پاسخ استقلال به رفتار سرمربی پیکان/ آبی‌ها از حسینی شکایت می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال از سرمربی تیم فوتبال پیکان شکایت خواهد کرد.

زرندی پس از پیروزی مقابل پیکان تهران پیش از آغاز نشست خبری سرمربی این تیم اظهار داشت: واقعاً جای تأسف دارد و باید افسوس و حسرت بخوریم که به جای سرمایه‌گذاری در بخش فنی به یک سمت و سوی دیگری می‌رویم. پیش از این بازی شاهد این بودیم که دستیارهای دوم، سوم و حتی مربی بدنساز به سرمربی استقلال حمله می‌کردند. اما در این بازی متأسفانه شاهد این بودیم که سرمربی تیم پیکان به سرمربی استقلال حمله کرد و بدترین و رکیک‌ترین الفاظ را به سرمربی استقلال گفت.

وی افزود: ما برای کادر فنی تیم پیکان احترام زیادی قائل هستیم اما چیزی که قابل توجه است این است که تمام تیم‌های مقابل استقلال در این مدت انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی یاد گرفتند. برای من سؤال است که وقتی زبان خارجی برای مربیان ایرانی مهم است چرا در کلاس‌های بین‌المللی مربیگری شرکت نمی‌کنند. روی‌ماتا دستیار ساپینتو داشت با نیمکت و بازیکنان استقلال صحبت می‌کرد که دیدم یکی از مربیان پیکان نزد ناظر بازی آمد و به او گفت ماتا دارد فحش می‌دهد. شما از کجا می‌دانید مربی ما پرتغالی که صحبت می‌کند به بازیکنان‌مان چه می‌گوید. در این مدت همه پرتغالی و اسپانیایی یاد گرفتند. 

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال ادامه داد: این روش دیگر نخ‌نما شده است و یک روش غیر تمیز است که من آن را می‌گویم. اینها همه یک کار فردی است و واقعاً باعث تأسف است. ما تمام فیلم‌های توهین سرمربی پیکان به ساپینتو را داریم و از او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم کرد. ما در بازی‌های گذشته هم گفتیم هر اتفاقی که می‌افتد و ما در مورد آن حرف می‌زنیم سند و مدرک داریم ولی تیم‌های مقابل باز هم از یک روش نخ‌نما و فردی استفاده می‌کنند. آنها فقط یک جمله یاد گرفته‌اند آن هم این است که آقا او دارد فحش می‌دهد. 

زرندی در پایان گفت: ما قطعاً از حسینی شکایت خواهیم کرد آن هم فقط به خاطر الفاظ و رفتارهای زشتی که با سرمربی استقلال داشت. من باز هم می‌گویم که ماتا فقط با نیمکت و بازیکنان استقلال صحبت می‌کرد و فیلم‌های آن هم کاملاً موجود است. برخلاف برخی از تیم‌هایی که ژست مظلوم‌نمایی می‌گیرند و سود زیادی از اشتباهات داوری می‌برند و همیشه هم ناراضی هستند این استقلال است که صدرنشین اشتباهات داوری است. قطعاً استقلال تا به امروز صدرنشین لیگ بود. اگر اشتباهات داوری وجود نداشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • محمدعلی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    چرا مربی پیکان همیشه چهره مغموم وترشی داره.من هنوز چهره خندان از حسینی ندیدم .
  • کلنگ IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    شکایتشون به جایی نمیرسه چون این آقاتعادل روانی نداره ونمیشه ازش شکایت کرد رفیق حمیدبلانه دیگه
  • استقلالی اصیل IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
    نمی دونم چرا هر کی به تیم ساپینتو می بازه یکدفعه به زبان پرتغالی مسلط میشه؟؟؟؟خخخخخ
  • علی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    طرف فارسی بزوربلده ادعای زبان اسبانیایی وبرتغالیش میشه
  • محمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    بسوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی