نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
خبرورزشی‌گردی| هاشمی‌نسب: حاضرم بمیرم ولی آن اتفاقات تکرار نشود/ مجبورم کردند از پرسپولیس بروم/ اهل کری‌خواندن نیستم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی هاشمی‌نسب مربی کنونی استقلال یکی از دربی‌بازترین فوتبالیست‌های ایران طی ۳۰ سال اخیر تلقی می‌شود.

مربی جنوبی استقلال که البته این روزها به حکم کمیته اخلاق محرومیت دو جلسه‌ای را به جان خریده، همواره در دربی‌ها نمایش مطلوبی را چه در لباس پرسپولیس و چه با پیراهن استقلال ارائه می‌کرد و هنوز هم حرف‌های بسیار جذابی برای گفتن پیرامون آن دوران دارد.

هاشمی‌نسب ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ و در آستانه دربی برگشت لیگ چهاردهم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی پیرامون شرایط جدال استقلال - پرسپولیس حرف‌های جذابی بر زبان آورد که مهمترین آن‌ها را به اتفاق هم می‌خوانیم:

  • من ۱۳ بار در لباس استقلال و پرسپولیس دربی را تجربه کردم و فقط در یکی از آن‌ها شکست خوردم. در دو دربی با وجود مصدومیت بازی کردم و در دو مسابقه دیگر هم اصلا قرار نبود بازی کنم اما در آخرین لحظات جزو ترکیب ثابت قرار گرفتم.
  • در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس کنار بازیکنان بزرگی بازی می‌کردم و این مسئله یکی از رموز موفقیتم در دربی‌ها بود. البته به طور کلی در پرسپولیس راحت‌تر گل می‌زدم. من در سال‌های طلایی پرسپولیس عضو این تیم بودم.
  • مشکلات بسیار زیادی در سال آخرم با پرسپولیس به وجود آمد که تصمیم گرفتم به استقلال بروم. تصمیمی که تبعات و گرفتاری‌های زیادی برایم به همراه داشت به همین خاطر حاضرم بمیرم ولی دیگر به آن سال برنگردم.
  • وقتی با پرسپولیس برای جام باشگاه‌های آسیا به عربستان رفته بودیم در بازی مقابل ارتش قزاقستان نیمکت‌نشین شدم و پس از این‌که به عنوان مهره تعویضی به میدان رفتم، توانستم گل‌زنی کنم و شادی گل خاصی هم داشتم. البته قبل از آن مسابقه اتفاقاتی رخ داد که رابطه من با مربیان شکرآب شد. هرچند به تنهایی در آن ماجرا دخیل نبودم بلکه ۱۲ بازیکن پرسپولیس درگیر ماجرا شدند، اما همه کاسه و کوزه‌ها بر سر من شکست تا نیمکت‌نشین شوم. این مسئله واقعا دور از عدالت بود. در آن مقطع یک عده می‌رفتند و پشت سر من حرف‌هایی به علی پروین می‌زدند در حالی که من اصلا چنین خصلتی نداشتم و اگر دلخوری هم بود مستقیم به خود طرف می‌گفتم. من بازیکنی نبودم که اهل کم‌فروشی باشم، این کارها مختص بازیکنان امروزی است که کم می‌گذارند تا مربی‌شان برکنار شود.
  • این عدد بازی‌ها که ۴ یا ۶ را نشان می‌دهند دیگر لوث شده. به جای این کارها بیاییم از بزرگان استقلال و پرسپولیس که حالا دیگر در جمع ما نیستند یاد کنیم.
  • من اهل کری نبودم و نیستم اما مجبورم کردند تیمم را عوض کنم و از پرسپولیس بروم. وقتی در اولین دربی که با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس قرار گرفتم، یاد خیلی از مسائل افتادم و به استقلال هم تعهد داشتم. باید بهترین بازی زندگی‌ام را انجام می‌دادم مطمئن بودم که در نهم دی سال ۱۳۷۹ گل می‌زنم. به بهروز رهبری‌فر و ناصرخان ابراهیمی گفتم قبل از دقیقه ۱۰ به پرسپولیس گل می‌زنم اما به خواست خدا این اتفاق در دقیقه ۸۵ به وقوع پیوست.
  • آدم باید پیش دو نفر یعنی پدر و مادرش محبوب باشد.

مصاحبه قدیمی هاشمی نسب

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    قیافه رو
  • مصطفی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    پس هنوز پرسپولیس رو دوست داره
  • صادق US ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    تو هر کجا می روی گند می زنی استقلال را هم به لج کشیدی
  • بی طرف IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    این حرفهایی که در این زدی هیچ کدام در مورد تو صدق نمی‌کند اولا کاملا اهل کری خواندن و احساساتی هستی ، دوما احترام پیشکسوتان را چه در دوران بازی چه حالا را نگه نمیداری ، سوما آدم کم ظرفیتی در زمانی که معروف میشوی هستی ، نمک میخوری و نمکدان را میشکنی ، جناب دربی باز فوتبالیست های زیادی معروف تر از تو در ایران بودند و هستند ولی اکثر شان آدمهای با شخصیت و با کلاسی مثل علی دایی ، مهدوی کیا ، پاشا زاده ، مجیدی ، ناصر خان حجازی ، شهریار مغانلو، عقیلی و ... بودند و هستند ، حیف ناصر خان حجازی که بخواهیم با امثال تو قیاس کنیم، آرامشت را حفظ کن تا بزرگ شوی
  • علی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    جمع کنید این صحبت‌ها را آخر لیگ قهرمانی پرسپولیس که دیدی،آنوقت صحبت کن آقا مهدی 🤣
  • محمد IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    خود کرده را تدبیر. نیست خودت به خودت ظلم کردی و رنجش های زیادی درون خودت داری و تلاش می‌کنی برای خاموش شدن شعله های رنجش درون خودت دیگران بخصوص هواداران پرسپولیس را برنجانی. هوادارانی که روزی بهترین بهانه ها ی شادیت بودند کمی فکر کن کار درستی نمیکنی
  • امیر IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    من برسبولیسی هسم... و هنوز هم مهدی رو دوس دارم.. در حق او... خدا لعنت کنه آدم بد.. چقدر وقتی برسبولیس بودی خاطرات خوبی با هاشمی نسب داشتم.. هنوووووز هم دوست دارم
  • ارتش سرخ US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    بیرونت کردن خودت نرفتی
  • شاهرخ IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    تقصیره خودش بود...تا با پروین مشکل داشتی نه با هواداران...بعد از گل زنی مثل آدم می‌رفتی و شادی نمی‌کردی ...الان فوتبال ات تباه نمیشد...با پروین مشکل داشتی یجور دیگه باهاش تسویه میکردی تا حرمت خودت و هواداران پرسپولیس به باد نمی‌رفت.
  • منصور IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    برادر .دوست .عزیز .آقای هاشمی نسب .بیا جان عزیزت این شامورتی بازیهارو که هروقت نزدیک دربی یا بعداز دربی از خودت د. میاری رو یکبار برای همیشه حرف آخر .یعنی اونیکه. سر دلته .توی تودلته .یا هرجا که هست بگوو تمام مرد حسابی پیر شدی هنوز ادای شانزده ساله هارو در میاری .قباحت داره زشت است .چه توضیحی برای پسر یا دخترت داری .بیشتر از همه بچه هات اذیت میشن .وقتی ادا واطوارهاتو میبینند .تمامش کن چنتا بازی کردی به اندازه دویستا بازی حرف میزنی که چی بشه .از پرسپولیس رفتی بیرونت کردن توخودت ازهمه بهتر میدونیکه چه بوده وچی شده با خودت کناربیاو .ببین با خودت چند چندیاگر دراین سالها ریش گذاشته بودی الان ریشت سر زانوهات بود همشهم سپید از ریش سپید خودت خجالت بکش
  • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    با این حرفا معلوم میشه ایشان هیچ طرفی نیست حزب بادیه چون طرفدار واقعی از اول دریک رنگ ثابت میمونه الان آرمان رمضانی هم کپی این آقاست
  • پرسپولیس IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    تا ابد هاشمی نسب پرسپولیسی هست و در قلبم هست تا روز مرگ. یه عده نامرد از پرسپولیس بیرونش کردند
  • فیفا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    برای هیچ کدوم از تیم هایی که بازی کردی کری نخون بازیچه بعضی ها نشو برادر
  • علیرضا IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    مهدی خودت خرابی کردی.... در پرسپولیس محبوب همه دلها بودی ، اما حیف که... خودکرده را تدبیر نیست...😔
  • شاپور ساسان IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    یادمه ی هوادار پرسپولیس با گریه میگفت مهدی نرو تو رنگ خونت قرمزه . مهدی بهش گفت رنگ خون من سبزه رنگ هزاریه رنگ پوله هر که پول بیشتر بده میرم اونجا
  • فرشاد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    الان ک جریان قرص خوردنش رو شده داره التماس می‌کنه ههههه بیشتر لو نره.قلیچ تو عربستان بخاطر همین با مشت زدش
  • بهزاد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    یک روز همین اتفاق در استقلال هم برای تو خواهد افتاد. اونها هم میفهمن تو عقل سلیم نداری
  • سید IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    در فوتبال از همه سر بود دوستانت مربی با شخصیت و در صحبت ها متین و وزین هستند . تاز وردست یکی دیگر هستی که خود می تونستی مربی بالاتر از همه باشی .... و شما ...!؟
  • Yadi_66 NL ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    سلام جناب آقای مهدی هاشمی نسب شما یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بودی محبوبیت زیادی در پرسپولیس داشتی اما متاسفانه قدر خودت را ندانستی اختلاف شما با علی پروین بود اما اگر کمی تحمل می کردی مطمئنا علی پروین گذشت می کرد اما متاسفانه به حرف پرویز برومند به باشگاه کیسه کش های پر رو رفتی و تمام هواداران پرسپولیس را بر علیه خودت کردی چون هواداران پرسپولیس شما را خیلی دوست داشتند این مورد باعث خشمشان شد حالا که سالها گذشته بیا و پست از لج و لجبازی بردار به خدا قسم دنیا ارزش این کار ها را نداره بگذار هم خودت وهم هواداران پرسپولیس با شما آشتی کنند لج و لجبازی تا کی
  • علی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    هاشمی نسب خودت تماشاگران را تحریک میکنی وباید این همه بدبینی را تحمل کنی
  • داریوش ز IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
    برادر ، اینکه شما با آقای پروین مشکل داشتی و اینکه هواداران بهت فحش میدم درست اصلا گیرم تمام حرفات درست ، ولی آقای هاشمی نصب از رامین رضائیان یا احمدزاده یاد بگیر که تحت هر شرایطی بعد از رفتن از پرسپولیس حاضر به رفتن به تیم رقیب نشدن و این باعث شده هنوز محبوب هواداران هستن ، ولی خدا وکیلی شما چرا خودت رو هم مقصر حمله هواداران نمیدونی چرا بعد گل زدن به پرسپولیس اون همه بچه بازی درآوردی و خشم هواداران پرسپولیس رو درآوردی ، یک نصیحت به شما ،همین الان هم دیر نشده اگه میخواهید این مسئله تمام بشه ،مرد و مردانه به اشتباه خود اقرار کنید و دست از لجاجت بردارید و از هواداران معذرت بخواهید تا فحش و ناسزا نشوید به قول خودت تا پدر و مادر و بستگان بیشتر از این ناسزا نشوند . یادت نرود باعث تمام بدبختیهایت آقای فتح اله زاده بود که تو را با ۷۰ میلیون گول زد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی