نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
خسرو حیدری و ساپینتو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش سرشناس استقلال که فصل گذشته دستیار ریکاردو ساپینتو در این تیم بود، قبلا پیرامون بازگشت خود به جمع آبی‌پوشان حرف‌های جالبی در خبرورزشی زده بود.

خسرو حیدری مربی‌گری خود در عرصه بزرگسالان را با دستیاری ریکاردو ساپینتو آغاز کرد اما پس از روی کار آمدن جواد نکونام ترجیح داد دیگر با استقلال همکاری نکند چون به خوبی می‌دانست سرمربی جدید آبی‌پوشان قطعا کادر مدنظر خودش را روی کار خواهد آورد. حیدری که در دهه ۸۰ سابقه قهرمانی با استقلال در لیگ برتر را دارد، در مقطعی از همین دهه استقلال را رها کرد و به سپاهان پیوست تا قهرمانی با این تیم در لیگ حرفه‌ای را هم تجربه کند اما در تابستان سال ۱۳۹۰ دوباره به استقلال برگشت.

خسرو در ششم شهریور همان سال مصاحبه‌ای مفصل با خبرورزشی کرد و پیرامون رفت و برگشت خود دست به افشاگری زد. ملی‌پوش اسبق استقلال با صراحت عنوان کرد اگر امیر قلعه‌نویی در تابستان سال ۹۰ از سپاهان جدا نشده و به تراکتور نمی‌رفت، او هم در اصفهان می‌ماند و به استقلال برنمی‌گشت! حیدری همچنین به ماجرای جدایی خود از استقلال در سال ۸۹ هم اشاره کرد و گفت: در آن مقطع پرویز مظلومی سرمربی استقلال شده بود و من به دلایلی ترجیح دادم ایشان را رها کنم و به سپاهان بروم اما یک سال بعد همین مربی برای من در باشگاه استقلال دعوا کرد تا زمینه برای بازگشتم به این تیم را فراهم کند.

نکته جالب توجه دیگر در مصاحبه اختصاصی خبرورزشی با خسرو حیدری این‌که او مدعی شد برخلاف مطالب مطرح‌شده در رسانه‌ها، قراردادش نجومی نیست و به اندازه یک بازیکن معمولی از استقلال پول می‌گیرد!

مصاحبه خسرو حیدری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی