نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
حملات ناعادلانه به اوسمار به خاطر یک باخت/ هیچ‌کس تعویض‌های درست مرد برزیلی را ندید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در اراک ۴ گل خورد و با پنالتی باخت و حذف شد اما این طور نمبود که همه تصمیمات اوسمار ویرا اشتباه باشد.

به منتقدان اوسمار احترام می‌گذاریم و خودمان هم بارها از او انتقاد کرده‌ایم اما عملکرد و تعویض‌های او در اراک را باید یک‌بار دیگر بررسی کرد. به اعتقاد ما این‌طور نبود که همه تعویض‌های اوسمار اشتباه باشد و اگر به فرض پرسپولیس در اراک و در ضربات پنالتی برنده می‌شد هیچ‌کس از تعویض‌های مرد برزیلی ایراد نمی‌گرفت. به طور مثال ویرا سینا اسدبیگی را به میدان فرستاد که گل زیبایی هم زد. اورونوف هم مصدوم شده بود و چاره‌ای جز تعویض ستاره ازبکستانی وجود نداشت؛ حتی تعویض سروش رفیعی هم درست بود چون او روز بدی را سپری کرد و اصلاً آماده نشان نداد. 

این خیلی بی‌انصافی است که به خاطر یک شکست آن هم در ضربات پنالتی همه آوارها سر یک مربی خراب شود. اوسمار از نظر فنی پرسپولیس را متحول کرده و تیمش در اراک همان‌طور که ایراداتی داشت (به خصوص در فاز دفاعی) برای دقایقی خیلی خوب بازی کرد و پرسپولیس در صورت تکرار آن دقایق می‌تواند به بازی با سپاهان هم امیدوار باشد. اگر قرار است منتقدان و کارشناسان ایرادات اوسمار را ببینند باید نقاط قوتش را هم ببینند. فراموش نکنیم که این مربی هفته‌هاست که دروازه‌بان و ستون تیمش را هم ندارد. حالا بماند که خود بیرانوند هم نسبت به فصل گذشته افت کرده و عملکرد پرفراز و نشیبی داشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • مملی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    بنظر من اسمار میتونه ادامه رو راه پروفسور و یحیی باشه
  • ناشناس IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    درسته پرسپولیس حذف شدولی به برنده هم جام ندادند.حالا حالا مونده.ولی دیگه جا برای اشتباه نیست تمرکزرولیگ بایدباشه
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    جناب اشراقی شما لطفا نگران تیم ما نباش
  • رضا IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    چرا اصرار دارین خودتون رو بزرگ ببینین؟!؟ باختین بد هم باختین، یه گل هم به لطف داور زدین، چهار تا هم خوردین!!! لونگ سه جین بازیکن داره، ابرام چرخی هم باشه بهتر از اوسمار نتیجه میگیره!!
  • مصطفی DE ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    اوسمار واقعا مربی خیلی خوبی هست با امدن اوسمار تیم. خیلی بهتر ازقبل شده باید قرداد. ۵ساله. ببندند با این مربی
  • رضا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    اوسمار یک فاجعه تاریخی برای پرسپولیس رقم زد که ازیاد نخواهد رفت، بازی که راحت با تفاضل گل خوب می تونستیم ببریم ولی باختیم بد هم باختیم،
  • فرامرز IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    گاهی در فوتبال روز تیم تان نیست توپ های تیم شما وارد گل نمی شود و برعکس با کمترین موقعیت حریف دروازه تان باز می شود این واقعیت بازی پرسپولیس و آلومینیوم بود شخصاً معتقدم اگر صد بار دیگر بعد از دو بر صفر بازی تکرار می شد آلومینیوم توانایی گل زدن به پرسپولیس و حتی مساوی کردن را نداشت این حرف ها که آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس است هم خرافات محض است و منطقی نیست روی تعویض های اوسمار نمی شود انتقادی داشت اما روی عملکرد برخی بازیکنان و پایان دوره مفید بازیگری شان چرا.
  • m.j IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    نیمه مربی ها را برنامه کاملی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی