نیمه اول کمی مشکل داشتیم و نیمه دوم بهتر شدیم ولی دو گل خوردیم. وقتی ۲-۱ عقب افتادیم بازی سخت شد. اما انرژی و کیفیت گل‌زنی داشتیم و مساوی کردیم.»

همه چیز به بازی برگشت بستگی دارد و کارلتو در این مورد اذعان داشت: «هیجان‌انگیز خواهد بود. کسی نمی‌داند چه اتفاقی رخ خواهد داد اما بازی برگشت به اندازه بازی امشب هیجان‌انگیز خواهد بود.»

بیشتر بخوانید: انتقاد توخل از بازیکن بایرن؛ نیازی به آن خطا نبود/ ۵۰ درصد شانس داریم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی