نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
واکنش سرمربی انگلیس به جانشینی تن‌هاخ در منچستریونایتد؛ فعلا فقط یک هدف دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرت ساوت‌گیت به اخبار مرتبط با منچستریونایتد توجهی نمی‌کند، و تاکید می‌کند که تمرکزش فقط و فقط روی قهرمان کردن انگلیس در رقابت‌های یوروی تابستانی است.

گرت ساوتگیت از سال ۲۰۱۶ هدایت تیم ملی بزرگسالان انگلیس را بر عهده دارد و قراردادش با این تیم تا پایان سال جاری میلادی ادامه دارد. گفته می‌شود که سرجیم رتکلیف و مدیران جدیدش در اولدترافورد او را به عنوان جایگزینی ایده‌آل برای اریک تن‌هاخ در نظر گرفته‌اند. ساوتگیت اما اعلام کرده که تمام تمرکزش معطوف به مسابقات یوروی تابستانی امسال است و اصلا فرصت فکر کردن به چنین مسائلی را ندارد.

ساوتگیت به آی‌تی‌وی نیوز گفت: «چنین صحبت‌هایی با من نشده. من فقط باید روی یک چیز تمرکز کنم و آن داشتن یک تورنمنت موفق با انگلیس است. هر چیز دیگری خارج از این بحث برای من کاملاً بی‌ربط و بی معنی است. اگر در مورد این چیزها حرف بزنم حواسم پرت می‌شود، فکر می‌کنم کشورم از من انتظار دارد که روی انگلیس تمرکز کنم، و درستش هم همین است.»

ساوت‌گیت همچنین در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت: «همیشه گمانه‌زنی‌هایی درباره مربیان وجود خواهد داشت، اگر چند بازی را ببازید دچار مشکل می‌شوید و اگر چند بازی را برنده ‌شوید اوضاع متفاوت است. اما برای من یورو ۲۰۲۴ یک فرصت درخشان است. ما مشتاقانه منتظر مسابقات هستیم. تمرکز من بر این است که چگونه یک گام جلوتر از یوروی گذشته برویم (در یوروی قبلی ایتالیا در فینال در ضربات پنالتی آنها را شکست داد).»

ساوتگیت وارد شش ماه پایانی قرارداد خود با انگلیس شد و اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) مشتاق است که او در سمت خود باقی بماند، اما بعید به نظر می رسد آینده او تا پس از مسابقات تابستان امسال مشخص شود. ساوتگیت تاکید می‌کند که وضعیت قراردادش به هیچ عنوان موضوع مهمی برای او نیست و فعلا فقط یک هدف دارد و آن هم کمک به انگلیس در یورو ۲۰۲۴ است و هر مساله‌ای به جز این برایش فاقد ارزش و اهمیت است.

بیشتر بخوانید: خاص‌ترین اتفاق در حاشیه یورو ۲۰۲۴؛ ربات بداخلاق آلمانی‌ها در خدمت انگلیسی‌ها/ تیمی که از آنها پذیرایی می‌کنم برنده یورو خواهد شد! +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی