۱۱
افشاگری نشریه پرتغالی؛ طارمی به این دلیل در لیست سیاه سرمربی پورتو قرار گرفت!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه پرتغالی در گزارشی از پشت پرده نیمکت‌نشینی‌های سریالی ستاره تیم ملی ایران در پورتو پرده برداشت.

«طارمی با پورتو به خط پایان رسید»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه آبولا پرتغال از خط خوردن ها و نیمکت نشینی‌های متوالی این فصل ستاره تیم ملی ایران است.

طارمی در ۱۱ بازی اخیر پورتو تنها در یک بازی آن هم به عنوان بازیکن جانشین ۲۲ دقیقه فرصت بازی پیدا کرده و در یک دیدار هم ۹۰ دقیقه نیمکت‌نشین بوده و در ۹ مسابقه دیگر نامش در لیست تیم پرتغالی حضور نداشته است.

طارمی طبق گزارش رسانه‌های ایتالیا با باشگاه اینتر به توافق نهایی رسیده تا قراردادی ۲ ساله قابل تمدید برای سال سوم با دستمزد سالیانه ۳.۵ میلیون یورو در تابستان آینده امضا کند.

نشریه پرتغالی می نویسد که مهدی طارمی وقتی در زمستان بدون اجازه باشگاه پورتو و سرمربی با اینتر توافق کرد تا راهی شهر میلان شود و تست های پزشکی اش را انجام دهد «به لیست سیاه کونسیسائو وارد شد».

آبولا گزارش می دهد که این نیمکت‌نشینی‌ها و خط خوردن‌ها به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی طارمی نیست بلکه سرمربی پورتو بعد از توافق زودهنگام طارمی با اینتر از او دلخور شده چون به «پورتو تعهد نداشته و به همین خاطر دیگر فرصت بازی به او نخواهد داد».

بیشتر بخوانید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • امید IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    به نظر من توی اینتر فرصت بازی بهش نمیرسه و یه تصمیم کاملا اشتباه گرفت که پورتو رو ترک کرده ، یه باشگاه خوب و عالی داشتی دیگه چی میخواستی
    • مهدی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      چون میخواد پیشرفت کنه و جلوی منتقدان رو بگیره
  • عامی IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    ۱- مربی پورتو طارمی را نیمکت نشین کرده! ۲- حقوق سالانه طارمی در پورتو ۲۶۰ هزار یورو است. ۳- طارمی ۳۱ سال سن داره! ۴- قرارداد طارمی با اینتر حقوق سالانه ۳/۵ میلیون یورو خواهد بود. آیا طارمی تصمیم اشتباه گرفته؟
  • Seyed IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    چی میخاسته که داداش حق هربازیکن هست که پبشرفت کنه وبه تیمهای بهتر بره و بفکر آینده خودش باشه.حالا پورتو هم اینقد ببازه تا جوونش دربیاد
  • نگار IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    مسئله اصلی الان رفتن یا نرفتن نیست، این هست که چرا اینقدر زود با اینتر توافق کردی و جرا اینقدر زود توافق با اینتر رو اعلام کردی؟؟ یه مشاور نرمال مثل آدمیزاد نداشتی؟ چرا ایجنت شما اینقدر چیپ و ضعیف عمل کرده؟؟ چه کسی اول نیم فصل توافقش با تیم فصل بعد رو علنی میکنه؟؟ اصن تا حالا دیدید اینقدر زود همه چی مشخص و علنی بشه؟؟ طارمی به خودش و افکار پوسیده‌اش باخته مثل زمانی که بزدلانه خودش و رامین به ترکیه رفتن و دست از پا درازتر برگشتن و طارمی باعث بزرگترین محرومیت تاریخ پرسپوایس شد و تیم بزرگ و مردمی پرسپولیس سه پنجره از نقل و انتقالات محروم شد و وسط این محرومیت‌ها سه بی وفای دیگه امیری، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده به اروپا رفتن! امیری ترکیه محرمی کرواسی و احمدزاده شلاسک لهستان!! اینا هم نه پیشرفتی کردن و نه تعصبی نشون دادن. بدترین دوران پرسپولیس بود و این تیم دلاورانه به فینال آسیا رسید، اینه داستان و راز ارتش سرخ، با دست بسته دلیرانه میجنگیم و بی معرفتی‌ها و محرومیت‌ها و اشتباهات رو فراموش نمیکنیم. ما گیسه کش نیستم، یا حق
    • محسن IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      اصلا خودت فهمیدی چی گفتی ؟
  • محمود IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    اخه بدبخت نمک نشناس آینده طارمی به خودش ربط داره اینهمه به تیم کمک کرد این رفتار با بازیکن درست نیست
  • احمد کرمانی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    طارمی عجله کرد وقتی جایی هستی که روت حیاب میکنند باید بمونی از هر جا هم که خواستاذتند به باشگاه واگذار میکرد تا قرار دادش تمام میشد اونوقت اگه با پرتو به توافق نمیرسید میرفت جایی که خواستارش بودن .
  • صادق IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    آقای احمد کرمانی اگه پورتو رو طارمی حساب کرده چرا یه قرارداد خوب جلوش نمیزاره،طارمی بازیکن آزاد بوده اخر فصل قرارداد جدید هم از طرف پورتو نداشته رفته مذاکره کرده اونم با تیم صدرنشین ایتالیا منو شماهم بودیم اینکارومیکرده
  • فرزاد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    این بابا تیم ملی کشورش و به پول فروخت شما که دیگه عددی نیستین! یا. رب روا مدار که گدا معتبر. شود............وووووووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی