نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
خبرورزشی‌گردی| تمجید اسطوره پرسپولیس از استقلال؛ قهرمان لیگ می‌شوند/ امیدوارم این مدیر به فوتبال برگردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اسطوره‌های اسبق پرسپولیس و چهره فراموش‌نشدنی تیم ملی ۱۱ سال قبل در مورد استقلال حرف جالبی بر زبان آورد.

مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی همواره با واقعیت‌نگری صحبت می‌کرد و همین مسئله موجب شد ۱۱ سال قبل در ۲۰ اسفند سال ۱۳۹۱ مصاحبه جالب و البته بسیار خبرسازی با خبرورزشی انجام دهد.

مهدوی‌کیا در آن مصاحبه با اشاره به شرایط جدول لیگ دوازدهم به خبرورزشی گفت: با توجه به امتیازاتی که استقلال جمع‌آوری کرده و وضعیتی که این تیم دارد، به نظر من استقلالی‌ها قهرمان لیگ برتر خواهند شد و شایستگی رسیدن به چنین عنوانی را دارند. البته ما هم در جام حذفی شرایط خوبی داریم و امیدوارم قهرمان شویم. دلم می‌خواهد در فینال با استقلال مواجه شویم.

کاپیتان خوش‌اخلاق پرسپولیس و تیم ملی در ادامه این مصاحبه با اشاره به زمزمه‌هایی که آن زمان پیرامون حضور مجدد محمد دادکان در فوتبال ایران مطرح شده بود، اضافه کرد: دادکان یکی از مدیرهای موفق و خوب فوتبال ماست و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا دوباره بازگردد.

خبرورزشی‌گردی| تمجید اسطوره پرسپولیس از استقلال؛ قهرمان لیگ می‌شوند/ امیدوارم این مدیر به فوتبال برگردد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کاربر جدید IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    مرده ای را آگاهانه از قبر کشیده ای که چه را ثابت کنی؟ اگر این هوش در راه درستش بکار رود چه میشود؟ ببین معجزه را : این استقلال سراپا درگیری (که انگار یحیی سه جام را نگرفته !) واین جواد بوده! وباتمام افتخارات یحیی بزرگ پا پس کشیده و عدم تنش در پرسپولیس او را به دور شدن ازبرد های اقتصادی (یک گل ) به سمت تولید گلهای انبوه کرده(شرایط حال)، حالا تصور کن یحیی (یک پرسپولیسی) بگوید این استقلال بحران قدرتی و با آن برد های اقتصادی شایسته قهرمانی لیگ است!!! بابا جان توهم تا کجا ؟ اگر این هوش در راه درستش بکار رود چه میشود؟ این معجزات را فقط در فیلمهای هالیودی البته درسطح خام آن (هالیود هندی) میتوان یافت!
  • وحید IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    خبرورزشی از هیچ کوششی جهت بالا بردن روحیه استقلالیها دریغ نمی کند نمیدونم بابت این کار چه وعدهای بهشان داده اند اگر راست میگید همونطور که خزعبلات خودتان را می نویسید نظر من را هم بنویسید
  • پرسپولیس زرنگ IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    با زد و بند کیسه باز هم تیم چهارم میشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی