نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس چگونه مشتری قطری پیدا کرد؟/ شاید پای کی‌روش در میان است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرتضی پورعلی‌گنجی یک سال به دلیل پارگی رباط صلیبی در مسابقات رسمی بازی نکرد و به همین خاطر تیم ملی را نیز از دست داده بود.

پیش از این در خبرورزشی نوشته بودیم که مرتضی پورعلی‌گنجی با یک پیشنهاد ۶۰ میلیارد تومانی از سوی تیمی قطری مواجه شده است. حالا خود مرتضی پورعلی گنجی مصاحبه کرده و ضمن تأیید تلویحی این موضوع می‌گوید: «پیشنهاد داشتم و دارم. اما شرایط به شکلی است که دوست ندارم تیم را تنها بگذارم. به خاطر شرایط روحی و وضعیت کنونی  و نبود هوادار واقعا و صادقانه اگر بخواهم بگویم، روحیه‌ام خراب شده و آن حس و حال و انگیزه‌ای که انتظارش را داشتم متفاوت شده است. اگر بخواهم بروم انشاالله جای خوبی خواهد بود تا پرچم پرسپولیس هم همیشه بالا باشد.»

شاید اگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شد حالا یحیی گل محمدی با دغدغه جدیدی مبنی بر احتمال جدایی مدافع ملی پوش خود مواجه نمی‌شد. مدافعی که در لیست ۵۰ نفره دراگان اسکوچیچ برای حضور در اردوی اتریش هم نبود، با بازگشت کارلوس کی‌روش نه تنها به تیم ملی دعوت شد بلکه در هر ۳ دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز فیکس بازی کرد! همین ۳ بازی فیکس آن هم در کشور قطر باعث شد مرتضی پورعلی گنجی مورد توجه تیم‌های لیگ ستارگان قرار گرفته و با پیشنهاد مالی بالایی مواجه شود.

مرتضی پورعلی‌گنجی یک سال به دلیل پارگی رباط صلیبی در مسابقات رسمی بازی نکرده و به همین خاطر تیم ملی را نیز از دست داده بود. او به پرسپولیس پیوست که بار دیگر به تیم ملی دعوت شده و جام جهانی را تجربه کند که با توجه به آنچه در بالا بدان اشاره شد به هدف خودش رسید. حالا دیگر مرتضی پورعلی گنجی شاید نیازی به بازی در پرسپولیس برای دعوت یا حضور در تیم ملی نداشته باشد!

سوم؛ شاید (تأکید می‌کنیم شاید) باد به گوش پورعلی گنجی رسانده که قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران تمدید شده است. مدافع کنونی پرسپولیس خوب می‌داند مرد پرتغالی چه علاقه‌ای به لژیونرها دارد و احتمال می‌رود یکی از دلایل جدایی او از تیم یحیی گل محمدی همین مسئله باشد!

و احتمالا مهم‌ترین دلیل برای جدایی احتمالی مرتضی پورعلی گنجی پول باشد! او در بهترین حالت شاید حول و حوش ۱۰ میلیارد تومان با پرسپولیس قرارداد بسته باشد که با آپشن و ... به ۱۲ میلیارد تومان برسد درحالی که قطری‌ها ۶۰ میلیارد تومان برای یک فصل به این مدافع ملی پوش پرداخت می‌کنند. بنابراین طبیعی است مرتضی پورعلی گنجی ترجیح بدهد مبلغ بیشتر را انتخاب کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    این بازیکن برای جینگولک بازی مقابل هوادارها و ارضاء حس دوست داشتن شدن به لیگ ایران اومد.حالا که خبری از تماشاگر نیست، میخواد بره.بنظرم ربطی به کیروش نداره.کیروش تیمهای اروپایی رو میپسنده.
  • میلاد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    اگه در لیست 50 نفره اسکوچیچ نبود اصلا نمیتونست به جام جهانی بره چون 3 ماه قبل از جام جهانی همه کشو.رها یک لیست 50 نفره به فیفا دادن که فقط از اون لیست میتونستن بازیکن ببرن. یعنی رامین رضاییان و بقیه هم در لیست 50 نفره اسکو بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی