نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
ساپینتو جای رحمتی بود دوبار اخراج می‌شد/ آلومینیوم اتوبوس نداشت دیوار برلین ساخته بود/ حاجی حتماً مسی را می‌آورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت: متاسفانه همه ناعدالتی‌ها برای استقلال است چون اگر به جای رحمتی و مربیان آلومینیوم ساپینتو و همکارانش بودند داور کل نیمکت تیم ما را اخراج می‌کرد.

محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره دیدار تیم استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: متاسفانه تیم آلومینیوم روی هر چه تیم دفاعی بود را سفید کرده بود. آنها به جای اینکه جلوی دروازه شان اتوبوس پارک کنند دیوار برلین کشیده بودند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات کنار زمین و نیمکت نشینان تیم اراک یادآور شد: عجیب است که ساپینتو اینطور به خاطر هیچ و پوچ اخراج می‌شود و او را ۴۰۰ میلیون جریمه می‌کنند اما نیمکت تیم آلومینیوم با این همه داد و فریاد سر داور، انگار نه انگار! همه اعضای کادر فنی آلومینیوم داخل چمن بودند و داور به همراه کمکش آنها را بیرون می‌کردند اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

ساپینتو جای رحمتی بود دوبار اخراج می‍‌ شد/ آلومینیوم اتوبوس نداشت دیوار برلین ساخته بود/ حاجی حتماً مسی را می‌آورد

وی ادامه داد: تازه بازی که تمام شد دوباره به داور حمله کردند. باور کنید اگر ساپینتو به جای رحمتی بود داور او را دوباره اخراج می‌کرد تا درس عبرتی برای تاریخ باشگاه استقلال شود!

بازیکن قدیمی‌استقلال افزود: کاملا مشخص است که از حالا شمشیر را برای استقلال از رو بسته اند. در بحث داوری که پنالتی اش را نمی‌گیرند، در بحث کارت قرمز دادن به مربیان که راحت ساپینتو را سه جلسه محروم می‌کنند و در سایر مسائل هم هرچه بی عدالتی است را برای استقلال در نظر می‌گیرند. من می‌توانم قاطعانه بگویم نمی‌خواهند استقلال امسال قهرمان شود.

ساپینتو جای رحمتی بود دوبار اخراج می‍‌ شد/ آلومینیوم اتوبوس نداشت دیوار برلین ساخته بود/ حاجی حتماً مسی را می‌آورد

نوری خاطرنشان کرد: با جرأت اعلام می‌کنم همین الان و در فضای کاملا عادلانه اگر هر تیمی‌جلوی استقلال بایستد سوت نخورده دو گل از ما عقب است. شما نگاه کنید، هر تیمی‌جلوی استقلال می‌ایستد دفاعی بازی می‌کند. همین چند بازی آخر را ببینید، تیم‌ها می‌آیند تا یک امتیاز بگیرند. البته این برایشان افتخار است که از استقلال یک امتیاز بگیرند و ما هم به آنها حق می‌دهیم اما آیا این واقعاً همان فوتبالی است که به خاطرش در تابستان بدنسازی کرده اند؟

ساپینتو جای رحمتی بود دوبار اخراج می‍‌ شد/ آلومینیوم اتوبوس نداشت دیوار برلین ساخته بود/ حاجی حتماً مسی را می‌آورد

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر مدیرعامل باشگاه که گفته «می‌خواهم لیونل مسی را به استقلال بیاورم» توضیح داد: اگر حاج آقا گفته مسی را می‌آورد، شک نکنید این کار را می‌کند! او در گذشته بمب منفجر می‌کرد، حالا بمب هسته‌ای و هیدروژنی منفجر میکند. او با این هدف به استقلال آمده که ستاره سوم را برای مردم به ارمغان بیاورد و من شک ندارم که او این کار را انجام میدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • حنیف IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    تا وقتی شماها اسم پیشکسوت باشگاه رو یدک میکشید امثال پیروز قربانی ها جواد زرینچه ها و ... دیگه از اسم پیشکسوت فرار میکنن شبکه های اجتماعی فیلتر شد نمیدونم شما دنبال چی هستی خداوند همه رو به را راست هدایت کن
  • Ali IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    ممدتاریکی ( برخلاف نام خانوادگیش )تو افتخارکن که بین سه استقلالی یکی به نعل میزنی یکی به میخ ،چرا؟؟چون می خواهی همیشه باهات مصاحبه کنند و مطرح باشی.
  • سام IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    ایشون یکی از سخیف ترین و کوته فکر ترین آدمایی هستن که دیدم. کاش خبر ورزشی با کارشناسان واقعی مصاحبه می‌کرد نه با کسی که بازیکن بزرگی نبوده و صرفا برای جذب چند تا طرفدار اونم نه برای باشگاه بلکه برای خودش وقت خوانندگانش رو تلف کنه
  • ب IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    این ساقیش کیه؟ این هنوز تو کودک درونش سیر میکنه
  • کیسه سوززززززز FI ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    این فلک زده رو یا بستری کنین یا یه پارک‌که جنس خوب میفروشن بهش معرفی کنین
  • حامد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    وای چه حرفایی میزنه سطح فکرش منفی هزاره.ازسنت خجالت بکش این حرفاچیه میزنی
  • شهروز IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    ببخشید جنابعالی ؟ ممکنه یکی از بمبهای اتمی شما باشید ؟
  • کیسه عروس آسیا IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    فقط میشه تاسف خورد به حال همچین ادمایی. چه ادبیات زشت و صخیفی. عقده و حسادت از کلامش مشخصه
  • دوچرخه سواران (کیسه) IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    چقد این بشر مایه ننگ مکتب دوچرخه سوارانه. چقد ادبیات زشت و عقده ای داره😂😂😂😂😂😂😂
  • نادی الکیسه IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    چقد این بشر ادم حقیر و حسودیه. قشنگ میشه فهمید ادبیات زشتش از حسادته
  • بهنام FR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    بی انصافی نکنید...المونیوم قشنگ بازی کرد...بدون پارک اتوبوس
  • استقلالی اصیل IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    کارشناسی آقای نوری درباره سبک بازی استقلال و آلمینیوم کاملا منطقی و درسته. تیم‌هایی که دفاعی بازی می کنن شهامت ندارن اما درباره حاج فتل با نظر ایشان کاملا مخالفم. فتل نباید جو استقلال رو به هم بریزه. الان هجومی ترین تیم هستیم و بیشترین موقعیت رو می سازیم. با این سبک بازی صددرصد چند هفته قبل از پایان لیگ قهرمانیم البته به شرط این که دیگه برای پنالپولیس چپ و راست پنالتی نگیرن و پنالتی ر قبای تیم مافیایی رو هم بگیرن
    • باشگاه خبرساز و همیشه طلبکار IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      اولا که همه میدونن که تیم مافیایی شمائید. ثانیا پنالتیهای شما پنالتی نبوده که نگرفتن. نمونه‌اش همین بازی با آلومینیوم. ثالثا تیمهایی مثل آلومینیوم و فولاد باعث میشن شما فکر کنی هجومی‌ترین تیم هستین. رابعا وقتی شما میری عقب خب من میام جلو تا جاتو پر کنم. سادسا شما قوی نیستین، حریفاتون ضعیفن. سابعا خدا پدر مدافعین حریف و بازیکنای نفوذی و خودفروخته‌تونو بیامرزه که هرازگاهی باعث میشن گلی سنبلی چیزی بزنید.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    آره رحمتی هم توانی کرداگه می‌آمد جلودرمقابل دوچرخه سواران کیسه کش بازی می‌کرد راحت ۲گل به استقلال دوچرخه سواران میزد. ولی به بازیکنانش گفته بودکاری کنیدازداورکارت قرمزبگیریدمثه اسطورشون حنیف عمران‌زاده وشریفات تاکتیک مهدی رحمتی رااجراکرد.. رحمتی بعدبازی انگارباپرسپولیس بازی داشت وفقط درباری پرسپولیس صحبت ومصاحبه می‌کرد ههههههههخ رحمتی داوربایدچکارمیکردبرات برات می‌رقصید؟؟؟!!! آخه اینم شوده مربی تاحالاچه نتیجه ای گرفتی مهدی فرگوسن الانم گلایه میکنی خخخخخخخخ ههههه
  • javid US ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    cheghadr in martike zere ziady mizanad va ghyafeye karihy darad, tou ra be khoda ba in agha va RAMEZAN YAKHI mosahebe nakonid, haleman kharab mishavad
  • 6 IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    استاد فرضيه هاي چيپ براي اذهان چيپ تر!
  • علی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    خودنمایی
  • نساجی زلزله مطل نکن بیل دله IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    سوژه خنده چند روزمونو فراهم کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی