نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟
یک جمله فوتبالی گفتم، همه به من پریدند!/ حالا بروید با اوسمار قرارداد ۳ ساله ببندید/ به یاد ندارم دوبار جلو بیافتیم و دوباره مساوی کنیم
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرمربی برزیلی می خواست ۴ بازیکن کلیدی خودش را برای بازی با سپاهان اصفهان حفظ کند درحالی که جام حذفی هم یک جام قهرمانی دارد.

حدود یک هفته پیش بود که حمید درخشان مصاحبه کرد و در مورد برنامه ریزی باشگاه برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا، گفت: «به نظر من هنوز برای تمدید قرارداد اوسمار زود است. شما باید صبوری کنید و ببینید در بازی‌های باقیمانده چه اتفاقاتی می افتد و ببینید اصلا این مربی موفق می شود جام بیاورد. یعنی باید اول عیب یابی کنید و بعد دنبال این داستان بروید. به این زودی نمی‌شود. این مربی حدودا ۱۰ تا بازی سرمربی بوده که در چهار پنج تا از آنها تیم خیلی خوب بوده اما در دو سه تا از آنها اقتصادی کار کرده. ما باید اجازه بدهیم از این روند برگردد به همان چهار پنج تا بازی خوب و آن روند ادامه پیدا کند. روند تیم طوری است که باید به جام برسیم. اگر تیم در رده پنجم جدول بود نمی توانستیم هیچ انتظاری داشته باشیم اما وقتی این مربی تیم را تحویل گرفت تیم در رده دوم جدول بود و یک گام تا صدر جدول فاصله داشت. پس باید قهرمان شویم و اگر نشویم جای سوال وجود دارد. البته این نظر شخصی من است و شاید مدیریت باشگاه طور دیگری فکر می‌کند که دارد این کار تمدید را به این سرعت انجام می دهد اما به نظر من یک مقدار عجولانه است».

حمید درخشان کاپیتان و سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبرورزشی، حالا که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته است در این رابطه اظهار داشت: «یک حرفی زدم و یک جمله فوتبالی گفتم که همه به من پریدند! حرفم هم این بود که تا آخر فصل صبر کنند و ببینند که اگر خوب است قراردادش را تمدید کنند اما الان یک جام از دست داده است. اصلا بروید قرارداد اوسمار برزیلی را ۳ سال دیگر تمدید کنید! نه قرار است پولش به جیب ما برود و نه از جیب ما هزینه می شود اما دلم می سوزد».

وی ادامه داد: «دلم برای تیمی که جوانی ام را با افتخار در آن گذاشتم می سوزد. برای من حمید درخشان هم مهم نیست بقیه چه می گویند و در طول هفته گذشته کلی به من حمله شد. آنچه حائز اهمیت است، جلوگیری از اشتباهات است. امروز یک جام را از دست دادیم و ممکن است در صورت کوچک ترین اشتباهی لیگ برتر را از دست بدهیم. من هنوز متوجه نشدم که پرسپولیس چطور دو مرتبه در وقت های قانونی و اضافی آن هم با اختلاف ۲ گل جلو افتاد و بعد گل خورد! مگر می شود؟ من که در ذهن خودم چنین اتفاقی را سراغ ندارم که پرسپولیس دو مرتبه با اختلاف ۲ گل جلو افتاده باشد و بعد بازی را ببازد».

کاپیتان اسبق پرسپولیس افزود: «نکته ای که لازم است یادآوری شود درباره اهمیت جام حذفی است. جام حذفی جامی دردسترس تر بود که با اشتباهات خودی از دست دادیم. من هنوز مانده ام که اوسمار چرا آن تعویض ها را انجام داد و ۴ مهره کلیدی خودش را بیرون کشید. دقیقا ما با بیرون کشیدن مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عبدالکریم حسن و سروش رفیعی به آلومینیوم اراک کمک کردیم کامبک بزند و بازی را به ضربات پنالتی بکشد. به نظر من آلومینیوم اراک برای کشاندن بازی به ضربات پنالتی برنامه داشت و خیلی هم خوب به خواسته اش رسید».

درخشان گفت: «اراکی ها خوب می دانستند در غیاب علیرضا بیرانوند، پرسپولیس دروازه بان جوانی دارد که پنالتی گیر نیست یا اینکه ممکن است تحت تأثیرجو ورزشگاه و ضربات پنالتی قرار بگیرد. بنابراین جوری بازی کرد که سرنوشت بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت هم پرسپولیس را حذف کند».

حمید درخشان ضمن تمجید از تعویض های مجتبی حسینی، یادآور شد: «هرچه قدر تعویض های اوسمار و پرسپولیس در دیدار حذفی ضعیف و غیرفنی بود، به همان نسبت تعویض های آلومینیوم اراک عالی از کار درآمد و دیدیم شروین بزرگ ۲ گل به پرسپولیس زد! شما در یک بازی تعویض می کنید که کیفیت تیم خود را بالا ببرید یا نقطه ضعف را مرتفع کنید نه اینکه دستی دستی تیم خود را تضعیف کنید. به نظرم تعویض هایی که اوسمار انجام داد بیشتر برای تیم حریف و به سود آلومینیوم بود. عجیب آن که دستیاران اوسمار هم نتوانستند در این زمینه به او کمک کنند. اوسمار سرمربی باتجربه ای نیست اما به نظر می رسد کمک های باتجربه ای هم کنار خودش نداشته باشد. باید افرادی کنار اوسمار باشند که بتوانند سربزنگاه و جایی که او و پرسپولیس نیاز به تصمیم درست دارند، یادآوری کنند. اگر هر تصمیم اشتباهی که سرمربی گرفت، شما تأیید کنید دیگر اسمتان کمک مربی و دستیار نیست».

یک جمله فوتبالی گفتم، همه به من پریدند!/ حالا بروید با اوسمار قرارداد ۳ ساله ببندید/ به یاد ندارم دوبار جلو بیافتیم و دوباره مساوی کنیم

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین ادامه داد: «به نظر من وقتی پرسپولیس ۲ گل جلو افتاد اوسمار تصور کرد بازی تمام شده و به مرحله بعد صعود کرده است. به همین خاطر ۴ بازیکن کلیدی خودش را تعویض کرد و این نشان از کم تجربگی او داشت. سرمربی برزیلی می خواست ۴ بازیکن کلیدی خودش را برای بازی با سپاهان اصفهان حفظ کند درحالی که جام حذفی هم یک جام قهرمانی دارد و پرسپولیس به آن نزدیک تر بود. پرسپولیس در جام حذفی راحت تر می توانست پیشروی و حتی به قهرمانی برسد اما روی اشتباه کادرفنی، به بازی با سپاهان فکر کرد و امیدوارم این یکی را از دست ندهد! این درحالی است که جام حذفی هم یک جام خیلی معتبر است و کاملا در دسترس تیم پرسپولیس بود».

وی در خصوص دیدار پرسپولیس با سپاهان اصفهان نیز گفت: «قطعا بازی بسیار سختی خواهد شد. سپاهان روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی دارد و از آن گذشته برای اعاده حیثیت و اعتبار خودش دنبال پیروزی مقابل پرسپولیس است. شک نکنید ژوزه مورایس برای برد به تهران می آید و می خواهد جبران مافات کند. بنابراین پرسپولیس باید کاملا به هوش باشد و ایرادات دفاعی خود در بازی با آلومینیوم را تکرار نکند. غیبت دانیال اسماعیلی فر هم ممکن است کار دست پرسپولیس بدهد چون در همین مسابقه حذفی در اراک دیدیم فرشاد فرجی مدافع راست نیست. امیدوارم برای بازی در دفاع راست مقابل سپاهان، اوسمار و کمک هایش تصمیم درستی بگیرند و اگر وحدت هنانوف برسد می تواند گزینه بهتری باشد».

حمید درخشان در پایان خاطرنشان کرد: «از ته دل آرزو می کنم پرسپولیس روز چهارشنبه تیم سپاهان را شکست دهد. این بازی حالا حیاتی تر از قبل هم شده است. چون پرسپولیس نباید بعد از جام حذفی، لیگ برتر را از دست بدهد. خدای ناکرده شکست در این دیدار به معنای خداحافظی احتمالی با جام قهرمانی لیگ خواهد بود. به همین دلیل امیدوارم پرسپولیس ضمن فراموش کردن شکست در اراک، با روحیه ای عالی و برای پیروزی به مصاف تیم پرمهره سپاهان برود».

بیشتر بخوانید: قلب خط دفاعی یا سیاه‌چاله فضایی؟/ گل‌های مشابه آلومینیوم آدرس نقطه ضعف را به رقبا و مرد برزیلی داد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • مهرداد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    حمیدخان کلا جو بدی در هوادارای پرسپولیس درست شده. اکثرا جوگیر هستن. اول که اوسمار انتخاب شد حتی نمیخواستن تا اخر فصل بمونه چون نه کارنامه داشت و نه تجربه. بعدش به خاطر خریدهای خوبی مثل اورونوف هجومی بازی کرد چندتا بازی رو برد و حالا همه میگن بهترین مربی دنیاست! به وضوح مشخصه توی تعویض و مدیریت بازی ضعف داره. این اشتباه بیرون کشیدن ترابی و سروش و اورونوف رو بارها انجام داده ولی شانس آورد اتفاقی نمیفتاد. اما جلوی آلومینیوم به قیمت حذفمون تموم شد. مربی خارجی آوردیم از دانش و تجربه ای که داره استفاده کنیم. اگر قراره بی تجربه باشه خب چه دلیلی داره تمدید کنیم باهاش؟ قرارداد دلاری با کسی باید بست که توانش از مربیای داخلی بالاتر باشه. تمدید با اوسمار در حال حاضر اشتباهه. اگر قهرمان لیگ شد اونموقع منطقیه که باهاش تمدید کنن
    • یاسین IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      لنگیا 😭😭گریه کونود، گریه کونود!!😭😭😭 لنگیا تسلیت وگوم، تسلیت وگوم!!😭😭😭 لنگیا بزنید بر سر و صورت بزنید بر سرو صورت 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭(مرثیه خوانی برای تیم لنگ گریه)::: آهاآهاآهای آهای الهی تیمتون هرگز نبازه وای وای وای غریب لنگ غریب لنگ... آها آها آهای الهی تیم لنگ اونجا (تو اراک) بمونه وای وای وای مظلوم لنگ، مظلوم لنگ....آها آها آها آهای آهای الهی لنگتون داغی نبینه وای وای وای بی کس شده لنگ، وای بی کس شده لنگ.... آی بدرد لنگ کسی چون مبتلا نیست وای لنگوم وای لنگوم!! بدرد لنگ کسی چون مبتلا نیست وای لنگوم وای لنگوم...از آن گویوم که باختوم رو دوا نیست وای لنگوم وای لونگوم.... گریه کونو گریه کونو لونگیان بیکلوس!! همه بگید ای وای لونگوم ای وای لونگوم...ای وای لونگم ای وای لونگوم😭😭😭😭😭😭😭 از طرف فدراسیون محترم و سازمان لیگ و مخصوصا کمیته داوران و شخص شخیص آقای افشاریان(اسکولیان) تشکر که با حضورشون در مراسم مرثیه سرایی محفل نورانی تیم لنگ را گرم کردید!! قبلا از همگی شما عزیزان بخاطر تمام تبانیهای که کردید و ناداوریها کمال تشکر را داریم....با تشکر مهدی تاج هاپولی ✌💙💙
    • بعضیا خودشون برن: IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      من خودم خواهان انتخاب اوسمار به جای برانکوی دلال و فسیل بودم ولی الان میگم اوسمار برخلاف اینکه سیستم بازیش بهتر از یحیی و برانکوست و میل هجومیش بیشتره اما تو تعویضا واقعا مشکل داره و بارها نشون داده که فکرش درست کار نمیکنه. اوسمار تو بازی با صنعت نفتم همین اشتباهو کرد ولی شانس آوردیم که گل نخوردیم. کسی که نمیدونه فوتبال ۹۰ دقیقه است و به اختلاف دو گل نمیشه دل بست یعنی بی‌تجربه است. کسی که ریگی رو به اسدبیگی و خدابنده‌لو ترجیح میده یعنی مشکل بازیکن‌شناسی داره. محض رضای خدا کجا دیدین ریگی تو این همه مدت فوتبالش رو به جلو باشه و به دفاع و حمله کمک کنه. مربی‌ای که چند ساله نتونسته مشکل توپهای بلند رو تو خط دفاع حل کنه یعنی مشکل رو نفهمیده. کاش میفهمیدن با کیا باید تمدید کنن و با کیا نباید. شما که به هنانوف اعتقاد نداری واسه چی نفروختیش وقتی مشتری خارجی داشت. آقایون کادر فنی با کسی تعارف نداشته باشین و همه ضعیف ضعفا رو به درب خروج هدایت کنید. قرار نیست همه بتونن تا ۴۰ سالگی بازی کنن. قبول کنید امیری فوتبالش تموم شده. سورگی برخلاف عمری هیچ پیشرفتی نداشته و به فرجی نمیشه اطمینان کرد.
    • بعضیا خودشون برن: IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      دانیال چند ساله گند زده به سمت راست تیم و وینگر اون طرف زمینو کلا محو کرده. یعنی هر وینگر راستی اونور زمین باشه ناکارآمد میشه با این آقا. صادقی هم که تو مایه‌های احسان پهلوانه که گیج میزد. هر کی یه روز باید بره. چه بهتر که با احترام بره. نذارید قضیه کمال تکرار بشه. کسی که بخواد خودشو نشون بده تو یکی دو بازی یا تمرین نشون میده. پنج شیش تا از بازیکنای پرسپولیس هیچ پیشرفتی نداشتن. آقا با احترام بندازید بیرون اینا رو.
    • بعضیا خودشون برن: IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست. کسی که چیزی بارش باشه خودشو سریع نشون میده و اینطور نیست که شیش ماه وقت بخواد. دانیال گفته مریض بودم. مردک تو چند ساله مریضی و چند ساله ضعیفی. ما رو که نمیتونی گول بزنی. به خدا کسی که حالیش باشه سره رو از ناسره تشخیص میده. به هر کی دروغ بگیم به خودمون که نمیتونیم دروغ بگیم. آقایان ریگی و سرلک و اسماعیلی‌فر و عزت‌اللهی به والله شما تیمو هفت نفره میکنید. سرلک و عزت‌اللهی رو هم گفتم که بعدا نریم سراغشون.
    • ایرالکو IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      آلومینیوم سرور لنگپولیسه ✌✌💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
    • اشکان IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      روزی که پرسپولیس خوب بازی میکنه شما پیشکسوتان تو کوچه پس کوچه ها گم شدید خبری نیست حالا که یه بازی مساوی شده به ضربات پنالتی کشید باز همتون سرکلتون پیدا شده حداقل شما بی خیال شو یه مدت مربی پرسپولیس بودی جز آبروریزی کار دیگری انجام دادی جناب پیشکسوت روزهای دیگری که پرسپولیس به شماها نیاز داره کجا هستید!؟ هواداران تا آخر فصل مثل کوه پشت اوسمار ایستادن ایشون سرمربی پرسپولیس و مورد حمایت هواداران
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      در پاسخ این یاسین عزیز کیسه کش خوب بلدی نوحه و واویلا بخونی مرحله قبلی که کیسه حذف شد کدوم نوحه رو سرودی بعدشم فهمیدی که مس رفسنجان رو کدوم تیم حذفش کرده چادر ملی به سرا فقط خدارو شکر کن پرسپولیس باخت تا کیسه کش جماعت یه خورده از سوزش و فشار خودشون کم کنن باد پوشک هاشون رو تنظیم کنن واسه بازیای بعدی حالا نوحه بخون
  • ❤️بانوی پرسپولیسی❤️ IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    حمیدخان درست میگن بایدصبرکردودیدچه اتفاقی میوفته بعدتمدیدکنید...من اینومیدونم امپراطوریحیی برامون قهرمانی های زیادی رواوردوتو۴یا۵ بازی که نتیجه دلخواه نگرفت شعارحیاکن رهاکن سردادن وهیچوقت قهرمانی هاروندیدن وفقط ۵یا۴بازی رودیدن که نتیجه دلخواهشونو نگرفت اقای اسماربرای من قابل احترامه امابایدصبرکردوببینیم میتونه قهرمانی روبیاره وعملکردش خوب هست یانیس یحیی بااینکه چندسال پرسپولیس بودوقهرمانی اوردسریع ازش خواستیم که بره حالااسمارفعلاقهرمانی نیاورده وبایدبهش فرست بدیم اقای درویش اگه فهمیده هستی صبرکن تااخرفصل اینجوری ماهم تکلیفمونومیدونیم
    • ممدل قالیچه IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      امپراتور یحیی!!!!!!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 دده جان برو به کارهات برس فوتبال رو بزار واسه اهلش
  • اکبر آبی💙 IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    آخه کسی نیست بگه که تیم لنگ هم شد تیم؟؟ نه خدایی تیم لنگ هم شد تیم؟؟آقا ینفر به من جواب بده؟؟ آخه تیم لنگ هم شد تیم؟؟ تیمی که میره ۴ تا گل میزنه بعدش با اون دبدبه و کبکبه ۴ گل میخوزه و تهش تو پنالتی میبازه تیمه آخه؟؟ نه خدایی تیم لنگ درپیته کلنگ گریه و بازنده هم شد تیم؟؟ برید بابا جمع کنید خودتونم میدونید که از اول فصل اگه داوران محترم بنفعتون نمیگرفتن که تو لیگ هم الان و امسال تو باقالیا داشتین سماق میل میکردین و میمکیدین داداشای لنگی خودم!! آخه یه نفر نیست به ما بگه که تیم لنگ هم تیمه؟؟ نه خدایی آخه تیم لنگ همیشه گریه هم شد تیم؟؟ نه حقیقتا میپرسم؟؟ آخه تیم لنگ هم شد تیم؟؟ آلومینیوم چکارش کرده سوراخ سوراخش کرده!! آلومینیون چکارش کرده سوراخ پولاخش کرده!! جمع کنین بابا با این تیم کلنگ و درپیت و همیشه بازندتون که تا تقی به توقی میشه و میبازین همش گریه میکنین و زمین و زمان را مقصر میدونین؟ سوسمار چیکارس داداش؟؟ تیمتون تیم نیست و مال این حرفا نیستین لنگیان لنگستانی بیکلاس همیشه بازنده و گریه 😭😢😭😢😭😢😭😢😭😢 باختن گریه نداره لنگپولیس عرضه نداره رو گردن سوسمار بدبخت نندازین؟؟ ✌💙💙💙💙
    • ❤️بانوی پرسپولیسی❤️ IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      ببین کیسه توبروکیسه توبکش لازمت میشه....ن تیمی که ۶تامیخورع تیمه...کیسه چی هست ادم بخوادطرفدارش باشه شماکورخودتونیدوبینای مردم داوری هایی به نفعتون شدوندیدی یه بارداوری به سودماشددارین اتیش میگیرین بسوزکه میسوزی اگه جاسوختگیش خوب نشدپمادبزن شایدتأثیرکنه🤣🤣🤣😭بااقای اسماردرست حرف بزن کیسه کش اون جوادچکش خیلی خوبه هم تیم بدردنخورش وهم هوادارای بی منطق خوشحالم شماهمیشه اخبارسرورتونومیبینین وبازی هاش نگامیکنین تیمی که ۸سالی یه بارجام بذورمیاره شده تیم ههههه😏
    • اکبر آبی💙 IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      ای وای خانم و بانوی(مثلا ما آبیها نمیدونیم مردی و خانم و بانوی پرسپولیسی نیستی) پرسپولیسی زشته یه وقت النگوهای نداشتت نشکنه؟؟؟ برو داداش برو خود خود خود خودتی لنگی گریه و بازندگان همیشگی برید جمع کنید کاسه کوزتونو خدایی با این فیلمهای هندی که بازی میکنید بانوی و آقای مثلا لنگی 😂😂😂😂 واقعا کاراتون حنده داره شما لنگیان مثلا بانو؟ حالتون بعد باخت به اراکیا چطوره آقای لنگی😂😂😂✌✌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    • نایب خادمی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
      ششتقلال تو هم رفت تو اراک ب زور یه گل مرده زد آنهم گل نبود بقران با کمک داور گل حساب شد ،دیدی پرسپولیس تو اراک اول آلومنیوم شست و قتی دو صفر و چهار دو جلو افتاد فک کنم پای تلویزیون اون موقع غش کرده بودید و صدات در نمی آمد فهمیدی ششتقلال؟بعدش هم سرورت دروازه بان نداشت ،امید عالیشاه کاپیتان تیم نبود در ضمن با توجه ب اینکه سرور نکونام آقای اسمار وقتی ک فهمید آلو وا داده فک کرد بازی تمومه با دو صفر خوابیده ،دقیقه شصت ب بعد سروش و کشید بیرون و حسن و مهدی ترابی و واستون ارونوف تیم و کرد ضعیف ک ما باختیم بازم اگر دروازه بان جوانی نبود دروازه داشتیم ک برده بودیم ،،،من از اینجا خنده ام میگیره ک ششتقلال تو هم رفت تو اراک همان ک یه گل مرده زد اتوبوسو چید دم گل جواد چکش ترسو ،،،حالا ک ب گفتن است بذار بهت بگم اگر امسال ششتقلال تو جام رو گرفت من اسم خودمو می‌ذارم مهسا اسم زن میذارم،بیا از الان از اول تا سوم تیمها رو در پایان بازیها بهت بگم ،اول سرورت پرسپولیس ،دوم سپاهان سوم شش شما،،،هرگاه منبد خواستی اسم پرسپولیس رو ب زبانت بیاری ۵۰۰بار دهنت بشور ،،،،شش جواد چکشی فهمیدی؟
    • مجید IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      خدا را شکر بازی چهار بر چهار مساوی و به پنالتی رفت مثل اینکه ایمون زائد رو فراموش کردی بازی دو بر صفر جلو بودید ده دقیقه سه تا خوردید و باختید البته خوشحالم که از باخت پرسپولیس حالتون خوب میشه، ده سال آرزوی بردن پرسپولیس در لیگ براتون عُقده شده، شما حتی حریف تیم نُه نفره پرسپولیس هم نشدید،
  • فرامرز IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    شما اگر دلت به حال تیمی که جوانیت را در آن گذراندی واقعاً می سوخت هنگامی که سر مربی همین پرسپولیس شدی تیم را در از بازیکن بنجل نمی کردی آلزایمر نداریم تادئو را که هیکلش شبیه کشتی گیران سنگین وزن بود را فراموش کرده باشیم .رتبه نازل پرسپولیس را هم همان طور یادمان نرفته نیلسون چه دروازه بان خوبی بود ردش کردی تا مثلاً سوشا مکانی را که در هر بازی خوردن یک گل مفت سهمیه داشت را نگهداری البته شایعات می گویند بازیکنانی که در دوره شما مانده بودند چه مسیری را طی کردند و درصد شان را کجا پرداختند تا سال بعد برانکو مشغول آوار برداری و رد کردن همین بازیکنان بود راستی چرا با این که مدرک مربی گری یوفا را مانند مجید جلالی داری چرا تیمی پس از پرسپولیس سراغت نیامد؟ چون همه می دانستند چه سرنوشتی سراغشان خواهد آمد.آقای درخشان اگر واقعاً پرسپولیس را دوست داری ساکت شو.یادمان نرفته شرط رفاقت را چه خوب درباره‌ی ناصر محمدخانی دوست دیرینه ات بجا آوردی و چه بلایی سرش آمد به فرمایش سعدی مرا به خیر تو امید نیست سر مرسان
  • بارانی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    والا داشتم همینجوری چرخی میزدم بعد قرنی یهو این مصاحبه برادر درخشان رو دیدم! میخواستم فقط بگم که آقای درخشان عزیز با این باخت فجیعی که تیم پرسپولیس داد کمر تیم شکست و حرمت و بزرگیش زیر سوال رفت! دادش این چه باختی بود که تیم پرسپولیس داد؟؟ کی گفته تقصیر اوسماره؟؟ کی گفته که بعد دو گل جلو بودن نباید دفاع کرد حتی اتوبوسی؟؟ چرا از گلهای زده شده دفاع جانانه نکردن؟؟ بازیکنان پرسپولیس بعد جلو افتادن بازی رو ول کردن آخه چرا؟؟ این بازیکنان با این باختشون متوجه شدن که چقدر تیم پرسپولیس رو متضرر کردن؟؟ چقدر روحیه تیم خراب شد؟؟ چقدر هوادارا اعصابشون بهم ریخت؟؟ انسجام تیمی تیمیتون کجا رفت آخر؟؟ بنظر من هیچکس مقصر نیست و مشکل فقط سهل و ساده گرفتن بازی توسط بازیکنان بود به این امید که بازی رو برنده شده اند، والا بخدا اگه خودشونم هنوز متوجه شده باشن که چه ضربه سنگینی به پیکره تیم پرسپولیس زدن در ادامه بازیهای لیگ برتر؟؟ شل گرفتن بازی اینجوری تنبیه میکنه میلیونها نفر را برادران بازیکن تیم پرسپولیس عزیز..‌‌.باید یه فکری برای انسجام و مدیریت بازی تا آخر بازی کرد برای تیم؟ جوریکه انگار محک نخورده اوسمار
  • پارسا❤❤ IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    آقای درخشان حرف دلمان را زدی؟؟ آره دیگه الان بایدم بشینن این باخت تیم رو دست بگیرن و این باخت رو هی بزنن تو سرمون کیسها؟؟ واقعا آماتور و ساده گرفتن بازی را بازیکنانمون اینقدر ناراحتتیم که نای حرف زدن هم نداریم... اشکلالی نداره فدای سرهمشون ❤❤❤❤❤
  • کیسه تنان IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    اوسماز باید اخراج بشه و یه مربی درست و حسابی بیارن ابن مربی تجربه کافی نداره بابا و نمیتونه تو شرایط سخت کنترل کنه تیممون رو چند روز دیگه با شله زرد بازی داریم اینجوری میخوان بازی کنن جلو تیم شله زرد؟؟این بازیکنان چشون شده؟؟خواب نما شدن؟؟چرا اینجوری کردن تو بازی قبل؟بازی برده رو به باخت تبدیل کردن هنره؟؟جمع کنین خدایی اعصاب همه رو بهم ریختین با این بازیهاتون خدایی دوتا بازی رو اوسمار برد فکر همش همینجوری؟اصلا تیم کار دفاعی هم بلده؟چه تاکتیکی برا دفاع داره اوسمار؟؟فقط بلدیم بگمیم آقا حسین کنفانی هست خیالتون راحت میبریم؟همین؟الان فوتبال پیشرفت کرده و بکی دوتا بازیکن داشتن تو بازی برا دفاع نمیتونه دلیلی بر گل نخوردن باشه؟فوتبال روز دنیا الان به افراد تکیه نمیکنه برا دفاع و همه دنیا چه در حمله و چه در دفاع کار گروهی میکنند نه یکی دو نفر؟بگین اینا هستند پس گل نمیخوریم؟همه باید در دفاع کردن از تیم همکاری کنند!تیم اوسمار انسجام دفاعی اصلا نداره !!!!!!!! و باز هم ممکنه که درباره به مشکل اساسیتر بر بخوریم که نشه درستش کرد؟حالا الان هی بگیم و کسی گوش نکنه؟این سرمربی زیاد توانایی واسع تیم نداره
  • پرسپولیس ❤❤ IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    اوسمار باید بره فقط همین اینکاره نیست !
  • کیسه سوز IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    آقای درخشان مگه اوسمار دستبار نبوده؟ چه تجربه مربیگری داره؟ هدایت کدام تمیو داشته؟ چه کارنامه خوبی داشته؟ مربی بهتر از این نبودبیارید واسه تیم پرسپولیس؟ آخه بریم به کی بگیم؟ آقای درویش تحویل بگیرین با این مربی اوردنت؟الان کجاست؟چرا حرفی نمیزنه؟این کی بود ورداشتین اوردین کردیت سرمرببی اخه؟ این مربی بی تجربست بابا
  • کیسه تنان IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    بابا جمع کنین با این کمک مربیتون و بازی کردنتون اصن سه روز روان مارو بهم ریختین بازی برده رو دادین رفت با اون دفاع کردن بیخود اوسمار،آخه دستیار و کمک مربی رو که نمیزارن سرمربی؟هی کجایی گل محمدی جان که یادت بخیر و افسوس و صد افسوس
    • ❤️بانوی پرسپولیسی❤️ IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      بله من یادمه بعضی جاهاکه میشدکامنت گذاشت ووقت داشتم کامنت میذاشتم که هوادارانگن یحیی بره اما.......من ازاول بااومدن اسمارمخالف بودم ووقتی اومدوخوب کارکردباخودم گفتم کاش قضاوتش نکرده بودم،یحیی که رفت وفراریش دادن حالا ازتون خواهش میکنم یکم صبورباشین وایستین تااخرفصلوبچه هاروحمایت کنیدمیدونم قلبتون شکسته وخیلی ناراحتین ولی الان وقت انتقادنیس وصبورباشین هم اینجوری به اسمارفرست دادین هم بچه هاازشکست که خوردن وحذف شدن ازجام حذفی یکم به ارامش میرسن خواهشم اینه فقط حمایتشون کنیدالان کاری که نبایدبشه شده وفدای یه تارموشون 🥺🙏🙏
  • ناشناس IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    آقای درخشان شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟بیا جلو ببینیم چند مرده هلاجی داداش اتفاقا اوسمار مربی خوبیه و این بازیکنان بودن که بازی رو آخرسر ول کردن به امید بردن آقایانی که نمیتونن کاری کنن لطفا سر بار تیم پرسپولیس نباشن باید همه کمک کنین در بازیهای بعد این اتفافات نیفتع و کمک کنیم پیروز بازیهای بهدی باشیم و کاسه داغتر آش نباشیم
  • ایرالکو IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    آلومینیوم سرور لنگپولیسه ✌✌💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
  • امیر IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    آقای درخشان اصلا تو اینکه اوسمار توحد پرسپولیس نیست بحثی نداریم ولی خود شما چه گلی به سر پرسپولیس زدی اگه تعویض ها جواب میداد همه میگفتن چه کار خوبی کرد نتیجه رو گرفت و بازیکنای کلیدیش رو هم واسه بازی با سپاهان نگه داشت پرسپولیس جای تجربه کسب کردن نیست بلکه حتی پیاده کردن تجربه هاست اوسمار هم اشتباه کرد ولی چرا شما پیشکسوت تیم بعد از باخت اینقدر سریع میاین این طومار رو می‌نویسید یه مقدار عجیبه فعلا بهترین کار حمایت از اوسمار و پرسپولیس هست نه اینکه با این حرفها تیم و هوادار رو به حاشیه ببرین
  • فرهاد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    طرفداران باشگاه دوچرخه سواران چقدر خوشحالن...عظمت پرسپولیس کبیر و می‌بینید.... باشگاه که اصالت داشته باشه..مدیر عامل ش دزد باشه..مدیر عامل بعدی جاعل اسناد رسمی باشه..طرفدارانش هم میشینن ب باشگاه های موفق و با اصالت مثل پرسپولیس فحاشی می‌کنند تا یکم کثافت کاری باشگاه دوچرخه سواران رو فراموش کننند..حق دارید باشگاهی که اسطوره هاش و پیشکسوتان نش با ۲سال سابقه میشن سرمربی و کادر فنی .اصالت نمی‌فهمن که...
    • ❤️بانوی پرسپولیسی❤️ IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      دمت گرم داداش عالی بود😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏
  • کاربر جدید IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    عوامل بیرونی1)اوسمار اگر فوتبال ایران را میشناخت و 2) حسینی را میشناخت .3) تیم اراک وتیمهای محروم کشور ما را میشناخت. این باخت اتفاق نمی افتاد. چرا که مهره هایی که در دست داشت بوی باخت از صد قدمیشان نمی آمد.!_این مهره ها دست یحیی نبود- و اگر یحیی (-جناب درویش-)، این مهره ها در دستش بود واوسمار را مثل قبل داشت پرسپولیس، را با یحیی که همه چهار مورد فوق را بخوبی میشناخت آنوقت نتیجه را ملاحظه میکردید. عوامل درونی 1): ترابی بعد از دادن بازوبند به امیری عملاً ترابی قبل نبود - بسیار بچگی و خامی- و ایکاش اصلاً عوض نمیشد تا این انگیزه خاموش نشود.2) تعویض های خوش خیالانه اوسمار ودر دام افتادن او در دام گربه یا عنکبود سیاه. 3) بالاترین ها در تعویض اوسمار وخالی شدن دست او، خصوصا در پرده ای که فکرش را نمیکرد ! 4)عناصر کمک کننده نه شانس ایکاش اسماعیلی و امیری در این بازی جایشان با علیشاه و... پر میشد -دو خراب کننده پنالتی- اما خیر این شکست بزرگ: مالکین جدید ، یحیی را برگردانید اوسمار را در جای اولش ابقاء کنید کریم باقری را به خانه اش برگردانید _شمایی که ادعای نبود سقف قراردادها را دارید.
    • زهرا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
      گل گفتید زنده باشید انشاالله تعالی چقدر حرفهاتون درسته حتما حتما باید آقا یحیی امپراطورعزیز و آقای اوسمار ویرا عزیز و آقا کریم باقری عزیز با هم در کنار هم در پرسپولیس مقدس سرتاسر مردمی آریایی همیشه قهرمان محبوب و مظلوم و غریب باشند انشاالله تعالی
  • هوادار قدیمی پرسپولیس IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    در اینکه تعویض های اشتباه اوسمار و عدم حفظ برتری در سه مقطع زمانی بازی 2-0و 4-2و پیش افتادن در ضربات پنالتی باعث حذف پرسپولیس شده است شکی نیست اما از زمانی که اوسمار هدایت پرسپولیس را به دست گرفت این تیم واقعا فوتبال بازی می کند باخت به آلومنیوم را هم می توان یک حادثه نادر که هر پنجاه سال یکبار اتفاق می افتد و یک تجربه گرانبها برای رفع ضعف ها کادر فنی و بازیکنان تعبیر کرد اگر دوباره شرایط بازی با آلومنیوم برای پرسپولیس پیش آمد آنوقت می توان به صراحت بر ضعف اوسمار صحه گذاشت اما فعلا نباید بایک غوره سردی شد و بایک مویز گرمی شد آقای درخشان و سایر پیشکسوتان پرسپولیس سعی کنند به کادر فنی کمک کنند و رهنمود بدهند تا ضعف های پرسپولیس برطرف شوند تا دو جام دیگر لیگ برتر و سوپر جام را به دست آورد وگرنه برکنار کردن اوسمار راحت ترین کار است
  • دوست گالیور IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    من از اول میدونستم این جوری میشه گالیور
  • فرشاد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    بله خان درست میگه ولی ای کاش از خریدهای بنجل زمان خودشم بگه ولی در کل تمام مصاحبه هاش در راستای برگشت خودش هست
  • اشنا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    سروش بلحاظ سنی و فشاری که روی هافبک وسط هست ۷۰ دقیقه خوب بازی میکنه .ترابی هم نیز ۷۰ دقیقه ای هست و بیشتر از این پاسخ نمیده عبدالکریم حسن هم بیشتر در فکر هجوم هست و کمتر بفکر دفاه و با وزن و سنی که داره نمیتونه کمک بکنه استون ارونوف هم بجای اینکه در نیمه دوم بکار بگیره از اول بازی چنان ترق توروقی راه میاندازه و چنان کار اضافه با توپ میکنه که نفس کم میاره . بهتره برعکس تعویض میکرد یعنی چند بازیکن جوان را از ابتدا میگذاشت تا حریف خسته شود بعد از این بازیکنان استفاده میکرد . اصلا یحیی هم همینگونه بود این دو نفر از سمت راست تیم بسیار ضربه میخورند جای اسماعیلی فری که بیشتر بفکر هجوم و حمله هست . ایکاش از نظر قدرت بدنی و تقسیم کردن اون مهارتی داشت . البته یحیی هم همینگونه بود و منتظر دقایق ۷۰ به بعد .هجومی بازیکردن بازیکن تاپ و غیر ایرانی با قدرت بالا میخواد نه این پیران رو به افول
  • ع ق QA ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    اوسمار اشتباه کرد ولی کلا فوتبالش خوبه حالا وقت ایراد گرفتن نیست حمایت و حمایت. برای من خوشحالی تحقیر شده هآی جعالها تعجب اوره
  • بارز IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    آقای درخشان،زیادی تند نروید،کسی به شما تیمهای لیگ یکی را هم نمی‌دهند چه برسد به پرسپولیس.
  • فوتبال تهاجمی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    والا ما کلا ندیدیم شما دوبار توی یه بازی جلو بیفتی یا کلا با اختلاف دو گل تیمت جلو بیفته همیشه برای نباختن تلاش کردی
  • کامران زمانی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
    خدا حفظ کنه حمید خان کاپیتان پرآوازه پرسپولیس را. واقعا با وجود مربیان بادانش و متعصبی مثل حمید خان. چرا باید این مربی درجه دوم بیاد اینجوری مقابل آلومینیوم‌ تیم را حذف کند.
  • Meysam IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    حالا ما از فردا میریم ،ببینیم مشکل تیم حل میشه ؟رفتو پرسپولیس ۵قهرمانی پشت هم آورد🤣🤣
  • آراد IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    خواشن دخالت نکنید این همه تیم خوب بازی میکنه همه بازیهارو هم برده حالا یک باخت آورده از زمین وزمان همه شدن برعلیه اوسمار اصلا آقای درخشان شما خودت زمان مربیگری چندتاجام آوردی بجز دلالی که فردوسی پور پته شما رو ریخت روی آب
  • پرسپولیس IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    دوران شما دیگه گذشته زیر پای بقیه را خالی نکنید بعد از ده برد یک باخت اونهم با پنالتی مهم نیست خودت هم با استقلال دو هیچ جلو بودی مساوی شد
  • حسن IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    چرا شما را نمی کنن مربی پرسپولیس .شما پیشکسوت پرسپولیسی باید بیایی و تیم را درست کنی کمک ها هم محرمی یا محمد خانی یا پایان رأفت عباس کارگر بیار از قدیمی ها
  • میلاد BR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    حالا روز نزن داداچ. تنها اشتباهش این بود که بازیکنان موثرش رو کشید بیرون تا تووو بازی با سپاهان به مشکل نخوره. وگرنه که میبردیم
  • فهیم IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    یادمه وقتی درخشان مربی تیم بود بازی اتوبوسی بی حرکت و تعویضهای روی مخ و خرید بازیکنای اشغال.اگه درخشان مربی بود ملوان و پرسپولیس و چندتیم که بود حداقل یک مقام دومی یا سومی میاورد.
  • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    چرا زمان مربی ایرانی همش تعارف می کنید. چرا اون زمان انتقاد نمیکردین؟ مشکل شما با مربی خارجی چیه؟ حسود نباشید. ما پیشکسوت نمی‌خواهیم.
  • مجید IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    آقای درخشان بازیکن خوبی بودی اما مربی نیستی حتی با اوسمار هم تمدید نکنند شما مربی پرسپولیس نمیشی ، پرسپولیس خیلی بزرگ شده واسه تن شما گشاده برو یک تیم دسته سه و چهار پیدا کن ، سری قبل هم روابطی مربی شدی نه ضوابطی.
  • علی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
    اخه یکی بگه اقای درخشان خودش چه کارنامه و سابقه درخشانی در مربی گری دارد که به عنوان کارشناس اعظم اظهار نظر می کند؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - فولاد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی