نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
تمجید یک استقلالی از تیم پرسپولیس/ نکونام با این روش موفق می‌شود
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران روند خودش را طی می‌کند و چیز خاصی به آن اضافه نشده است.

مجید نامجومطلق درباره فوتبال ایران گفت: در سال جدید هم فوتبال روند خودش را طی می‌کند. چیز خاصی به آن اضافه نشده است. متاسفانه وضعیت نرمالی ندارد. 

وی درباره این موضوع که سال ۱۴۰۳ هم رسید و از وی‌ ای آر خبری نشده گفت: وی‌ ای آر یکسری امکانات می‌خواهد و بعید می‌دانم حالا حالا خبری بشود. این منطقی نیست یک بازی دربی هماهنگ کنید و وی‌ای‌آر بیاید. این در شان کشور ما نیست. الان کشورهای اطراف و کوچک همه این سیستم را دارند.

پیشکسوت فوتبال درباره استقلال گفت: آن‌ها روند خوبی دارند. شاید فوتبالی که بازی می‌کنند چشم نواز نباشد، ولی روند مشخصی دارند و نتیجه گرا است. این روند برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود مناسب است. شاید هوادار از این مدل بازی راضی نباشد.

نامجومطلق درباره پرسپولیس گفت: تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می‌کند و آن‌ها هم مدعی جدی هستند.

وی درباره مدعیان قهرمانی گفت: فوتبال ما در این چند ساله سه مدعی اصلی داشته است؛ استقلال، پرسپولیس و سپاهان. این‌ها مدعی هستند و ممکن است این مثلث به مربع تبدیل شود.

وی درباره کیفیت لیگ گفت: واقعا کیفیت بالایی نداشته و تفاوتی با سال‌های قبل ندارد.

شاگرد اسبق زنده یاد پرویز دهداری درباره فیلم «پرویزخان» گفت: من ندیدم و دو سه بار دعوت کردند که نتوانستم بروم. درباره فیلم با من صحبتی نکردند. شنیدم چند بازیگر جای ماها بازی کردند. دوست دارم ببینم و بعد نظر خواهم داد.

نامجومطلق در پایان درباره کنار ماندن خودش از صحنه فوتبال گفت: به خاطر شرایط فوتبالی اینگونه شده است. سالم باشی همین است.

بیشتر بخوانید: خریدن استقلال و پرسپولیس برای هیچ تاجری جذاب نیست/ استقلال از ماجرای فتح‌الله‌زاده و ساپینتو درس بگیرد؛ شاید اختلاف نکونام و خطیر قابل جبران نباشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی