نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
۵ |
۴
تلاش افشاریان برای بازگشت داور جنجالی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از حواشی ایجاد شده در کمیته داوران، خداداد افشاریان در تلاش است تا دوباره پسرش را به لیست داوران برگرداند.

در چند وقت گذشته انتقادهای زیادی از حضور اعضای خانواده خداداد افشاریان در لیست داوران مطرح شده است. کار تا آنجایی پیش رفت که افشاریان نام دخترش را بدون رزومه خاصی وارد فهرست داوران لیگ برتر بانوان کرد؛ موضوعی که واکنش تاج را در پی داشت و رئیس فدراسیون فوتبال دستور به حذف نام او از لیست داد.

این در حالی است که داماد و پسر افشاریان نیز در مسابقات قضاوت می‌کردند، اما برخی انتقادات سبب شد پسر افشاریان در فهرست داوران قضاوت‌کننده جایی نداشته باشد.

با این وجود شنیده می‌شود رئیس کمیته داوران بار دیگر در تلاش است که نام پسرش را در لیست داوران بگنجاند و در نیم‌فصل دوم به او قضاوت بدهد.

در شرایطی که انتقادهای زیادی در مورد نحوه قضاوت داوران در نیم‌فصل اول وجود داشت چنین اقداماتی می‌تواند به مشکلات و حواشی موجود دامن بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ع ق QA ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    با همدردی او و کمکش به باند خطیر مظلومی ماجدی و سمیعی ( باند آبی ) اونا حتما ازش دفاع می کنند و ماست مالی می کنند تا همه اعضای خانواده را داور بکنه مگه داوری چشه؟! درآمدش هم خوبه همه اعضای خانواده فشاریان آماده بصف صف
    • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      هر کی بگه داوری بد بوده تیم لنگ که نباید اینو بگه یه نگاهی به امتیازاتی که از داوری بهتون رسیده بکنین بعد بیاین حرف بزنین، چه رویی دارین بخدا
    • Amin IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      باند آبی ؟ تو دیگه امتیازهایی که تو این چند سال از داوری گرفتید تو تاریخ فوتبال دنیا وجود نداره با این امتیازهاتون می تونستن چند تا کارخانه تولید لنگ بزنن ...... اگه داوری از فدراسیون حکومتی نبود الان تو دسته محلات داشتید لنگ هاتون رو می شستید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی