نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
پشت‌پرده درخواست مهم استقلال/ مهدی هاشمی‌نسب بخشیده می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال درخواست بخشش محرومیت باقی مانده مهدی هاشمی نسب را داده است تا این مربی در بازی با نساجی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند.

مهدی هاشمی‌نسب به خاطر توهین به مقامات غیر رسمی‌مسابقه در پایان بازی با ذوب آهن دو جلسه از همراهی تیم استقلال محروم شد. او در بازی با فولاد از روی سکوها و در کنار تماشاگران به تماشای بازی نشست. حالا در آستانه بازی با نساجی باشگاه استقلال درخواست کرده است، یک جلسه از محرومیت باقی مانده مهدی هاشمی‌نسب بخشیده شود.  

حال این سوال مهم پیش می‌آید آیا بخشش محرومیت هاشمی‌نسب قانونی است؟

طبق قانون خاطی می‌تواند با سپری شدن نیمی از محرومیتش، برای باقی مانده درخواست عفو یا تعلیق آن دهد. بنابراین حرکت باشگاه استقلال در درخواست برای بخشش محرومیت مهدی هاشمی‌نسب قانونی است و این در صورتی اجرایی خواهد شد که کمیته استیناف این درخواست را تایید کند. در صورت تایید این درخواست از سوی کمیته استیناف مهدی هاشمی‌نسب می‌تواند در بازی با نساجی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند.

این بازی روز سه شنبه ساعت ۱۹:۴۵ در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: هاشمی‌نسب: مگر دروازه‌بان پرسپولیس سال ۵۲ بوده که ۶ نشان می‌دهد؟/ استقلالی‌ها هم نباید با عدد ۴ فرهاد مجیدی پز بدهند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عدالت خواه IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    یادم ۲ ، ۳ ساله پیش یحیی گل باقالی وسط زمین هرچی دلش خواست به سیدعلی داور مسابقه دربی و کمیته داوران گفت، و ضربه‌ای هم به سینه اون زد، و حتی ناظر بازی رو هم بی نصيب نذاشت، که کمتر محکومیت این بی ادبی حداقل یکسال بود، ولی در عين ناباوری ۶ جلسه محروم شد، و چند روز بعد تبدیل به ۴ جلسه شد،!!!! اونوقت برای دو کلمه‌ حرف حساب هاشمی نصب همتون شمشیر رو از بستید،؟! خجالت هم خوب چیزیه....!!!!
    • محمد IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      اول اینکه مودب باش و الفاظ درست بکار ببر درثانی مگه کسی گفته چرا استقلال درخواست بخشش داده. خب ببخشنش به ما چه ربطی داره یا به گل محمدی چه ربطی داره که شما مخاطب قرار میدی
    • کیسه هوچی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
      شما اگر یک خبردر هرشرایطی از کیسه تنان آوردی چه مربوط به پرسپولیس باشه چه نباشه اینا به پرسپولیس ربطش نداده باشن جایزه دارید ضمنا هاشمی نسب چه رو نیمکت باشه چه رو سکو آخه چه بارفنی جز شلوغ کاری داره
  • ع ق QA ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    اول تخلفات حالی در حیاط خلوت استقلال ( مس کرمان) و م م مجری و خطیر افشاریان و مهدی اول رسیدگی شود بنظر من پای نکونام و این آقا هم گیره
  • ایمون زاید هستم همون سه تا IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    دو کلمه حساب از کی؟.... خخخ... خودت خجالت بکش کیسه‌پوش بی منطق....خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی