نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
بازگشت بازیکن جنجالی به تمرین/ حتی زن‌ها هم نتوانستند...
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گفته منابع داخلی، علیرغم مخالفت تیم زنان و فشار اسپانسرها، میسون گرین‌وود می‌تواند دوباره برای منچستریونایتد بازی کند.

با رد اتهامات تجاوز میسون گرین‌وود، او می‌تواند دوباره برای منچستریونایتد بازی کند.

به گزارش اتلتیک، باشگاه لیگ برتری پیشنهادات تیم‌های ترکیه‌ای برای جذب این بازیکن ۲۱ ساله را رد کرده است. این نشان می‌دهد که باشگاه می‌تواند راه را برای بازگشت او هموار کند. و به گفته منابع نزدیک به این بازیکن، گرین‌وود حاضر است هرکاری بکند تا بتواند دوباره برای منچستریونایتد بازی کند.

گرین‌وود از ژانویه ۲۰۲۲ که شیاطین سرخ وستهام را در اولدترافورد شکست دادند، بازی نکرده است. او اواخر همان ماه دستگیر شد و در ماه اکتبر به تلاش برای تجاوز جنسی، تجاوزی که منجر به آسیب فیزیکی شد و انجام رفتارهای کنترلی متهم شد. به دلیل عقب‌نشینی شاهدان و پیدا نکردن شواهد بیشتر، روند پیگیری پرونده لغو شد و گرین‌وود آزاد شد.

گرین‌وود پس از این تصمیم بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: «خوشحالم که این موضوع به پایان رسیده است و می‌خواهم از خانواده، عزیزان و دوستانم به خاطر حمایت‌شان تشکر کنم. حرف دیگری نیست.»

اما گرین‌وود همچنان با تحقیقات داخلی باشگاه مواجه است و مقامات یونایتد هنوز بر سر ماندن یا رفتن او تصمیم نگرفته‌اند. این ستاره تا سال ۲۰۲۵ برای هفته‌ای ۷۰۰۰۰ پوند با باشگاه قرارداد دارد اما تا پایان تحقیقات به بازی بازنخواهد گشت. از زمانی که اتهامات علیه او رفع شد، چند باری با سران منچستریونایتد دیدار داشته است. بنا به گزارش تایمز، ظاهراً تیم بر سر بازگشت این بازیکن اختلاف نظر دارد. و تیم زنان یونایتد هم مخالفت علنی خود از بازگشت گرین‌وود به اولدترافورد را ابراز کردند.

فارغ‌التحصیل آکادمی یونایتد که در ۱۲۹ بازی برای این باشگاه ۳۵ گل به ثمر رسانده، در حال حاضر خارج از کارینگتون تمرین می‌کند. گفته می‌شود که گرین‌وود به توصیه باشگاه به زودی در مصاحبه‌ای تلویزیونی حاضر خواهد شد.

این مطلب را هم بخوانید: شروطی برای بازگشت بازیکنی که نامزدش را کتک زد!/ زن‌ها مخالف هستند اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی