نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
۱۰ |
۱۰
جلسه سرنوشت ساز نکونام با باشگاه استقلال
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای هیات مدیره استقلال هفته آینده جلسه ای را با نکونام برگزار خواهند کرد.

لیگ بیست و سوم در حال اتمام است و تیم ها به دنبال این هستند تا بتوانند با جذب نفرات مورد نظر برای فصل آینده تیمی پرقدرت را در لیگ بیست و چهارم روانه بازی ها کنند.

جواد نکونام که به دلیل عدم جذب بازیکن و اتفاقاتی که بین او و مدیرعامل استقلال افتاد، فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست در طول فصل نفرات مورد نظرش را جذب کند، به دنبال این است تا بتواند با شرایط موجود و اتفاقاتی که در استقلال رخ داده لیست نفرات مورد نظر را به اعضای هیات مدیره داده تا آنها هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر نکونام اقدام کنند.

قرار است هفته آینده جلسه ای میان اعضای هیات مدیره و سرمربی استقلال برگزار شود و در این جلسه نکونام لیست نفرات مورد نظر را به باشگاه ارائه کند تا هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام شود. البته نکونام در زمان خطیر لیستی را به مدیرعامل سابق استقلال داده بود اما با توجه به شرایط جدید و کنار رفتن خطیر، باید لیست جدید مجددا به اعضای هیات مدیره ارائه شود.

سرمربی استقلال امیدوار است که با تغییرات صورت گرفته در مجموعه استقلال و مالکیت هلدینگ خلیج فارس شرایط به گونه ای فراهم شود تا باشگاه بتواند نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کرده تا استقلال در فصل آینده مشکلات لیگ بیست و سوم را نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: عکس‌| کنایه آقای گل استقلالی‌ها به پیمان یوسفی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • عباس بوعذار IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    لیست سال آینده نکونام: رونالدو- سردار آزمون برای خط حمله ساوویچ ، مالکوم، الدوساری، مهدی قایدی بعنوان بازیساز و بال چپ و راست و وسط( البته اگر مهدی قایدی نیاد یه نیم نگاه هم به یامال داریم)... باستونی و مارتینس و آرائوخو و میلیتائو هم بعنوان دفاع ها.... ضمنا دروازه بان هم حسینی رو داریم ولی اگر میخواین قهرمان بشم باید تیبو کورتوا، یاسین بونو و ادرسون مورائس رو هم بگیریم تا بازیکن کم نیاریم..... اگه اینهارو گرفتین که گرفتین والا با مدیرای هولدینگ هم قهر میکنم و هر روز مصاحبه میکنم علیهشون..... تازه اینهارو هم بگیرین دلم بخواد تیمم خوب بازی میکنه و کلا به کسی ربطی نداره من فقط میخوام ببرم ( همه اینهارو متاسفانه بعنوان یه استقلالی تیر گفتم و خیلی دوست دارم ببینم امسال هلدینگ و سمیعی جونشون که همه رو به یه شکلی که نمیم کنار زد تا بشه نفر اول چکار میکنن واسه استقلال....
  • مرتضی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    فعلا انشالله امسال استقلال قهرمان لیگ بشه حالا تا فصل بعد
  • بهلول اصفهان IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    لطفاً در کارزار خرید سهام باشگاه پیروزی توسط بانک شهر که سهامدارش شهرداری اصفهان است شرکت کنید در گوگل سرچ کنید درخواست پاسخگویی شهردار و رییس شورای شهر اصفهان و سپس رای بدهید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی